thx100 napisał(a):
Dzięki . czyli jak dobrze zrozumiałem to jak silinik zakręci to można się zająć. jezeli chodzi o cene to kupujac głowice myśle że będe jeszcze pare złoty do przodu. martwi mnie to że moja wiedza na temat silników jest bardzo skromna i nie wyskoczą tu jakieś nieprzewidziane dodatkowe koszty. stad moje zapytanie w tej sprawie . wiadomo jak to jest z tymi naszymi" specami" gdzie nie zapytam różne odp. wielkie dzięki mianiekgr
Jeśli pasek był zerwany to tak czy siak zdejmowanie głowic się szykuje - może na początku nawet nie być żadnego objawu w później się okaże, że pęknie zawór w najmniej odpowiednim momencie bo troszkę był jednak zgięty. Koszty według różnych fachowców ze zrobieniem głowic przy okazji to ok. 2000-2500 PLN. Szczerze powiem, że zainteresował bym się tematem tego autka tylko w sytuacji spełnienia szeregu warunków:
- idealny stan budy
- brak gazu, ewentualnie instalacja sekwencyjna
- bardzo atrakcyjna cena
- spory wypas
- quattro
- i odpowiedział bym sobie na takie pytanie: czy chcę tak małe i niewygodne autko?
W każdym innym wypadku dał bym sobie spokój i wcale nie podchodził do tematu.