Kaykoo napisał(a):
Audi 100 , 1.8 benzyna, rocznik 85, gaznik, silnik DR
Remontowalem silnik - po remoncie poganiany bylem w trase, wiec zamiast na diagnotyke (gaznik, zaplon) pojechalem w trase.przejechalem kolo 1000 km i silniczek zaczął szarpac przy obciazeniu. sprawdzilem po kolei co trzeba i dotarlem do wypalonego zaworu ssacego (masakra). i w tym momecie mam pytanie - gniazdo zaworu nie przejawia jakiegokolwiek sladu zuzycia , cz w takiej sytuacji powinno sie wymienic glowice?(gniazda zaworow niewymienne)
mam ten sam silnik DR w c3...robilem kapitalke glowicy bo mialem pekniety zawow i wyklepane gniazda...gniazda sie wyminia jak i prowadnice, uszczelniacze i same zawory...jednak gniazda wbija przygotowany do tego zaklad! ja zminilem wszystkie zaworu 8szt po 16,5zl prowadnice, uszcealniacze...znajomy ustawil luzy wsjo zamontowal i wzial 120zl i autko smiga