.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:48:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompka centralnego zamyka 10 - 15 sekund ?
PostNapisane: 05.cze.2005 00:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Wiem ze troche tematow bylo na forum ale chcialem zapytac bo nic z nich nie wyczytalem.., otoz mam taki problemik z pompka, otwiera drzwi normalnie tzn otworzy i przestaje dzialac trwa to 2 - 3 sekundy, lecz jak chce zamknac to zamknie wszystkie zamki w 2 sekundy i dalej buczy.. tzn zamyka dalej drzwi a dopiero po 10 - 15 sekundach sie wylancza.. , VAG pokazuje blad jakis tam Time Extended musze zerknac na laptopa jutro, po wykasowaniu bledu pojawia sie na nowo.. czy gdziesz jest nieszczelnosc? czy cos nie tak?

Pozdrawiam

Simo

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 00:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Jest nieszczelnosc na przewodach cisnieniowych. Jest to nieszczelnosc nie duza, bo przy duzej i zamykanie i otwieranie trwalo by do konca limitu czasowego ustawionego w sterowniku. Popros kogos aby zamykal i otwieral samochod a ty sluchaj w drzwiach i przy klapie co sie dzieje. Napewno uslyszysz syczenie. Jezeli to nic nie da, to sprawdz czy nie syczy przy polaczeniu do tylnej kanapy - jesli jest tam blokada, a raczej jest.
Jak cos to zdejmik tylne sedzisko i zobaczysz tam glowne rozgalezienie na caly samochod, moze tam cos padlo, ale raczej gdzies na zalamaniu w drzwiach lub klapie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 00:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
spoko jutro to lukne gdzie cos syczy.., mam na pilot wiec sam moge otwierac i zamykac:P

dzieki

Simo

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a ja mialem cos takiego samego
PostNapisane: 28.sie.2005 12:00:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 20:30:37
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
mialem to samo i jaki byl final poprostu padla pompka
ma jakas w srodku nieszczelnosc i powietrze zamiast pompowac powietrze w przewody to ucieka w pompce podkkreslam silniczek i wszystko dziala ale coz jak nie ma sily wytworzyc cisnienia do otworzenia zamkow
ps. tez mi wyskakiwal w vagu blad centrala

_________________
:) a3 97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 12:05:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 11:36:08
Posty: 553
Lokalizacja: Płock
tak mi teraz przyszlo do glowy czemu audi poszlo w strone centrala pneumatycznego a nie elektrycznego. Elektryczny wydaje mi sie jest mniej awaryjny. moze mi ktos przedstawic jakas teorie ?

ps. jezeli ot to poprosze moda o wydzielenie tematu na ogolny. dzieki

pozdrawiam!!

_________________
Audi 80 B3 1.8S NE
Audi 80 B4 Avant 1.9tdi 1Z
Opel Corsa D CDTI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 12:16:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Myślę, że pneumatycznego to z reguły nawet nie słychać - zupełnie inna praca - komfortowa... jak Audi... a nie jakieś tak BZZZZZYYYYK jak by Ci szable pod żebro ktoś wkładał :diabel: Tak się składa, że kilka mechanicznych założyłem w swoim życiu, ale najładniej pracują właśnie pneumatyki... Pewnie dlatego Audi je stosuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 12:21:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 11:36:08
Posty: 553
Lokalizacja: Płock
GrzesB napisał(a):
Myślę, że pneumatycznego to z reguły nawet nie słychać - zupełnie inna praca - komfortowa... jak Audi... a nie jakieś tak BZZZZZYYYYK jak by Ci szable pod żebro ktoś wkładał :diabel: Tak się składa, że kilka mechanicznych założyłem w swoim życiu, ale najładniej pracują właśnie pneumatyki... Pewnie dlatego Audi je stosuje...


co prawda to prawda :diabel: sorka za zasmiecenie tematu o awarii ;)

_________________
Audi 80 B3 1.8S NE
Audi 80 B4 Avant 1.9tdi 1Z
Opel Corsa D CDTI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 12:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jeżeli przy otwieraniu i zamykaniu tak samo długo chodzi to napewno nieszczelnosc w układzie, natomiast jeżeli w jedna idzie normalnie a w drugą długo to trzeba zajzyć do pompki i podgiąc tam jedna blaszke od połozenia krańcowego.


Central powietrzny jest poprostu mniej awaryjny, siłowniki elektryczne padają o wiele częściej jak układ powietrzny, są natomiast o wiele tańsze i prostrze w montarzu z tąd właśnie takie rozwiązanie w "masowych " autach.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 22:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Wczoraj poprawiałem zimne luty na płytce drukowanej od centralnego i muszę stwierdzić, że byłem pod wrażeniem. Niesamowite działanie, precyzja wykonania. Też wcześniej zadawałem sobie pytanie po co sobie życie komplikować i montować jakieś rurki teraz już wiem, że jest to system nie do zajeżdzenia mimo swoich lat bardzo zaawancowany technologicznie przez co bardzo funkcjonalny.

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 22:49:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Może byc nie rurka/przewód, a padnieta membrana któregoś z siłowników pneumatycznych w drzwiach - tak było u mnie. Kup nowy, albo zastąp elektrycznym sterowanym z mastera albo pompy, a wolną po operacji rurkę- zaślep.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 23:44:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Czesto padaja (wiek) membrany w centralnym. Jak juz bedziesz mial dostep do pompy i wszystkich wezykow to po kolei zaciskaj kazdy z nich az znajdziesz etn przy ktorym pompa bedzie pracowala poprawnie :)
Potem tylko rozebranie drzwi, wymiana membranki i gotowe.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 00:53:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Widze ze sporo osob jes zorientowanych w temacie, wiec i ja mam pytanie. MIałem ostanio tak ze centralny 5/10 prob sie otwieral pompka za kazdym razem pracuowała taki sam dosc krutki czas i czasami sie nie zamykał, ale to rzadziej 2/10 prob . Ostatnio zmienilem pomke bo tamta miala polamana obudowe, niby jest lepiej, ale co ktorys raz nie otwiera zamków, dosc zadko ale zawsze cos. Chodzi tu o otwieranie z pilota od alarmu, dla wyjasnienia pompka za kazdym razem pracuje. Czy u mnie to tez nieszczelność? Jak pracuje pompka przy zamykaniu, czy zasysa powietrze?
Czy po wcisnieciu drazka od zamykania drzwi powinien sie uruchomic centralny i zamknac wszystkie zamki, jezeli nie to jak zamknac drzwi od srodka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 09:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Ja znalazlem moj problem juz dawno.., a nieszczelnosc byla w tylniej klapie od zamka bagaznika :) membrana miala taka mala dziurke heh.. cos w Audi kosztowala 6 Euro za nia placilem zamontowalem i od kilku miesiecy chodzi bez zarzutu..

Drzwi zamkniesz takim malym przelacznikiem z strony kierowcy obok klamki otwierania drzwi :)

Pozdrawiam

Simo

P.S wczesniej tez mialem problemy niekiedy sie nie otwieralo lub nie zamykalo ale malo co kiedy.. od wymiany membrany chodzi bez zarzutu..

I przy zamykania wsysa powietrze.

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: