.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 06:03:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kilka problemow na raz :/ (dlugie)
PostNapisane: 16.wrz.2005 10:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
witam to moj pierwszy temat, jestem michal mam 20 lat i studiuje zaocznie mam zlota 80cc przejsciowke 1.6...z gazem

wiec po koleji...
autko posiadam od pol roku i nieprzyspazalo mi zadnych problemow az do teraz, miesiac temu mialem lekkiego dzwona i uszkodzilem przod autka:/ chlodnica zostala wyrwana z mocowan ale nieciekla, po naprawie blachskiej ktoregos pieknego dnia wskaznik temperatury skoczyl nagle prawie na max, wyskakuje z auta patrze co jest, wiatrak kreci a silnik sie telepie i prawie gasnie, zgasilem slinik i zorientowalem sie ze niema plynu chlodzacego, a byl wczesniej, zagladam co jakis czas czy sa plyny itd, pierwsze co przyszlo mi na mysl to ze caly plyn wciekl do silnika i zmieszal sie z olejem,ze pekl" plaszcz" chlodzacy, serce mi stanelo :zly: bo do tej pory niebylo zadnych wyciekow,....zalalem woda pojechalem dalej, okazalo sie ze jednak cieknie chlodnica:/ i tak co 2gi dzien musze uzupelniac, mysle ze dopuki niewymienie chlodnicy niema co lac borygo bo jest drogie, i po pewnym czasie 2gi problem OBROTY niespadaja do konca, jakby ssanie nieodpuszczalo i spalanie wzroslo do 17litrow :< rozebralem z ojcem(inzynier mechanik z wykszalcenia) gaznik i posprawdzalismy czy dzialaja te wszystkie termostaty itd gaznik wygladal na ok, po zlozeniu bylo ok obroty byly byly normalne i spalanie spadlo, ale pojawil sie kolejny problem ZACZAL ZAMARZAC mi reduktor od gazu(nie zawsze niewiem od czego to zalezy,wczoraj caly dzien bez klopotow a dzis dupa:/ ) co uniemozliwia jazde i znow zaczely szalec obroty i wygladalo to tak ze jedziesz 80km/h na 4tym biegu i niemuszisz trzymac nogi na gazie....wymienilem gumowe przewody w ukladzie chlodzenia i zorientowalem sie ze ten przewod ktory idzie z pompy do termostatow i gaznika jest chlodny, czego efektem jest caly czas wlaczane ssanie, bo termostat sie nienagrzewa i niedomyka przepustnicy, skoro przewody sa chlodne to reduktor bedzie zamarzal.....
i teraz -> jezeli pompa wody jest to d.... to dlaczego chlodzenie silnika dziala temp ok 90 w miescie i ponizej 90 w trasie, a ten przewod o ktorym mowilem jest zimny? niesadze zeby sie cos przytkalo na przewodach, maja duza srednice przeciez,
-> czy moze jak zaleje borygo to wszystkie problemy znikna?reduktor niebedzie zamarzal i niebedzie zabuzonego obiegu cieczy chlodzacej

juz sam niewiem co robic bo autem zarabiam i potrzebuje zeby byl sprawny....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2005 10:48:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wg mnie zle podlaczony zostal do ukladu chlodzenia reduktor

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2005 19:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
temat nieaktualny, dzis o 14:30 moje ukochane audi przestalo istniec, mialem dzwona, babka skrecala w lewo z naprzeciwka i bach........szkoda gadac auto do naprawny sie nienadaje :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: