|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Nudas |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45 Posty: 839 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| Nudas |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45 Posty: 839 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| Nudas |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45 Posty: 839 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| Nudas |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45 Posty: 839 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||




Najprawdopodobniej wlacza ci sie zabezpieczenie, ktore odlacza na chwilke pompe paliwa, wtedy jest szarpnięcie (a to ze wskakuje na chwilke 1 bar to dla tego ze jest akumulator cisnienia benzyny), firmowo odciecie pompy paliwa w silniku mc nastepuje przy doladowaniu wiekszym niz 0,6 bar. Ja obstawiam, ze masz przerwaną membranke w waste gate (juz to przerabialismy u mojego kolegi) , objawy takie jak opisujesz.