.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:30:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ...
PostNapisane: 25.cze.2005 10:50:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
mAlIbOr napisał(a):
W czwartek odstawiam samochod do mechaniora a ze mam dzien wolny to jak tam rano go zaciagne to odrazu bede z nim siedzial i patrzyl jak to rozbiera i dogladal wszystkiego. Wtedy jak sam zobacze jak ta uszczelka wyglada to bede mogl pomyslec nad dalszym szukaniem. A skad sie takie cos moglo wziac?? Dlaczego ta uszczelka strzelila?? Czy przegrzany byl silnik czy poprostu 18 lat starczylo jej zywota marnego??


Stawiam na przegrzanie, miałem ten sam poblem, spekana głowica została naprawiona ale daleko jeszcze od ideału jest, wymieniam czesci za częściami przestałem juz liczyć koszta, taniej wychodzi zakup innego sprawnego silnika.....

Pozdrawiam :D

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2005 14:10:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
fajnie ze sie udalo tak tanio zrobic. byle bylo dobrze
co do planowania bloku to jest potrzebne w razie czestego zdejmowania glowicy jesli nie bylo duzo grzebane i silnik nie byl przegrzany to blok powinien byc OK. niestety stara zasada ze najwieksza wada audi byl poprzedni wlasciciel stanowi o tym ze nie znamy historii auta przed zakupem co niestety sprawdzilo sie w moim wypadku czyli przegrzany blok i miekkie mostki glowne rozbijane przez wal

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2005 13:16:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Piszę w imieniu Malibora. Silnik został złożony do kupy, ponoć był przestawiony rozrząd i rozregulowana dawka paliwa. Mechanik ustawił rozrząd, zmniejszył dawkę i efekt taki, że auto jeździ duuzo wolniej i bardziej kopci niż przed naprawą. Wcześniej kopcił tylko zaraz po rozruchu zimnego silnika, pokopcił i przestał. Teraz samochód zostawia za sobą chmurę dymu i jeździ znacznie wolniej. Oczywiście spalanie też znacznie zmalało. Dodatkowo zaczęła załączać się bardzo często dmuchawa na chłodnicy. Odnosi się wrażenie, że silnik znacznie bardziej się grzeje niż wcześniej i w obawie o przegrzanie trzeba jeździć z włączonym nadmuchem ciepłego powietrza.

Czy zamulona chłodnica może być przyczyną częstego włączania się wiatraka? Jak można sprawdzić czy układ chłodzenia działa tak jak powinien i przepływa przez niego cały płyn? Jak odmulić chłodnice? Na pewno jej to nie zaszkodzi. Są do tego jakieś specjalne środki lub metody? Czy w ogóle te dwie sprawy (naprawa uszczelki pod głowicą i częste włączanie się wiatraka) mają coś wspólnego ze sobą? Z tego, co pamiętam to Malibor przed samą naprawą narzekał już na częste włączanie się wiatraka. Ale to chyba normalne przy walniętej uszczelce. Aha.... trzeba dodać, że z powodu awarii wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej nie można sprawdzić faktycznego stanu temperatury na czujniku.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdro.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2005 14:10:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Cytuj:
Mechanik ustawił rozrząd, zmniejszył dawkę i efekt taki, że auto jeździ duuzo wolniej i bardziej kopci niż przed naprawą.


Stawiam na to, że mechanik źle ustawił rozrząd albo wyprzedzenie wtrysku. Mniejsze spalanie OK, ale nie powinien tracić mocy i kopcić, a już na pewno nie powinien się bardziej grzać. Więc albo jest źle ustawiony rozrząd, albo zbyt mały kąt wyprzedzenia wtrysku. A może jedno i drugie.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: