.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 22:44:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] ZMULONE AUTO
PostNapisane: 20.kwi.2006 12:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2006 22:32:15
Posty: 17
WITAM.JESTEM NOWY NA TYM FORUM ALE Z PRZECZYTANYCH PORAD WNIOSKUJE ZE MAM DO CZYNIENIA Z KIMS KTO ZNA SIE NA RZECZY WIEC BARDZO PROSZE O POMOC GDYZ TYDZIEN TEMU KUPILEM A4,95,1.8 20V I Z TEGO CO SIE ORIENTUJE MA TO 125 KM. ALE JA ODNOSZE WRAZENIE JAQKBY TEN SAMOCHODZIK MIAL ZALEDWIE 60 PRZY TEJ MASIE.PROSZE DORADZCIE MI CO ZRBIC. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 13:45:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Witaj. przedewszystkim wyłącz capsa, bo bardzo krzyczysz, a po 1.8 nie mozesz spodziewac sie fajerwerkow tylko raczej sporego spalania. Z tego co sie orientuje w miescie 12 literkow nie powinno Cie zdziwic. A co do odejscia, to z Audicami chyba tak juz jest :diabel: Ja posiadam 2.5 TDI z chipsem i tez ledwo co sie toczy.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 14:12:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.kwi.2005 21:17:37
Posty: 49
Lokalizacja: Szkocja
hehe, no to ladnie, chlopak jest pewnie podlamany ze seicento go wyprzedza a tu takie pocieszenie ;)

_________________
A3 1.6 AEH + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 14:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Podepnij auto pod komputer i zmierz cisnienie w cylindrach

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 15:55:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2006 22:32:15
Posty: 17
jutro mam zamiar jechac nim na komputer wiec pewnie sie dowiem co mu jest a odnosnie cisnienia w cylindrach to nie zaszkodzi tylko ze on raczej sily nie gubi bylko brak mu ''ZRYWU''.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 17:35:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
Ja posiadam 2.5 TDI z chipsem i tez ledwo co sie toczy.Pzdr.


Norbi, przyjacielu... mialem AFB, a teraz mam AYM - moge tylko powiedziec, ze rwa asfalt niemilosiernie i MB 270CDI zostaje w tyle.
musisz wyleczyc swoje 2.5, wowczas sie w nim zakochasz.

a wlasnie, byles u MS/DiagT.?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 18:11:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
Norbi napisał(a):
Ja posiadam 2.5 TDI z chipsem i tez ledwo co sie toczy.Pzdr.


Norbi, przyjacielu... mialem AFB, a teraz mam AYM - moge tylko powiedziec, ze rwa asfalt niemilosiernie i MB 270CDI zostaje w tyle.
musisz wyleczyc swoje 2.5, wowczas sie w nim zakochasz.

a wlasnie, byles u MS/DiagT.?
Witam mister Meszrum.Byłem i skrzynia juz wyleczona, troche Marek zmodyfikowal mi moment i jest git. Doszlismy obaj do wniosku, ze "fachowcy"wymieniajacy mi rozrzad (tak jak pisalem na znaczki korektorem do papieru) spier... mi to i w pon. jade do fachowca poleconego przez Marka ktory zjadl zeby na V6 TDI i bedzie mi ponownie ustawial rozrzad i mam nadzieje cieszyc sie juz niedlugo dobrym wykopem. Napisz tak po krotce jak sie sprawuje Twoje cudo i jakimi parametrami dysponujesz i cos blizej o tym CDI, bo to mnie zaintrygowalo...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 19:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
AFB (150ps) bylo z 1998, AYM (155ps) jest z 2002 (czyli po fl). roznica w zawieszeniu jest ogromna - po fl jest twardy jak BMW i jazda po miescie to mordega. AFB z 1998 oferowalo (i nadal oferuje - tata dostal ;) ) nieporownywalnie wiekszy komfort. silnikowo rozni sie skrzynia (jak dla mnie ta w AFB lzej chodzi) i osprzet elektroniczny. AYM posiada wiecej mocy "z dolu" i zachowuje ja przez caly zakres obrotow, gdy AFB rwie od 2700. sumarycznie auta sa niemal identycznie szybkie. AYM ma lmm Hitachi, ktora (ponoc) jest mniej awaryjna niz Boschowska (AFB/AKN), ponadto AYM ma dosyc hardcor'owy ksztalt momentu:
Obrazek
:diabel:


mialem kiedys takze AKE (180ps tip w A8). byc moze jestem niedorozwiniety, ale nie potrafilem sie przyzwyczaic do opoznien rzedu 1-2s. tip zastanawial sie bardzo dlugo zanim zmienil bieg - gdy to uczynil, to rzeczywiscie, az bily dzwony. jednak czas zastanawiania sie byl dla mnie nie do przelkniecia...
Obrazek

jedno, drugie i trzecie nie bylo chipsowane - zachowaly swoje fabryczne poklady mocy (nawet o 2ps wiecej).

270CDI ma 177ps / 400nm. moj znajomy posiada cos takiego i czasem po zmroku sie palujemy :diabel: TDI nie daje szans.

ostatnio jednak nacialem sie na Tempre 200ps (1.9 diesel). okrutnie mnie objechala :| .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 19:46:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
AFB (150ps) bylo z 1998, AYM (155ps) jest z 2002 (czyli po fl). roznica w zawieszeniu jest ogromna - po fl jest twardy jak BMW i jazda po miescie to mordega. AFB z 1998 oferowalo (i nadal oferuje - tata dostal ;) ) nieporownywalnie wiekszy komfort. silnikowo rozni sie skrzynia (jak dla mnie ta w AFB lzej chodzi) i osprzet elektroniczny. AYM posiada wiecej mocy "z dolu" i zachowuje ja przez caly zakres obrotow, gdy AFB rwie od 2700. sumarycznie auta sa niemal identycznie szybkie. AYM ma lmm Hitachi, ktora (ponoc) jest mniej awaryjna niz Boschowska (AFB/AKN), ponadto AYM ma dosyc hardcor'owy ksztalt momentu:
Obrazek
:diabel:


mialem kiedys takze AKE (180ps tip w A8). byc moze jestem niedorozwiniety, ale nie potrafilem sie przyzwyczaic do opoznien rzedu 1-2s. tip zastanawial sie bardzo dlugo zanim zmienil bieg - gdy to uczynil, to rzeczywiscie, az bily dzwony. jednak czas zastanawiania sie byl dla mnie nie do przelkniecia...
Obrazek

jedno, drugie i trzecie nie bylo chipsowane - zachowaly swoje fabryczne poklady mocy (nawet o 2ps wiecej).

270CDI ma 177ps / 400nm. moj znajomy posiada cos takiego i czasem po zmroku sie palujemy :diabel: TDI nie daje szans.

ostatnio jednak nacialem sie na Tempre 200ps (1.9 diesel). okrutnie mnie objechala :| .
No nic zdarza sie, ale masz ta satysfakcje,ze miala 200ps,a u mnie bardzo czesto duzo slabsze silnikowo autka pokazuja gdzie moje miejsce i to po czesci,a nawet duzej przez ten piep.... tiptronic. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2006 06:48:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
meszrum napisał(a):
Norbi napisał(a):
.
musisz wyleczyc swoje 2.5, wowczas sie w nim zakochasz.


Zgadzam się w 100%

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: