.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 22:21:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nawroty braku ogrzewania A4
PostNapisane: 21.lis.2005 14:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2005 15:55:59
Posty: 4
Lokalizacja: Ostróda
pomału rece mi już opadają !!!,wraz z przyjsciem chłodów zauważyłem brak ogrzewania..ale poczytałem forum..w końcu po przemyciu nagrzewnicy ogrzewanie zadczęło działać. Niestety po tygodniu (około 400 km) przestało znowu grzac,przemyłem i starczyło na 200 kilometrów,przemyłem znowu zrobiłem 250 i zaczynam się martwić że zaraz będzie powtórka z rozrywki...
Czy to możliwe że mam taki syf w układzie chłodzenia ?? Słyszałem że są odpowiednie płyny do oczyszczenia ale czy ktoś stosował ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 15:01:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w jaki sposob czysciles ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 15:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 14:31:01
Posty: 1
Lokalizacja: Dobiegniew
zasadnicze pytanie czy uklad czasem wczesniej nie pracowal zalany woda ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 18:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2005 15:55:59
Posty: 4
Lokalizacja: Ostróda
Płukałem nagrzewnice wodą,po wypięciu układu,następnie wydmuchałem wodę,podłączyłem przewody,odpowietrzylem... A czy to było wodą zalane to trudno mi powiedziec,auto mam kilka miesięcy według kwitów było serwisowane,a teraz przy wymianie płynu na nowy to co spuściłem z układu to na pewno nie była woda..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 19:28:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pytania kolejne:
nie ubywa Ci plynu ?
silnik trzyma temperature 90 st caly czas ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:17:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2005 15:55:59
Posty: 4
Lokalizacja: Ostróda
Płynunie ubywa,temperatura stała, w momencie jak przestaje grzać ogrzewanie tez temp bez zmian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 06:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 664
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
A masz klimatronik czy zwykły układ z pokrętłami? Jeśli klimatronik to może problemy z klapą powietrza. Są na stacjach płyny do płukania chłodnic - zobacz może poskutkuje. :)

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 11:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2005 15:55:59
Posty: 4
Lokalizacja: Ostróda
Mam zwykły układ i na pewno nie jest to problem z klapą powietrza bo ogrzewanie zaczyna działac po przepłukaniu nagrzewnicy bez ruszania jakimkolwiek pokrętłem..... ale zastanawia mnie jeszcze jeden fakt : parownik gazu podłaczony jest jakims trójnikiem i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia płynu przy nagrzewnicy..może cała siła przepływu omija nagrzewnice + syf w układzie i dlatego takie cuda??? wie ktos jak gaz powinien byc podłączony :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 12:16:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 14:39:25
Posty: 226
Lokalizacja: (lubelskie)
Najlepiej przemyć układ specjalnym środkiem np x-ceramic zgodnie z instrukcją na opakowaniu. A co do gazu to do parownika musi dochodzić ciepły płyn żeby pod wpływem rozprężania lpg parownik nie zamarzał i stosują do tego trójnik. Jak ginie ogrzewanie to nagrzewnica cała jest zimna czy np jeden z przewodów jest ciepły np dolot? (jeżeli jest ciepły to syf w nagrzewnicy). Ewentualnie może jeszcze sprawdzić termostat.

_________________
jest:
A8 D3iD2, B4 Cabrio, Fiat-Porsche
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: