.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 23:42:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z odpalaniem
PostNapisane: 12.mar.2006 16:54:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2006 11:41:57
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Witam!
Mam taki problem, jak auto stoi więcej niż 30 godzin przy temperaturze niższej niż -5C to nie moge go odalić.
Akulumator robi sie wyczerpany :533:
Czy to normalne??? Dodam że zakupiłem go ok 2 misiące temu, ponieważ miałem ten sam problem.
Czy to nie są kłopoty z ładowaniem???
Proszę o pomoc!!! Za odpowiedzi z góry dziękuje!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 17:11:36 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
A może pokonujesz krótkie odcinki i akumulator nie ma się kiedy naładować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 17:25:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2006 11:41:57
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Prawde mówiąc ostatnio nie pokonywałem żadnych większych tras. Jeżdze tylko po mieście ale nie jestem pewien czy to jest tym powodem. Dzisiaj aku zostanie pod prostownikiem a jak to nie pomoże i dalej sie będzie rozładowywał na mrozie to co mam robić???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 17:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 16:13:52
Posty: 143
Lokalizacja: Ruda Śląska
Zobacz co ci bierze prad pod twoja nieobecnosc. moze masz jakies wyladowania - a akus przy minusie nie lubi jak sie mu zabiera prad i nie laduje :)

_________________
Audi 100 C3 2.0 TD '86 <-- było :(
Audi 100 C4 2.8 V6 AAH QUATTRO '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 17:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2006 11:41:57
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Też tak myślałem ponieważ, wcześniej pompa od centralnego zamka cały czas chodziła i zamykała zamki mimo to że już były zamknięte ale ostatnio nasłuchiwałem i nie słyszałem już tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 19:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Pewnie zamykajac auto zalaczasz alarm?
A cos mi sie wydaje ze akumulator wytrzymuje ok 60 godzin na uzbrojonym alarmie no i dodatkowo mroz tez robi swoje i stad te problemy z wyczerpanym aku :)

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 19:35:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2006 11:41:57
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Oczywiście że załanczam alarm ale przecież to nie powinno czerpać aż tak akumulatora!!! znam osoby, które mają stare akulumatory i samochody w nie za dobrym stanie a nie mają takiego problemu jak ja :537:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 19:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 664
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Nie napisałeś jaki silnik diesel czy benza, jaka pojemnośc akku i gdzie kupowany. Węcej szczegółów to łatwiejsza będzie diagnoza. Jak zakładasz klemę to mocno iskrzy? Proponuję sprawdzić amperomierzem jak wszystko wyłaczone to ile bierze prądu.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 20:10:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2006 11:41:57
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik 1.6 benzyna/gaz
Jest to aku Centry Basic a jego pojemność to 55 albo 60Ah nie pamiętam dobrze a nie mam naklejki żeby sprawdzić, w każdym razie były one specjalnie do audi, volkswagen itp.
Kupowałem go w hipermarkecie Auchan :P
A co do klemów to nie sprawdzałem ale chyba nie iskrzy za bardzo!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 20:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 664
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Proponuję zrobić ten numer z amperomierzem bo nie iskrzy za bardzo to pojęcie względne. Warto zmierzyć też napięcie ładowania aby wykluczyć awarię alternatora/regulatora. Na pracującym silniku powinieneś mieć ok.13.5-14.0 V. Zmierz też napięcie na odłaczonym akumulatorze a nastepnie po załozeniu klemy jaka jest wartośc napięcia. A tak przy okazji to odradzam zakup akku w markecie. :peace:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: