martab99 napisał(a):
baxter01 napisał(a):
co do przebiegu to mysle ze jest taki jak napisałem tyle ze musze zaznaczyc ze ten samochód dosc długo stał nie byuł jezdzony
No i juz wiesz dlaczego trzeba wymienic gumki...
baxter01 napisał(a):
tak wogule to myslałem o swapie na 7A 20V
Polecam...

Nawet na allegro ostatnio widzialem takie na czesci- moze motor tez bedzie. Jak powaznie o tym myslisz to uderz do Mauzera- on wlasnie bawi sie z tym silnikiem
Już mi się k..wa śni po nocach
robię mu generalkę prócz tłoków i pierścieni bo gładź jest ładna, niestety czop wału jest skrzywiony od tego uderzenia (jak można tak zniszczyć auto, i to nasz klubowicz w dodatku

) w 80% już zrobione, taraz dół.
Co do swapa, to sprawa jest bardzo prosta, ale czy opłacalna to nie wiem.
A do tematu
uszczelniacze do kosza, jak koledzy piszą bo 0.5litra oliwki to jakby nie patrzeć dużo

- bez ściągania głowicy oczywiście nie trzeba nawet żadnych przyrządów ale każdy ma jakiś patent,
jeśli jest okazja zwalić czapke to lifting zaworów przez dotarcie, to przywróci po części sprężanie, a prawie nic nie kosztuje.
Do tych co myślą że jak auto je oliwkę to trzeba silnik wywalać - nie siać paniki bo doły tych silników są nie do za...ania, po 400tkm można myśleć nad zmianą pierścieni tylko dla dobrego samopoczucia.
Oczywiścia jeździmy na dobrych olejach
powodzenia