Cytuj:
po co bede ci to wszystko tlumaczyc skoro chyba i tak nie zauwazysz roznicy miedzy przelewaniem paliwa a zestrojeniem auta i innymi modyfikacjami
a czy to było kiedykolwiek tłumaczone ?
proponuje merytoryczną dyskusję np Tobie
podstawy :
1) czujnik temperatury zasysanego powietrza
2) czujnik temp paliwa
Na podstawie tych czyjników sterownik oblicza gęstosć paliwa i powietrza.
Komputer dowie sie z tych czujników, że ma zimne powietrze i gorące paliwo
i zareaguje zwiększeniem dawki paliwa. Sa to czyjniki analogowe wiec nie ma problemu i bardzo prosto mozna przesterowac wartosci np o 5%
Do tego wystarczy dolozyc prosty zaworek sterowany nawet ręcznie na węzyk sterujący turbina i odpowiednio zwiekszyc cisnienie turbiny
Zreszta co szkodzi "troche zalac" paliwem silnik diesla ????
większego dymku sie boisz ?
