.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:30:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwowa(jakie objawy zblizania si euszkodzenia)
PostNapisane: 06.paź.2003 09:04:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Hejka,
Orientuje się ktoś z Was, czy są jakieś objawy zbliżania się awarii pompy paliwowej. W moim aucie podobno nawala co 100 tys km, a właśnie przekroczyłem 300 tyś. i wolałbym wiedzieć po czym poznać, że się zbliża jej kres. Pytam bo nie bardzo mnie stać na zakup i wymianę profilaktyczną, a z drugiej strony, nie chce dowozić Niuni do mechanika na lawecie.

Dzięki za info.

PS. Info uzupełniające do podpisu moja Niunia to C4 z 95r.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 09:54:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak mi pompa zaczeła padać, to co jakiś czas miałem problem z odpaleniem. Kręciłem, kręciłem i nic, a za 10minut odpalił. Są opinie, że głośna praca pompy sygnalizuje jej zużycie, tyle że moja chodziła cichutko i padła. W poprzedniej kupecie warczała niemiłosiernie a chodziła ok.
Sprawdzić można chyba tylko poprzez sprawdzenie ciśnienia tłoczenia paliwka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 18:38:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
W jednej z poprzednich audic padła pompa paliwa, ale najpierw zaczęła wyć, a za jakiś czas zaczęła puszczać paliwo i nie trzymała cisnienia po wyłączeniu silnika. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 19:42:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Nie tyle pompa pada, co szczotki znajdujace sie w niej sie zużywają.
W mojej poprzedniej niuni padla pompa i poprostu nie chodzil na benz tylko na gazie, wymienilem na nowa, a w obecnej padla mi pompa co spowodowalo ze nie moglem mojej audi zapalic (SGI) i stala pod sklepem.

Ale tym razem jej nie wymienilem tylko zregenerowalem. Pomyslice ze to szalenstwo ale taka jest prawda 8) Koszt to 6zl (szczotki od chyba Lublina od rozrusznika) oraz komplet piw dla kumpla elektronika. W sumie 20zl a nie 600zl za nową.
I działa :!: Nadal żyje i z tego co mi mowil moj kumpel, duzo juz takich pomp zrobil i jest OK.
Niby ktos powie ze to szalenstwo ale po zapoznaniu sie z wewn czescia pompy doszedlem do wniosku ze jest OK, w pompie gdzie sa przewody z prądem caly czas przeplywa paliwo i wszystko to (szczotki,przewody) plywaja w paliwie i tak jest w kazdej pompie paliwowej.
Oczywiscie to kazdego wybor osobisty ale mysle ze nie warto kupowac nowe, trzeba tylko dobrze ja rozebrac i zrobic tak azeby byla szczelna i bedzie git :wink:

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 11:26:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Miki_V6 napisał(a):
Nie tyle pompa pada, co szczotki znajdujace sie w niej sie zużywają.
W mojej poprzedniej niuni padla pompa i poprostu nie chodzil na benz tylko na gazie, wymienilem na nowa, a w obecnej padla mi pompa co spowodowalo ze nie moglem mojej audi zapalic (SGI) i stala pod sklepem.

Ale tym razem jej nie wymienilem tylko zregenerowalem. Pomyslice ze to szalenstwo ale taka jest prawda 8) Koszt to 6zl (szczotki od chyba Lublina od rozrusznika) oraz komplet piw dla kumpla elektronika. W sumie 20zl a nie 600zl za nową.
I działa :!: Nadal żyje i z tego co mi mowil moj kumpel, duzo juz takich pomp zrobil i jest OK.
Niby ktos powie ze to szalenstwo ale po zapoznaniu sie z wewn czescia pompy doszedlem do wniosku ze jest OK, w pompie gdzie sa przewody z prądem caly czas przeplywa paliwo i wszystko to (szczotki,przewody) plywaja w paliwie i tak jest w kazdej pompie paliwowej.
Oczywiscie to kazdego wybor osobisty ale mysle ze nie warto kupowac nowe, trzeba tylko dobrze ja rozebrac i zrobic tak azeby byla szczelna i bedzie git :wink:

rozebrać pompe ?? ?? ale jak przeciesz ona jest szczelnie zamknięta 8) nie no Polak potrafi, a ja wywaliłem 550 zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2003 14:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
audik napisał(a):
Miki_V6 napisał(a):
Nie tyle pompa pada, co szczotki znajdujace sie w niej sie zużywają.
W mojej poprzedniej niuni padla pompa i poprostu nie chodzil na benz tylko na gazie, wymienilem na nowa, a w obecnej padla mi pompa co spowodowalo ze nie moglem mojej audi zapalic (SGI) i stala pod sklepem.

Ale tym razem jej nie wymienilem tylko zregenerowalem. Pomyslice ze to szalenstwo ale taka jest prawda 8) Koszt to 6zl (szczotki od chyba Lublina od rozrusznika) oraz komplet piw dla kumpla elektronika. W sumie 20zl a nie 600zl za nową.
I działa :!: Nadal żyje i z tego co mi mowil moj kumpel, duzo juz takich pomp zrobil i jest OK.
Niby ktos powie ze to szalenstwo ale po zapoznaniu sie z wewn czescia pompy doszedlem do wniosku ze jest OK, w pompie gdzie sa przewody z prądem caly czas przeplywa paliwo i wszystko to (szczotki,przewody) plywaja w paliwie i tak jest w kazdej pompie paliwowej.
Oczywiscie to kazdego wybor osobisty ale mysle ze nie warto kupowac nowe, trzeba tylko dobrze ja rozebrac i zrobic tak azeby byla szczelna i bedzie git :wink:

rozebrać pompe ?? ?? ale jak przeciesz ona jest szczelnie zamknięta 8) nie no Polak potrafi, a ja wywaliłem 550 zł

Sejfy tez sa szczelnie zamkniete a sie je otwiera :lol:
A co do popmy to nie jestem pierwszy co to zrobil, trzeba tylko zrobic to z glowa a bedzie dlugo słuzyc, w pompie oprocz szczotek nic innego sie tak szybko nie zużywa 8) :lol:
W poprzedniej B4 wymienilem pompe na nowa i potem tego wydatku żałowałem. :lol: ale cóż " Polak mądry po szkodzie"

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2003 07:36:24 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Rozebrać problem, ale większy problem szczelnie ją złożyć. Przy demontarzu trzeba zniszczyć osłonę, a potem to straszna rzeźba, ale zrobić się da. Mój kolega zrobił w ten sposób kilka pomp od poloneza(sorki za porównanie :wink: ).

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2003 17:26:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Maridk napisał(a):
Rozebrać problem, ale większy problem szczelnie ją złożyć. Przy demontarzu trzeba zniszczyć osłonę, a potem to straszna rzeźba, ale zrobić się da. Mój kolega zrobił w ten sposób kilka pomp od poloneza(sorki za porównanie :wink: ).

Trzeba robic z glowa i najlepiej z kims kto sie na tym zna. A co do zlozenia to fakt , ciezko pozniej dogiąc blaszki azeby bylo szczelnie. Nie polecam POXIPOLU, ja uzylem w celu uszczelnienia DISTALU i jest OK.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 16:16:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
odgrzeje "kotleta" - niestety moja tez padla, a skoro mozna ja zregenerowac to po co nowa - udalo mi sie ja wyciagna, tylko jak ja rozebrac - odgina sie te blaszki na gorze i plastikowa czesc wyciaga do gory czy jak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 20:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Szczerze moiwac juz dobrze nie pamietam ale trzeba ja wyciagnac do gory, wymienic szczotki i wzloyc,dogiac blaszki i pozniej uszczelnic. Przy wkladaniu troche gimnastyki przy wcelowaniu wirnikiem w oczko i bedzie git.
Blaszki napewno beda w fatalnym stanie wiec uzyj DISTALU lub czegos w tym rodzaju.
Pozdrawiam

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 22:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Skoro juz temat o pompie wiec nie ebde zakladal drugiego
Pierwsze pytanie jest takie czy ta pompka elektryczna od benzyny powinna sie wylanczac po przelaczeniu na gaz? U mnie sie nie wylancza.
Czy powinienem sie martwic jezeli w tej chwili robi "bzzzzzzzzz" :): nie jest to bardzo glosno, ale dorownoje w glosnosci silnikowi na wolnych obortach, wiec jak stoje to slysze silnik i bzzzzz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 22:43:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Są dwie szkoły, któe zależą jeszcze od motoru... U mnie na elektronicznym wtrysku działa non-stop i według gazowników nie może być inaczej... Był już duży wywód na forum w tej sprawie - odpal szukajkę a się wszystkiego dowiesz (teoretycznie, bo finalizacji tematu nie było z racji, że opinii było dużo na każde z tych dwóch rozwiązań).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 23:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
U mnie tez padla - tj. pada. ale juz leci nowa za 100zl uzywka z obduowa itd
w Sklepie 300zl za sama pompke

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 14:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
moja tak sie zjarala i stopiła, że nie dało sie jej regenerowac...czy pompa od silnika 2,3 bedzie pasowac do mojego, czyli 2,0 E ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 16:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak miałem kupete zagazowaną, to po przełącznieu na LPG pompa sie wyłączała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 16:20:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2005 17:04:38
Posty: 37
Lokalizacja: w-wa
Przekazuję opinię dobrego mechanika: przy mechanicznym wtrysku pompa się wyłącza po przełączeniu na gaz (u mnie tak jest faktycznie), natomiast w przypadku wtrysków nowszego typu już nie. Aha, dotyczy to instalacji II generacji, nie wiem jak jest np. w przypadku sekwencji.

_________________
była: coupe 92 2,3NG
była: coupe 93/94 3B
była: coupe 89 2,3NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 16:23:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2005 17:04:38
Posty: 37
Lokalizacja: w-wa
wysoki_22 napisał(a):
moja tak sie zjarala i stopiła, że nie dało sie jej regenerowac...czy pompa od silnika 2,3 bedzie pasowac do mojego, czyli 2,0 E ??


Na 90% nie, bo różnią się podawanym ciśnieniem sprężania... Działać może, ale nie tak, jak powinno

_________________
była: coupe 92 2,3NG
była: coupe 93/94 3B
była: coupe 89 2,3NG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: