.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 22:22:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 09:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
mar.zag napisał(a):
flavios napisał(a):
Mam C4 1994r AAT Gdy jeździłem mogłem kręcić go na maksa i nie puszczał dymka. Potem się coś porobiło, że zaczą troche kopcić więć gdy byłem w serwisie powiedziłem o tym fachpowcowi a on stwierdził, że jak chcę to można to naprawić za 20 zł. Powiedziałem OK
Zabrałem auto z serwisu i rzeczywiście nie kopcił.


flavios napisał(a):
Tutaj nie chodzi o to czy zaślepiać, czy nie. Tu chodzi aby ta część była sprawna. Kup sobie sprawny EGR i wtedy zobaczysz co to znaczy żwawe TDI.
Ja założyłem drugie i nawet przy 4000 obr. auto dymi ale tylko troszkę. Mamy w firmie Octavie 2003 rok tdi 110 i ona bardziej kopci niż mój tdik ze sprawnym EGRem.



Poruszam się TDI od 95roku i miałem do tej pory
rózne objawy kopcenia,ale ty wygadujesz głupoty,że
auto kopci dopiero przy 4000 obr ,a szczególnie 2.5 ;-)

Nawet w ksązce servisowej jest napisane,że występuje w audi 2.5tdi
kopcenie to jest poprostu zbyt szybka dawka paliwa i auto
nie nadąża spalać paliwa,a to powoduje kopcenie

Czyli standart w TDI :D

Kazdy TDI kopci :D


W nowszych modelach ta sprawa sie normuje :peace:

Po pierwsze to w aktualnym AAT też sobie zaślepiłem RECY. i jest lepiej niż przed operacją.
Po drugie kopciła to nawet moja S6 V8.
Po trzecie to ja piszę, że kopciła dopiero przy 4000 ale źle to interpretujesz. Sytuacja wygląda następująco.
Wrzucasz trójkę podczas jazdy np przy 50km/h i kręcisz auto do 4000 koła ale nie na zasadzie cegły na pedale ale tak trochę z wyczuciem i równomiernie. I WTEDY nie powinien nic zakopcić bo nie zaskakujesz kompa, pompy i wtrysków jakimiś nieprzewidywalnymi sytuacjami.
Ja nie napisałem że jadę TDikiem non stop w granicach 4000 gaz w podłodze i wtedy nie kopci. Jasne że w takiej sytuacji kopci. Ale jak już pisałem w takich ekstremalnych sytuacjach dla silnika to i S6 kopciła jak się przy 140 redukowało z V na III i trzymało pedał w podłodze do odcięcia obrotów.
ACHA I JA NIGDY NIE PISZĘ GŁUPOT NA TEMAT TDIKÓW :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 10:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
No ja też wczoraj zaślepiłem tą rurkę od recyrkulacji ale między tą rurka z "żeberkami" a żeliwnnym króćcem do którego przymocowany jest zaworek, bo ciężko mi było się dostać na sam dół do kolektora wydechowego. W sumie malutka poprawa jest ale przynajmniej ten syf mi sie nie bedzie zbierał na dolocie :D

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2005 13:27:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
flavios napisał(a):
Po pierwsze to w aktualnym AAT też sobie zaślepiłem RECY. i jest lepiej niż przed operacją.
Po drugie kopciła to nawet moja S6 V8.
Po trzecie to ja piszę, że kopciła dopiero przy 4000 ale źle to interpretujesz. Sytuacja wygląda następująco.
Wrzucasz trójkę podczas jazdy np przy 50km/h i kręcisz auto do 4000 koła ale nie na zasadzie cegły na pedale ale tak trochę z wyczuciem i równomiernie. I WTEDY nie powinien nic zakopcić bo nie zaskakujesz kompa, pompy i wtrysków jakimiś nieprzewidywalnymi sytuacjami.
Ja nie napisałem że jadę TDikiem non stop w granicach 4000 gaz w podłodze i wtedy nie kopci. Jasne że w takiej sytuacji kopci. Ale jak już pisałem w takich ekstremalnych sytuacjach dla silnika to i S6 kopciła jak się przy 140 redukowało z V na III i trzymało pedał w podłodze do odcięcia obrotów.
ACHA I JA NIGDY NIE PISZĘ GŁUPOT NA TEMAT TDIKÓW :diabel:



flavios napisał(a):
Mam C4 1994r AAT Gdy jeździłem mogłem kręcić go na maksa i nie puszczał dymka.


Ziom nie denerwuj się chyba sie nie obraziłeś?? ;-)

Jak będziesz miał tyle praktyki i teorii co ja to zapraszam do debaty :D
Ja dziesiąc lat temu miałem 24 lata tyle co ty teraz i miałem pierwsze
AAT z 92r ,a juz kopciło przy przebiegu 45tys :)


Zapraszam do przeczytania lektury servisowej,a wtedy
dowiesz się więcej o kopceniu AAT i ich przyczynach :D

pozdro :peace:

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 06:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
Witam!
U mnie kopcił do momentu jak znalazłem pęknięty gumowy łącznik rur IC teraz jest git -zero kopcenia nawet przy pełnym bucie
SZUKAJCIE -A ZNAJDZIECIE :D
i jeszcze jedno - rozkręciłem EGR i syfu o którym tyle piszecie - niema (tylko normalne okopcenie) i tak sobie przemyśliwam,że może to być związane ze stylem jazdy.Jak niunia dostaje pełnego buta to i nagary i inne syfy powypala :diabel:
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 06:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
:peace:
flavios- czy Ty wogóle wiesz jaka jest zasada działania EGR ( poczytaj Macia :!: )
nie wypisuj głupot,że jak sobie gość założy sprawny EGR to poczuje co to żwawe TDI :D bo to bez sensu.
To tak jakbyś maraton biegł z petem w ustach-bez urazy.
Pozdrawiam!
ps.a quattro jest lepsze od ośki puki się napędy nie zaczną pier.....lić(wiem coś otym) hihihihih


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 06:29:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nawet wtedy sa lepsze bo maja niezalezne zawieszenie z tylu ;-)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 09:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
u mnie po całym dniu jezdzenia do 2200 obr i wkreceniu do 3300 obr puszczał taką chmure ze nie widziałem swiateł samochodów jadących za mną a te az hamowały z braku widocznosci, teraz po zablokowaniu EGR-a nawet przy obrotach
3-4tys/obr dymienie jest sladowe(widac przez nie swiat) i jeszcze jedno auto stało sie bardziej zwawe,wczesniej trzeba było przynajmniej od 60 wzucac 4-ty bieg,teraz od 50km/h i jest ok bez trzesienie karoserią,

pawel 525
C4 AAT 93r sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 TDI] Przestało dymić!!!
PostNapisane: 02.gru.2005 09:43:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
U mnie sa takie objawy w AAT że strasznie kopci i tak od 2800obr. wogole niechce jechac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 TDI] Przestało dymić!!!
PostNapisane: 02.gru.2005 10:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
SIMONmk2 napisał(a):
U mnie sa takie objawy w AAT że strasznie kopci i tak od 2800obr. wogole niechce jechac



Szukaj dziury w dolocie! :peace:

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 10:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Mechanik doradził abym wyciagnał katalizator i go "wytłukł"żeby zostałą sama rura bez wkladu bo moze to byc przyczyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 10:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
A twoja niunia C4 przyspiesza w pelnym zakresie obrotow aż pod czerwone pole,bo u mnie po 2800obr. tylko sie wkreca a stoi w miejscu ?????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 11:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
:gitara:
Chłopaki ! a co uwas VAG powiada? bo to co piszecie to :549:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 11:25:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
SIMONmk2 napisał(a):
A twoja niunia C4 przyspiesza w pelnym zakresie obrotow aż pod czerwone pole,bo u mnie po 2800obr. tylko sie wkreca a stoi w miejscu ?????????

to nie chce Cie marwic ale masz problem z autkiem......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 12:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Ale to ogólnie ujeles : "masz problem z autkiem" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2005 11:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
jakobs66 napisał(a):
:peace:
flavios- czy Ty wogóle wiesz jaka jest zasada działania EGR ( poczytaj Macia :!: )
nie wypisuj głupot,że jak sobie gość założy sprawny EGR to poczuje co to żwawe TDI :D bo to bez sensu.
To tak jakbyś maraton biegł z petem w ustach-bez urazy.
Pozdrawiam!
ps.a quattro jest lepsze od ośki puki się napędy nie zaczną pier.....lić(wiem coś otym) hihihihih

Nareszcie ktoś mądry na forum.
Super mam nadzieje ze to nie twoj ostatni post taki jak ten na forum.
Bardzo sie ciesze ze wkoncu zawitala jakas NORMALNA osoba.
:peace: :peace: :peace: :peace:
Ps po co wytykasz mi post z przed roku???
PRZECIEŻ NAPISAŁM ŻE W A6 MAM ZASLEPIONY EGR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I sam go zaslepilem bo wedlug mnie tak jest lepiej. Popros kogos niech nauczy cie czytac bo masz Analfabetyzm wtórny BEZ URAZY ;-)
Co do kłatro to jak się jeździ i nic nie wymienia aż się NAPĘD WYSRA to nie można mieć pretensji do nikogo oprócz siebie samego. Chyba że się ktoś nie zna i gówno kupi to potem narzeka. BEZ URAZY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2005 15:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
:D
Cały rok Ci zajęło aby to zrozumieć (tzn.-zasadę działania EGR) ?
:651:
lepiej póżno niż wcale,bez urazy

:509:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 01:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
jakobs66 napisał(a):
:D
Cały rok Ci zajęło aby to zrozumieć (tzn.-zasadę działania EGR) ?
:651:
lepiej póżno niż wcale,bez urazy

:509:

NO COMENTs


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: