Łysy2 napisał(a):
ależ Panowie to czy jest układ zapowietrzony łatwo sprawdzić:po pierwsze mimo dużej bądź bardzo dużej temperatury na wskaźniku w aucie nagrzewnica nie grzeje, a po drugie może być jeszcze taki motyw że sam reduktor jest zamontowany zbyt wysoko(zapowietrzony)- ale to przecierz łatwo sprawdzić a mianowicie odpalić i nagrzac silnik na benzynie(nie przerzucać na gaz) i zobaczyć czy reduktor będzie gorący- jeśli zimny to wiadomo że zapowietrzony.
Ps.B4 się świetnie odpowietrza trza tylko popuścić śrubkę na wężu który idzie do nagrzewnicy w okolicy podszybia i koniecznie otworzyć pokrętło grzania na full, lać powoli(nie należy o tym zapominać) płyn do momentu aż się zacznie lać zakręcic spowrotem śrubkę , dolać płynu do zbiorniczka do właściwego poziomu i jazda, po jakimś czasie sprawdzić czy nie ubyło go nazbytnio(w razie czego uzupełnić) i po robocie.
heheh nieraz jest problem z odkręceniem tej super śrubki na weżu nagrzewnicy, i wtedy dopiero cieknie i się zapowietrza
to jest i na to sposób parę centymetrów od niej kończy się wąż popuścić opaskę i ściągnąć węża.rzeczywiście może to i lepsze rozwiązanie bo jak zacznie cieknąć z tej śrubki to dopiero będzie klops.