Cześć Wszystkim,
W niedawno kupionym przeze mnie Audi B4 aby utrzymać prosty
tor jazdy lekko musiałem trzymać skręconą kierownicę w prawo.
Kupując samochód myślałem, że to zbieżność. A szczerze mówiąc
tak byłem nim zafascynowany, że chyba odebrało mi rozum.
Niestety, po wykonaniu gemometrii podłogi samochodu okazało
się, że przyczyną tego jest nierównoległość przedniej osi do tylnej
(około 8 mm różnica między lewym a prawym kołem).
Mam w sobie wiele żalu co do sposobu w jaki kupiłem ten samochód
(tylko stacja diagnostyczna). Ale nie odwrócę już transakcji.
Mechanik u którego byłem powiedział, że jest to proste do korekcji,
choć niewiadomo, który element będzie należało wymienić.
Mam do Was dwa pytania
1. Czy jedynym wytłumaczeniem jest tylko to, że samochód
miał ostry dzwon u poprzedniego właściciela
2. Czy jest możliwość, że odchylenie osi zostało jednak spowodowane
najechaniem na dużą dziurę
3. Czy wogóle istnieje możliwość korekty i doprowadzenia
do równoległości osi.
Znam wagę swojego błędu, ale mam nadzieję, że nie wszystko
jeszcze stracone. Że mogę skorygować równoległość osi.
Pozdrawiam,
Konrad
|