.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 13:29:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turbo z Audi 200 do audi 90?
PostNapisane: 25.paź.2005 09:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 21:40:32
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Male pytanko , czy mozliwe jest zamontowanie turbo z Audi 200 do Audi 90 takie jak ja mam ( tez silnik 2.2). Czy to sie w ogole da zrobic , czy sie opłaca, czy moze lepiej sie w to nie bawic?? A moze w ogole silnik nowy kupic np. od S6 z 94 roku :P ( bo słyszałem ze pasi )
z góry dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 09:48:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystko mozna tylko czy Cie na to stac i czy masz czas ... jezeli juz to szukaj calego silnika od 200tki z wiazka i osprzetem bo poza 5 garami i spasowaniem ze skrzynia to nie ma nic wspolnego z tym co masz teraz pod maska

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 09:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Twój silnik ma tyle wspólnego z silnikiem z Audi 200 co zeszłoroczny śnieg. No i oczywiście turbina to nie wszystko. Chyba, że chcesz zrobić kompleksowy swap, wtedy to dwa auta musisz mieć i jedno traktować jako dawcę a drugiego jako biorcę. A roboty jest przy tym dużo, conajmniej miesiąc siedzenia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 09:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 21:40:32
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
zdaje sobie sprawe ze to nie jest tak hop siup :) wlasnie musze cos pomyslec i akurat na zime bym sie wział . Dzieki za szybka odpowedz Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 23:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Przełożenie silnika to banał, bo zmienić musisz tylko łapy silnika i pomieszać z alternatorem i wspomaganiem jeżeli je masz. Przyda się jeszcze kilka drobych uchwytów i otworów np. na chłodnice oleju... Jeszcze wydech - to już większa zabawa i przy okazji wydechu trzeba przerobić lewy drążek kierowniczy. Układ dolotowy to w b2 niezła przygoda. Z intercoolerem każdy ma kłopot, bo miejsca dobrego na niego brak. Możesz pociąć trochę pas przedni lub zamontować go przed chłodnicą wody. Ewentualnie jeszcze miejsce pod prawą lampą, pod podłużnicą...jak w Urq'ach...ale mi się tak nie podoba. Teraz kabelki... Na początek akumulator do bagażerki lub pod siedzenie tylne po wyspawaniu korytka. Musisz mieć kompletną wiązke silnika z 2,2t. Niewiele rzeczy z Twojej wiązki się przyda. Nawet nic... Ostrożnie trzeba wszystko rozdzielić. Wiązka z 2,2t nie jest aż tak poważna. Ale warto z 2,2t kilka rzeczy podłączyć. Komputer pokładowy można odpuścić... To ma jechać, a nie liczyć spalanie i stresować kierowcę. Pamiętaj o sprzęgle. Stare nie da rady. Polecam spieki lub tarczę od Diesla. Lub oczywiście z 2,2t. To tak w pigułce... Fajna zabawa... Mam b2 i mam kompletny silnik z wiązką... Rozumiem Twój zachwyt tym tematem... Miesiąc czasu wystarczy, ale pod waruniem, że silnik będzie sprawny w 100%, a to już nie jest pewne i raczej wątpliwe nawet gdy będzie z dawcy jezdżącego do końca. Serię mało który trzyma. Jeżeli dostaniesz wszystko w częściach, to spodziewaj się kilku niespodzianek. I zrób sobie zapas kasy na ewentualne potknięcia. Sensowna suma zapasu powinna obejmować koszty: kompletu uszczelek silnika, świec, przewodów WN, kopułki i palca, filtrow, olejów (to podstawa) płynu chłodzącego, poduszek silnika, sprzęgła. I pomyśl o hamulcach. Seryjne w 2,2t dostają niezłe baty. Twoje "tarczki" nie dadzą rady. Idź w kierunku VW G60...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: