.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 22:21:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 TDI] czy turbina do regeneracji?
PostNapisane: 07.maja.2006 12:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Witam,
W czwartek sprzedałem B3, wczoraj kupiłem B4 tdi. Wszystko ok oprócz tego , że jak wciskam pedał gazu to nie jedzie, właściwie jedzie ale raczej można to nazwać toczeniem. W B3 2.0 z gazem jak wcisnąłem pedał gazu to wychył pedału gazu był wprost proporcjonalny do prędkości jazdy, a tutaj wciskam do podłogi i toczy się. Jak wracałem do domu to mnie wszyscy omijali :( -rozwinąłem max 140 km/h i na 290km jazdy spaliłem średnio 6.5 litra ON (1/3 drogi jechałem 140 km/h). Czy to może być problem z turbiną i czy nadaje się do regeneracji. Proszę o jakąś otuchę i wsparcie w tym trudnym momencie ;-) .

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 12:52:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
To nie turbina, zainteresuj się przepływomierzem.

W ogóle podepnij się pod VAG'a, kilka testów i wszystko powinno stać się jasne.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 12:57:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Turbine to bym zostawił na koniec a zaczął od przepływomierza.
Jest kilka rzeczy które mogą być przyczyną.
Klikij tu i posukaj http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
szukaj takich zwrotów jak
kierownica AND turbo
bo mogła ci się zapiec kierownica turbiny
oraz
przepływomierz
sprawdź także jak sie ma intercooler i przewody z niego do kolektora do turbo. Wszystko musi być szczelne. NAwet malutka dziurka spowoduje, że będzie słabo ciągnął.
Najpierw sparawdź kierownicę turbiny, szczelności a potem przepływomierz.
Jak to zrobić masz na forum tylko trzeba poszukać
POZDRO i do roboty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2006 13:53:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Dzięki za te porady na gorąco.
I mam jeszcze coś przy okazji. Poprzedni właściciel lał do silnika Lotos Diesel 10W40. Czy lać to samo, a jeśli zmienić to na co?

Ps. I jeśli można poprosić na szybko gdzie jest przepływomierz bo wyczytałem, że można go odpiąć i wtedy widać różnicę. Aha i jak się dowiedzieć jakie mam wtryski?

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: