.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 22:22:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH C4] skracanie dolotu nie dałem rady !!!
PostNapisane: 04.maja.2006 14:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
Majowy weekend nadszedł zabrałem się za skracanie dolotu nie działało
sprawdziłem siłownik i klapy ok wiec jak przypuszczałem niepodłączone były podcisnienia właściwie (było to rozbierane kiedyś przez kogoś i złozone byle dało sie odpalić silnik)

uzbroiłem się w częsci typu rurki trujniki i zwężki oryginalne z ASO (koszta niewielkie) rurka cięta z metra ze sklepu z gumowymi tematami

miałem schemat wydrukowany z ETKI wiec się zabrałem niestety po podłączeniu tak jak ma być z ETKA system nie działał mało tego samochód nie pracował stabilnie na wolnych obrotach bo podciśnienie szło stale na zawór EGR a na siłowniku klap dolotu nic się nie działo nawet po wkreceniu motoru powyzej 4100

mam co prawda inne schematy z innych źródeł ale najlepiej by było jednak zobaczyć to w realu

tak że mam apel jesli ktos moze z warszawy nachwilę się spotkać w celu podgladniecia u niego sprawnie działajacych klap i połaczeń to poproszę o kontakt
606 252 260 Piotrek, piotrek16v@wypas.pl , GG 488067
zalezy mi bardzo podjadę gdzie trzeba zajme jak najmniej czasu postaram sie porobić fotki i notatki zeby juz wiecej głowy nie zawracać a przy okazji zrobie ilustrowany poradnik dla potomnych

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 16:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
ja tez walczyłem ze skracaniem dolotów i niestety nie działa nie moge dojść w czym jest problem. Mam do ciebie prozbe mugłbyś mi przesłać schemat podciśnieniowy z ETKI.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 19:33:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Aj chłopaki, chłopaki... przy filtrze paliwa są dwa elektrozaworki - wtyczki do nich pasują zamiennie - może ktoś tutaj pomylił? Z tego co pamiętam wtyk oraz gniazdo mają inne koloro (np. biała wtyczka w białe gniazdo).


Zasada jest taka - podciśnienie brane z kolektora ssącego biegnie do elektrozaworu pod przepływomierzem, dalej za elektrozaworkiem jest trójnik, z którego jedna część biegnie do akumulatora podciśnienia (piłka golfowa :P ) a druga do siłownika od skracania kolektora. U mnie działa - mi się udało dojść :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 13:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
no dobra stejdż drugi zrobie w ten weekend moze się uda faktycznie najpierw połącze zawór tylko od klap i zobacze jak hula bo ten drugi ma duzo większą plątanine
nie zmienia to faktu ze mam dwa schematy z nowej i starej ETKI gdzie są pewne różnice w podłączeniu

tak czy tak nie poddaje się

wtyczki pasowałem po kolorze wiec cchyba się nie pomyliłem

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 13:59:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Jak robilem to za pierwszym razem bez schematow to dalem rady.Wbrew pozorom polaczenie tych wezykow jest bardzo proste.Ja mialem przetarty wezyk ktory byl poprowadzony pod kolektorem ten co idzie do tej plastykowej gruszki.Zwroc na to uwage...

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 12:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
Dałem rade Skracanie dolotu działa !!!! problem tkwił w tym ze schematy podciśnień dostępne on-line na rosyjskim serwerze maja braki w etce z płyty jest ok

wiec jesli ktos ma pytania co do tego problemu chetnie pomoge

Osobiście nie odczułem jakiejś rewolucji w osiagach ale nie mówię że nie jest lepiej bo moze jest ale bez precyzyjnych pomiarów osiagów nie mogę nic powiedzieć

no moze obserwujac obrotomierz po przekroczeniu tych 4100 żwawiej strzałka się podnosi

Opisywanego przez innych "kopa w tył samochodu" po 4100 obr/min nie odczułem (moze dlatego że mam automat)

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 12:22:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
no i zeszło mi sie też dlatego ze ja nie maiłem błędznie podłaczonego tylko prawie do zera ktoś zredukował ilość rurek zwężek i trujników w okolicach tych dwóch zaworów

części kupiłem w ASO najłatwiej a nie kosztowały duzo

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: