Kolejność zapłonów masz jak u mnie, wiec przez analogię ustawienie powinno być podobne. Wyrzuc na luz, wykręć świece.
Odłącz przewód z cewki do kopułki. Odłącz wiążkę przewodów od rozdzielacza zapłonu (nie pójdzie impuls, nie pojdzie iskra - nie kopnie cie i nie uszkodzisz zapłonu.
Załóż na śrubę w kole pasowym na wale wielki klucz (27?) i kręć powoli zgodnie z kierunkiem wskazówek (wszystkie silniki w OOOO sie tak kręcą?), NIE kręć za kółko rozrządu - przy źle napiętym pasku może pzeskoczyć. Na kole pasowym masz znacznik-nacięcie - powinien pokrywać się ze znacznikiem na osłonie paska (prawie pionowo nad kołem. W tym samym momencie znacznik na kole rozrządu powinien pokrywać się z krawędzią głowicy (okienko w osłonie po stronie silnika). Jeśli go tam nie ma wcale - jeszcze jeden obrót wałem (wał robi 2 obroty kiedy rozrząd - jeden). Jeśłi znaczniki są na miejscu - wsadź CZYSTY wkrętak w otwór po swiecy na jedynce - powinien natychmiast trafic na tłok. Już wiemy że rozrząd masz ustawiony OK
Zdejm kopułkę - palec rozdzielacza wskazuje ci teraz jedynkę (jesli zapłon był przed operacją ustawiony). Oznacz sobie (chociaz jest tam nacięcie na obudowie rizdzielacza, lub z boku rozdzielacza jest śrubka
w tym miejscu po podpięciu kopułki będzie podpięta jedynka. Pozostałe podłącz w kolejności , jaka jest nabita na bloku pod świecami. wkręć świece, zapal silnik. poluzuj regulację zapłonu (jak masz) i delikatnie obracając aparatem dostroj "na słuch".
Jeździj, ciesz sie niunią
