|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| adisiwy |
|
|||
Dołączył(a): 11.sie.2003 13:54:35 Posty: 1026 Lokalizacja: Poznań |
|
|||
| Góra | |
|||
| KORU |
|
||
Dołączył(a): 11.cze.2004 13:09:23 Posty: 4652 Lokalizacja: EPWR Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet |
|||
| Góra | |
||
| Grzes |
|
|||
Dołączył(a): 22.cze.2004 21:14:43 Posty: 131 Lokalizacja: Tarnobrzeg |
|
|||
| Góra | |
|||
| MJ |
|
|||
Dołączył(a): 29.lip.2003 11:50:14 Posty: 607 Lokalizacja: Poznań |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ataman70 |
|
||||
Dołączył(a): 19.lip.2003 23:50:28 Posty: 2994 Lokalizacja: SY Auto: B2 8T |
|
||||
| Góra | |
||||
| admax |
|
||||
Dołączył(a): 13.sty.2004 12:29:38 Posty: 295 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| admax |
|
||||
Dołączył(a): 13.sty.2004 12:29:38 Posty: 295 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| MJ |
|
|||
Dołączył(a): 29.lip.2003 11:50:14 Posty: 607 Lokalizacja: Poznań |
|
|||
| Góra | |
|||
| UFOtm |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:27:10 Posty: 2503 Lokalizacja: Gdynia Auto: ACQ 4.2 AHC |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ataman70 |
|
||||
Dołączył(a): 19.lip.2003 23:50:28 Posty: 2994 Lokalizacja: SY Auto: B2 8T |
|
||||
| Góra | |
||||
| UFOtm |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:27:10 Posty: 2503 Lokalizacja: Gdynia Auto: ACQ 4.2 AHC |
|
|||
| Góra | |
|||
| Ataman70 |
|
||||
Dołączył(a): 19.lip.2003 23:50:28 Posty: 2994 Lokalizacja: SY Auto: B2 8T |
|
||||
| Góra | |
||||
| krawat |
|
|||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:09:24 Posty: 419 Lokalizacja: Kalisz |
|
|||
| Góra | |
|||



Plyn hamulcowy ma temp wrzenia gdzies 200 stopni, jakby sie gotowal to pedal hamulca zszedl by do samej podlogi.
pozdrawiam, jaki ten internet maly 

i takie klocki założyli w serwisie, że po hamowaniu od 100 do 60 buczało, tak że się samochód trząsł. Sam kupiłem w sklepie i dałem do wymiany no i super. U mnie w audi (B4 2.0 tarcze przód i tył) po hamowaniu ze 180 do 40 też pod koniec troszkę zaczynało huczeć. Myślę że im bardziej zuzyte (cieńsza okładzina) tym częściej będą się odzywać.

