maciu napisał(a):
http://www.elektromechanika.waw.plja szukałem kogoś kto ogarnia sekwencje OMVL
czekam aż wpadniesz na spota
Hmm. Zadzwonilem. Nie wiem z kim rozmawialem.
Gosc myslal ze 2.2turbo to 4 cylindrowy silnik.
Gosc twierdzi ze na zwyklym reduktorze (takim
co daje 1.8 - 2.2 bara na wyjsciu) to ma hulac...
Na moje pytanie "jak?" pochichotał i nie umiał nic powiedzieć...
Na moje pytanie co bedzie jak w kolektorze
bede mial wyższe cisnienie niż cisnienie gazu
powiedzial ze bedzie dobrze LOL
Na moje ponowne pytanie - co bedzie jak turbina
dmuchnie 1.2-1.3 bara co da w efekcie
2.2-2.3 bara w kolektorze....
powiedzial (LOL) ze wszystkie auta z turbina tak dmuchaja....
LOL
Powtarzam - nie wiem z kim rozmawialem....
Ale swojego auta bym im nie oddał bo gosc
a) nie ma pojecia o silniku o ktorym mowa
b) nie mysli i nie rozumie prostych pytan
c) twierdzi ze standardowy OMVL bedzie dobry
a wystarczy sprawdzic wydajnosc wtryskow
zeby dojsc do wniosku ze trza je wymienic na wieksze...
(sa 40KM/ cylinder.. do V8 ok ale do 5 cyl 220 KM - to mało...)
d) najwyrazniej zgazowal kilka 1.8T
gdzie turbinka daje minimalne doladowaniei sie
tym strasznie podniecil i mysli
ze w 5 garowym 2.2T z doladowaniem 1.2 w serii
tez mu bedzie gralo......
To taka weryfikacja na szybko....
Polecam pod rozwage
Sam - powiem szczerze - znalazlem po prostu
gazownika ktory:
a) wie, co wie a czego nie wie
b) mysli
c) nie jest odporny na wiedze
d) zainteresowal go temat i wciagnal sie i sam pomaga szukac
reduktorow (juz 2 zmienione, nowy 3bar w kolejce..) pomp,
wtryskow odpowiednich... i nie zdziera zbytnio...
Pozdrawiam
Łukasz W.