Problem rozwiązany i klima działa aż miło
1. W trybie serwisowym klimy na kanale pierwszym pokazało błąd 29.2 gdy pracował silnik, a gdy tylko stacyjka załączona to 29.4.
2. Rozłączyłem złącze na kablu z czujnika obrotów i omomierz pokazał ~1kOm - czyli przerwy na czujniku nie ma.
3. Przełączyłem miernik na pomiar częstotliwości i przy uruchomionym silniku włączyłem klimę - pokazał 0,95 Hz (choć jednostki nie jestem pewien bo przez szybę nie było widać - może kHz) - czyli impulsy są.
4. Sprawdziłem czy na brązowym kabelku w gnieździe jest masa - masa jest więc przerwa na kabelku szaro-zielonym.
5. Schemat klimy na stół i widać, że ten kabelek biegnie do wtyczki C pin 5 w sterowniku. Na schemacie nie widać pośredniego złącza, ale zacząłem szukać i w opisie łączy nad nogami kierowcy znalazłem kostkę 2a, która jest do klimy.
6. Dostałem się do złącza i gdy wypiąłem wtyczkę okazało się, że bolec z tego kabelka jest cofnięty w gnieździe - prawdopodobnie przy wciskaniu wtyczki komuś się śpieszyło i nie zwracając uwagi na opór wcisnął wtyczkę a bolec poddał się i częściowo wylazł z gniazda.
7. Bolec wrócił na swoje miejsce, wtyczkę włożyłem w gniazdo, podłączyłem kabelek od sprężarki i uruchomiłem klimę - to była przyczyna.
