Tak się zastanawiam kto wymienił jeszcze wtryski i jakie ma odczucia?.
Jak zabrać się do wymiany świetnie opisał kolega tmark:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=24190
Dodam tylko, że wyciągnięcie cylinderków pod uchwyty - 028 103 316 A
jest dość kłopotliwe.
Dobrze jest też zaopatrzyć sie gniazdo 1J0 973 722, ale można też
przylutować przewody od wtrysku sterującego.
Kupienie:
przewody wysokociśnieniowe:
cylinder 1 - 028 130 301 F
cylinder 2 - 028 130 302 F
cylinder 3 - 028 130 303 G
cylinder 4 - 028 130 304 D
4 szt. cylinderków pod uchwyty - 028 103 316 A
4 szt. śrub mocujących uchwyt M8X50 - +N 010 350 6
w serwisie lub innym sklepie jest praktycznie nie możliwe
i drogie. Proponuję udać się na szrot lub do kogoś kto zajmuje się
handlem silnikami używanymi, ja taki znalazłem koło. Dębicy.
Wtryski można zastosować od silników AFN, AHF lub ASV.
Zastosowałem te ostatnie, moje były 246bar.
028 130 201 T 190/300bar AFN
028 130 201 S 190/300bar (sterujący) AHF
028 130 201 TX 190/300bar (sterujący) AFN
038 130 201 A 220/300bar ASV
038 130 201 E 220/300bar (sterujący) ASV
Autko fajnie ciągnie, ale cudów to nie ma, może mam takie wrażenie
bo jeździłem brata autem A4 1,8T (AEB) 150 kucy.
Przejechałem około 2000 km, wprawdzie nie sprawdzałem ile
dokładnie pali, na pewno tyle ile mu wleję

, jednak wydaje mi się,
że w jeździe miejskiej pali znacznie więcej, natomiast na trasie tyle samo
co wcześniej lub nawet mniej. Powód jest prosty więcej koni hmm...
więcej siana potrzeba

(ON).
Co do samej jazdy różnica jest spora, zwłaszcza pomiędzy 2500-4000.
W mieście mniej zauważalna na trasie bardziej oraz ciut ciszej (bardziej miękko) pracuje.
Na drugim biegu poniżej 1000 obr/min jazda jest możliwa, bez szarpania
i takie tam. Dawki wtrysku nie zmieniałem. Wydaje mi sie że sofcik przydałby się.
Stare wtryski nie były zle sprawdzałem na testerze, jednak w nowych nie można
było ON "złapać" (tej mgły) poleciała gdzieś sobie
Tylko czy warto wpakować w starszy samochód 1000 zeta,
to nie wiem może lepiej kupić A4?
Jedna rzecz mnie martwi ktoś pisał mi wczesniej, że na moje dolegliwości
wtryski pomogą, jednak tak się nie stało, bez włączenia świec żarowych trzeba
troszke pokrecić, aby zapalił. Spróbuję wymienić jeszcze zaworek przed filtrem
paliwa. Do tego jadąc w piątek spróbowałem vmax, jakoś nie bardzo chciała dojść
do 180 km/h, ktoś tu mnie pokłamał

.
Może trzeba zrobić to
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741