.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:31:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 12:11:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
po 100m 20m róznicy :?: :D :D . To albo skoda nie ma mocy albo audiki nie są seryjne. Chyba, że przy 400m skoda wychodzi na prowadzenie...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 13:31:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
chyba octavka ma mocy, na hamowni sprawdzali.

pierwszy bieg uzywa praktycznie tylko do ruszenia, od razu prawie wrzuca 2. 2gi bieg ma skubana mocny... tylko swist idzie, ale np 3ci to juz troche gorzej.

jak sie bral z 200 20v kolegi, to po starcie nie wiedzial czy zjezdzac do boksu czy 2ke wrzucac, bo dwuseta odskoczyla z miejsca o dwie dlugosci samochodu, a potem roznica tylko sie poglebiala

P.S. ta octavia na odcinku jakichs 250m ma osiągi takie jak golf VR6 lekko podkrecony do 190 koni.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 04.sie.2005 13:39:56 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 13:36:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
wkońcu 4x4 to nie ma sie co dziwić. Moc w skodzie była sprawdzana na hamowni obciążeniowej czy inercyjnej. Bo 180km i 410Nm to bardzooo dużoooo i nie było by aż takiej różnicy. Wkońcu skoda powinna być o około 300-400kg lżejsza...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 13:45:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie wiem na jakiej hamowni. trzeba by pogadac z gosciem, popytac. byc moze jest jakis temat o nim na streetracing.pl . skoda jest srebrna i ma z tylu emblemacik 1.9SDI dla zmyłki. z przodu nawiercane tarcze.

wiem , ze ma problemy z powietrzem doladowanym, poniewaz jezdzi na seryjnym IC. temperatura w dolocie przekracza 100 st. dwa tygodnie temu widzialem ze ma nowy IC i mial go zamontować, byc moze troche zyska.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 21:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
wnętrze i wszystkie gadgety oprócz silnika ok. 13000
silnik www.compsport.pl


Rogal jeździłem TOXICEM i jestem na maxa zajarany tym autem. Ale jeżeli kiedykolwiek kupię BMW to będzie to na pewno M3 i na pewno nie będzie to podstawowe auto auto. Nic nie poradzę, że kocham 4x4, ośki a rwd najmniej

Małe fotostory ze strojenia auta w TTC

Obrazek
Złożony silnik, chwilowo bez dolotu, który chłopaki z Compsportu przekładali w inne miejsce.


Obrazek
Patryk pisze kolejny program. Powstało ich baaaardzo dużo

Obrazek
Daniel z TTC nie mógł uwierzyć, że silnik nie jest zakuty :) Endoskopem sprawdzał wnętrze cylindrów i stan tłoków


Obrazek
Szymon chłodzi IC sposobem pierwszym...


Obrazek
...Daniel sposobem drugim.


Obrazek
Podczas strojenia mierzyliśmy wiele parametrów. Dzięki temu dowiedziałem się, że zegar temp. oleju zakupiony w JC Auto pokazuje temperaturę o 20 stopni za niską.


Obrazek
Tak się chłopaki cieszyli jak się okazało, że jest 215 KM


Skóra by Java Car Design

Obrazek

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 21:38:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
sporo miejsca w tej komorze jeszcze jest :) twinturbo się zmieści :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 21:42:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jakie sa dalsze mozliwosci rozbudowy auta?
pompa 12? jeszcze wieksze hybrydy i turbina? a moze tajemnicze obrobki silnika? ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 21:49:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Możliwości na tym setupie czyli pompa+wtryski+turbo są....ogromne i zaskakujące. Barierą jest wytrzymałość i trwałośc silnika. Jeżeli znajdę kasę na 130 PD to wsadzę sobie go do auta a ten pomęczymy w innej budzie. Bo a3 to dupowóz na co dzień więc musi jeździć bezawaryjnie.
Ale naprawde mozliwości są straszne. Nawet chłopaki bli w szoku. No i dodatkowy problem to trakcja. Warto by przy dalszym wzroście zainwestować w szperę.

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 22:01:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ciekawe ile z mojej pompki daloby rade wycisnac...
trakcje juz mam ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 22:04:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Bilu napisał(a):
ciekawe ile z mojej pompki daloby rade wycisnac...
trakcje juz mam ;-)


Trzeba by się faktycznie AEL'kiem zająć w końcu bo po przesiadce z 2.2T 20V jakoś mocy i niutków ciągle brak....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 07:05:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lukasik napisał(a):
nie wiem na jakiej hamowni. trzeba by pogadac z gosciem, popytac. byc moze jest jakis temat o nim na streetracing.pl . skoda jest srebrna i ma z tylu emblemacik 1.9SDI dla zmyłki. z przodu nawiercane tarcze.

wiem , ze ma problemy z powietrzem doladowanym, poniewaz jezdzi na seryjnym IC. temperatura w dolocie przekracza 100 st. dwa tygodnie temu widzialem ze ma nowy IC i mial go zamontować, byc moze troche zyska.

Jesli mowisz o tej kombi, to gosc jest z Krakowa. Na poczatku byla dłubana i spaprana w V-tech'u, poprawiali ja chlopaki z 2B.
Jakies 3 tyg temu miala zalozony wydech od samej tubiny do konca robiony na wymiar, nie wiem jak postepy z IC

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 09:13:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
martab99 napisał(a):
Jesli mowisz o tej kombi, to gosc jest z Krakowa. Na poczatku byla dłubana i spaprana w V-tech'u, poprawiali ja chlopaki z 2B.
Jakies 3 tyg temu miala zalozony wydech od samej tubiny do konca robiony na wymiar, nie wiem jak postepy z IC


to jest sedan i gosc jest z bialego. z tylu ma napis OCP czy OPC , to chyba jakas firma tuningowa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 14:27:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
ktoś pytał o ceny. A więc

silnik +/- 15 000
reszta +/- 13 000
ze wskazaniem na plus :)

Pompa 12 jest fajna ale...nie nadaje się do drogowych aut. Stawia duży opór i powoduje przeskakiwanie rozrządu. Do mocnego auta na drogę wystarczy 11. Dzisiaj zmierzyłem samochód Racelogicem na setupie drogowym (170 KM) czyli pełny bak, pełne wnętrze, 17, włączona klima czyli rzeczywiste warunki codziennej eksploatacji. Wyszło 8,5 do setki. Może być lepiej. Sądzę, że 8 jest do uzyskania.

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 00:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
0-20km/h: 1,1
0-40km/h: 2,7
0-60km/h: 4,1
0-80km/h: 6,3
0-100km/h: 8,5
0-120km/h: 11,9
0-140km/h: 15,8
0-160km/h: 21,9
0-180km/h: 30,0
1/4: 16,33s @ 142,1km/h

Klima na on, pełen bak, koła 17, kompletne wnętrze. Na SSS na 1/4 było 14,9@160kmh więc sądzę, że na mocniejszym programie do setki jest około 6 sekund.

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 01:37:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
no ok. Hardcore. A nie taniej by było kupić auto z 4,2 TDI?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 01:46:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
scob napisał(a):
no ok. Hardcore. A nie taniej by było kupić auto z 4,2 TDI?


Do 4.2TDI (czyli jakiegoś nówexa A8) to jeszcze z tych kwot duuużo brakuje :) A poza tym jak autko ma byc do ściganka to A3 lepsze bo lekkie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 15:40:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
scob napisał(a):
no ok. Hardcore. A nie taniej by było kupić auto z 4,2 TDI?


Wiesz to jest tak, że ja się prywatnie pasjonuję a służbowo zajmuję tuningiem. Jeżeli moją pasją byłyby samochody luksusowe to kupiłbym od razu a8 a nie trójkę. Tuning na wysokim pozimie kosztuje. A, że sprawia mi to fun to nie zwracam na to uwagi. Jezeli chodzi o moje wydatki to kosztowało mjie to mniej. Chłopaki z CompSportu to moi najbliżsi przjaciele (jeden z nich był nawet świadkiem na moim ślubie) a dodatkowo część podzespołów udało mi się zdobyć ze znaczną zniżką. Podane ceny dotyczą klienta "z ulicy" i w zależności od specyfikacji mogą się zmieniać. Można zaoszczędzić na hamulcach, zawiasie, skórze itp i wtedy z miejsca będzie taniej o 10 000 PLN. Można dać używane turbo. Można tylko po co. Tym autem rozpędzić się łatwo-chciałem, żeby równie łatwo można się nim było zatrzymać.
Kolejna sprawa-o czym podczas modyfikacji wiele osób zapomina to to, że tanio NIGDY NIE BĘDZIE dobrze. A ja chciałem dobrze. I jest dobrze.

Sprostuję piotr-samochód NIE służy do ścigania (w sensie wyścigów) tylko do szybkiego przemieszczania się w trasie i po mieście i do ewentualnych starć na ulicy. Jakbym chciał robić z niego wyścigówkę to zamiast skóry zrobiłbym maskę i drzwi z carbonu.

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 17:45:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
darksmile napisał(a):
.....do ewentualnych starć na ulicy


to też ściganko :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 18:01:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Wyścigi to dla mnie SSS. Streetracing to zabawa :)

Zresztą ostatnio wolę, zamiast łatać kogoś ze świateł, taką akcję na trasie.

Jadę lewym około 120 kmh. Widzę, że ktoś napada szybciej więc zjeźdżam na prawy i gdy się zrównamy pełen ogień. Po chwili wjeżdżam przed "ofiarę" i odjeżdżam :D

Na zdjęciu rdzeń IC. Identyczny jak w moim aucie

Obrazek

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 20:44:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Lukasik napisał(a):
to jest sedan i gosc jest z bialego. z tylu ma napis OCP czy OPC , to chyba jakas firma tuningowa.


OCP : Octavia Club Polska........ :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: