.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 19:52:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 1,8T '95/96 turbo nie działa ?
PostNapisane: 24.paź.2005 12:54:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Panowie jak zabrać się do turbiny w silniku AEB 1,8T
Prawdopodobnie nie działa turbina wąż zamiast puchnąć to się kurczy :-) .
czy jest jakieś typowe uszkodzenie jak np.: w TDI zatarta kierownica itp.,
oraz gdzie odczytać ciśnienie (jakie powinno być przy określonych obrotach i obciążeniu) VAGiem,
który to blok ponieważ mam kilka programów, każdy pokazuje co innego :-(

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 12:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... 5245#15245

a wogóle turbo jest ? ;) ;) ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 13:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Leo napisał(a):
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=15245#15245

a wogóle turbo jest ? ;) ;) ;)


:diabel: :diabel: :diabel: JEST :diabel: :diabel: :diabel:

... u Master'sa jest opisany Diesel :<

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 13:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chyba nie, bo chcieli właśnie 1.8T

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 21:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Leo napisał(a):
chyba nie, bo chcieli właśnie 1.8T


Nie rozumiem do czego pijesz Leo :?:
Zastanawiam się czy jest ze zmienną geometrią czy nie?

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 22:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oczywiście , że nie jest !
A co do linku do forum mastersa, w dokładnie tym poście jest chyba rozpiska dla 1.8T a nie diesla. Jeśli nie pompuje to albo WG wszystko kieruje bypassem , albo ktoś Ci wirnik zaspawał i się nic nie kręci (tak jak w jednym dieslu było ;) ).
zdejmij węże, zobacz w jakim stanie turbinka... VAG jakieś błędy wywala ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 08:37:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Leo napisał(a):
oczywiście , że nie jest !
A co do linku do forum mastersa, w dokładnie tym poście jest chyba rozpiska dla 1.8T a nie diesla. Jeśli nie pompuje to albo WG wszystko kieruje bypassem , albo ktoś Ci wirnik zaspawał i się nic nie kręci (tak jak w jednym dieslu było ;) ).
zdejmij węże, zobacz w jakim stanie turbinka... VAG jakieś błędy wywala ?


Po pierwsze jeżdżę Dieslem co widać :) a turbiny mają trochę inne,
po drugie tamta tabela jest do Diesla. Zobacz na jej dół i ostatni post,
po trzecie jest to forum TDI :)
Co do turbiny to nie wiem, może jest problem z zaworem ?
VAG nic nie wyrzuca, brakuje mi właśnie rozpiski bloków pomiarowych
aby porównać wartości zadanej od zmierzonych.
Myślałem, że miał ktoś taki problem i wie gdzie palec włożyć :-) .
Dziękuję z zainteresowanie

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 00:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Nie taki diabeł straszny jak do malują, pęknięte było cięgno od sterowania
zaworem redukcyjnym :)
Co do dostępu to tragedia, srubeczek, rureczek, "pierdaweczek"
prawie jak w Mondeło qmpla Wienia :D

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: