.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lip.2025 05:37:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 22:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mam chwilowo rozebrane auto i nie mogę sprawdzić. Postaram się jak najszybciej.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 09:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Znalazlem schemat elektryki silnika mc.

http://nhh666.interbgc.com/audi/isham/mc01.gif

wynika z niego, ze zawor "rozruchowy" N17 jest jednym pinem na stale do +12, a drugim bezposrednio do sterownika MAC ktory go kluczuje do masy. Nie ma tam szeregowo, zadnych przelacznikow z bimetalem itp. itd. . Sterownik w pelni go wysterowuje.

Jeszcze tylko poszukuje wiarygodnego opisu dzialania.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2005 15:11:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
regulator ciśnienia otworzylem i przeczyscilem wg wskazowek kefira :piwo: na membrance stalowej byl lekki nalot, przeczyscilem, skrecilem.

jednak nadal byl problem z odpalaniem.

przypadkiem natknalem sie w sklepie na preparar firmy STP do przeczyszczania ukladow wtryskowych benzyny. zalalem 20l benzynki i pol buteleczki tego specyfiku i ... po dwoch dniach skubany zaczal normalnie odpalac gdy jest zimny :) nie trzeba dodawac gazu. Odpala praktycznie "na dotyk" (nie ma czegos takiego, ze zalapuje na 1-2 cyl i prycha, tylko krece i nagle łapie i juz pracuje na wszystkich) i stabilnie pracuje w trakcie nagrzewania. po odpaleniu wjezdza na chwilke na 1100-1200obr, po kilkiu sekundach na 1000obr, a po kilku minutach spada na 750-800 i tak trzyma potem caly czas.

wtryskiwacz rozruchowy nie zmienil zasady dzialania, nie podaje paliwa w trakcie rozruchu, jedynie male dawki gdy probuje przygazowac na zimnym <50st. Aczkolwiek do momentu gdy calosc sie naprawila, mialem podciagniety kabelek od wtryskiwacza rozruchowego do kabiny i przy rozruchu zimnego zapodawalem malutkie dawki (wlaczyc na ulamek sek. i pol. sek przerwy, trzymac nie mozna bo przylewa) paliwa w trakcie rozruchu i kika sekund po nim.

P.S. w k-jetach starszej generacji zasada dzialania jest inna, tam sa jakies przelaczniki bimetaliczne...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: