.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 23:38:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI 1999] Tryb awaryjny w tiptronicu
PostNapisane: 21.lip.2006 22:30:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2006 13:32:06
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Witam, same problemy z tą niunią :( jak trochę pojeździ to znów ten komputerek coś tam alarmuje, i traz mam alarm a tiptronicu, wszystko było oki ale pojechałem na myjkę i po powrocie na parking ok 5 km po wrzucie R pojawiło się, już to 2 miechy tewmu miałem ale gość od którego niniunę kupiłem usunął problem...a teraz znowu. Wtedy zgonił na alarm ale gość od alarmu mówi że to złączka na styku komputer - skrzynia jest nie halo .. i to standard w automatach ... Co o tym sądzicie ? Wybieram się do serwisu ale chciałbym wiedzieć co to może być by mnie zbytnio ne zgolili . Z gorzy dzieki za porady


Pozdrawki

St44

_________________
A6 2,5TDI 1999 Automat. - same problemy z tym wozem :((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2006 23:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
czytając Twojego posta kompletnie nic nie rozumiem , i nie wiadomo o co Ci chodzi, napisz konkretnie co się dzieje z autem ,bo to że wpada w tryb serwisowy mało mówi :/

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2006 23:24:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
podlaczyc pod VAG/VAS/VAG-Com;
odczytac poprawnie symbol bledu;
usunac usterke.

nie mam wiecej pomyslow.


[+]
samochody, w ktorych najwiecej do powiedzenia ma komputer naprawiamy przy pomocy komputera. korzystamy z warsztatow potrafiacych korzystac z komputerow.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 00:13:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
....przy okazji nie zaszkodziłoby również zrobić mały przegla skrzyni i wymienić w niej olej

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Post raz jeszcze - dodatkowe wyjaśnienia
PostNapisane: 23.lip.2006 16:43:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2006 13:32:06
Posty: 36
Lokalizacja: Kielce
Byłem w serwisie skasowali błąd ( nr 124) i jak na razie działa, w w moim poscie chodzi o to czy nie wiecie gdzie leży przyczyna załączenia trybu awaryjnego skrzynii, chciałbym to zlikwidować a niejeździć co 2-3 miechy i kasować błędy. Pierwszy raz stało się to u mechanika który wymieniał klocki - innt specjalista który usunął ten problem zgonił na alarm - ale czy to możliwe? Teraz alarmu nie używałem dwa dni i po wyjeździe z myjni po przejechaniu 5 km się włączył ten tryb, może gdzieś coś nie styka dobrze i jak dostanie wody to się tak dzieje tylko gdzie? Może mieliście pobobny przypadek?

Ps. po kasacji błędz\y skrzynia chodzi ok.

Z góry dzięki za odp.

_________________
A6 2,5TDI 1999 Automat. - same problemy z tym wozem :((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Post raz jeszcze - dodatkowe wyjaśnienia
PostNapisane: 23.lip.2006 22:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
still44 napisał(a):
Byłem w serwisie skasowali błąd ( nr 124) i jak na razie działa, w w moim poscie chodzi o to czy nie wiecie gdzie leży przyczyna załączenia trybu awaryjnego skrzynii, chciałbym to zlikwidować a niejeździć co 2-3 miechy i kasować błędy. Pierwszy raz stało się to u mechanika który wymieniał klocki - innt specjalista który usunął ten problem zgonił na alarm - ale czy to możliwe? Teraz alarmu nie używałem dwa dni i po wyjeździe z myjni po przejechaniu 5 km się włączył ten tryb, może gdzieś coś nie styka dobrze i jak dostanie wody to się tak dzieje tylko gdzie? Może mieliście pobobny przypadek?

Ps. po kasacji błędz\y skrzynia chodzi ok.

Z góry dzięki za odp.


podejrzewam ze jakis czujnik/zaworek (czy jak kto to nazywa) powoli siada i dlatego robi problemy....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: