.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lip.2025 00:41:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 10:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Grzes oczywiscie nie mowilem o jezdzie w PL, jestem kierwoca ktory nie lamie przepisow ...
AEL to jest 2,5 a tu sie dyskutuje o 1,9 ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 13:59:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czy ktos ma cos jeszcze do dodania w temacie ? ... bo akademickie rozwazania czym sie jezdzi i co jest lepszcze czy PB czy ON czy LPG juz bylo i tutaj jedynie funkcja szukaj pomoze. innymi slowy

prosze nie robic OT :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: który
PostNapisane: 17.sie.2005 18:45:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 18:26:11
Posty: 55
Lokalizacja: Kołobrzeg
tylko v6 2.8 i oczywiście Q.

_________________
C4 2.8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:33:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 18:35:09
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
...cały czas czytam sobie "forum FAKU" i faktycznie dochodzę do wniosku że 2,8 V6 to idealny wybór...
...wezmę jednak mimo wszystko bez Q bo zależy mi na jak najmniejszym spalaniu przy jak największej mocy... no i wogóle utrzymanie Q jest droższe z tego co wyczytałem w FAKU... a ja jestem jak narazie biednym studentem więc koszta są dla mnie ważne... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:35:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
GAJER napisał(a):
...cały czas czytam sobie "forum FAKU" i faktycznie dochodzę do wniosku że 2,8 V6 to idealny wybór...
...wezmę jednak mimo wszystko bez Q bo zależy mi na jak najmniejszym spalaniu przy jak największej mocy... no i wogóle utrzymanie Q jest droższe z tego co wyczytałem w FAKU... a ja jestem jak narazie biednym studentem więc koszta są dla mnie ważne... ;-)

wstrzymaj sie z decyzja az doczytasz do konca albo jak przyjda pierwsze przymrozki ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Zanim kupisz cokolwiek, przejedź się quattro i ośką....porównasz.
Ja nie wyobrażam sobie żebym nie miał quattro.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2005 11:01:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódż
Witam
Co to za porownanie napedu quattro bmw z audi,wydaje mi sie ze audi jako pierwsza marka wprowadzila taki naped do osobowych samochodow i to wiele wiele lat temu i napewno nie ma co porownywac z jakas betą dla dresiaka :).Sam jezdziłem przez 4 lata coupe b4 2.8 quattro i przez ten cały okres nie było przebacz nonstop pedał gazu do podłogi i po odcieciach chyba ze mamuśke wiozłem to trzeba bylo troszke wyluzowć.Jakos nic nie wysiadło ani silnik .skrzynia dyfry itp.Czy pogoda czy deszcz ruszasz pełna szpula zero jakiegos poslizgu koł zamochod sie zbiera jak ta lala , ktos wczeniej wspomnial o zakretach sama przyjemnosc no i zima rewelacja.Nigdy bym nie zamienił quattro na jedna oske.Wyzsze ceny elementow tylnego zawieszenia a spalanie u mnie niestety nie schodziło ponizej 15 l po miescie.Podobno było zwiekszone ze puszki katalizatorow byly oproznione nie wiem nie zanam sie az tak poza tym tylko QUATTRO :diabel:
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 20:39:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 18:35:09
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
wiem...wiem...wiem....
że jazda Quatrro to piękna sprawa..... ale to spalanie..... :/

zależy mi na tym aby mieć MOCNY silnik (jak w przypadku 2.8 V6 = 174KM),
ale żeby niechlał mi 15L....

więc jeśli już koniecznie z tym Q brać to może 2.0 16V? ;-)
tylko czy to nie będzie paliło NIEWIELE MNIEJ od 2.8 V6 z Q?

2.6 V6 z Q odpada bo pali tyle samo co 2.8 a jest słabszy....
a 2.3 z Q też odpada bo tam niewłożę gazu.....

więc albo 2.8 V6 z Q albo 2.0 16V z Q - tylko jak tu porównanie spalania wygląda... poczytam w FAKU...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
spalanie Q 2,6/2,8 LPG to granice 15L na sekwencji i gdzies 10-11 PB przy srednio ostrej jezdzie. aa jaka zabawa... ja wogole zapomnialem ze trzeba przy ruszaniu brać pod uwage przyczepnosc zeby niezostac. co to wogóle jest przyczepnośc przy Q....;d;d;d otym mozna tylko pomyslec na sniegu i lodzie.. pozatym tylko przyjemnosc..:D:D:D zreszta co ci bede gadać przylec na zlot esperakow to karniesz sie moim Q..:D

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:27:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a ty myslisz ze jak bedziesz mial 2.8 bez quattro to Ci mniej spali ? ... jak bedziesz deptal to spali tyle samo ... no ale dopoki nie sprobujesz to bedziesz tak marudzil i marudzil .... a jak kupisz oske a przejedziesz sie quattro to bedziesz marudzil i zalowal ... ot taka kolej rzeczy ... i to nie jest moje zdanie tylko zachowanie wszystkich ludzi ktorzy tak postapili

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:42:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
GAJER napisał(a):
wiem...wiem...wiem....
że jazda Quatrro to piękna sprawa..... ale to spalanie..... :/

zależy mi na tym aby mieć MOCNY silnik (jak w przypadku 2.8 V6 = 174KM),
ale żeby niechlał mi 15L....

więc jeśli już koniecznie z tym Q brać to może 2.0 16V? ;-)
tylko czy to nie będzie paliło NIEWIELE MNIEJ od 2.8 V6 z Q?

2.6 V6 z Q odpada bo pali tyle samo co 2.8 a jest słabszy....
a 2.3 z Q też odpada bo tam niewłożę gazu.....

więc albo 2.8 V6 z Q albo 2.0 16V z Q - tylko jak tu porównanie spalania wygląda... poczytam w FAKU...


2.8 nie jest tanie w użytkowaniu... skoro więc nie masz stałych dochodów to się poważnie zastanów... A co z instalacją gazową? Będziesz zakładał??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 08:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Jest jakiś użytkownik na forum, który mógłby sie podzielić opiniami na temat Audi C4 2.0 16v Quattro. Moim zdaniem jest to najtańszy sposób na C4 z quattro, moźna porządną instalkę zamontować i śmigać. Cztery cylindry zawsze są tańsze w utrzymaniu niż sześć. 2.8 podoba mi się, ale nie wiem czy starczyło by mi kasy na utrzymanie V.

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 09:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
dokladnie to co napisal GrzesB 2.8 nie jest tanie w utrzymaniu a jeszcze w quattro to juz sa koszta!!Przemysl to........... co do spalania quattro pali 1litr paliwa i okolo 1,5-2 litry gazu wiecej.Wiec róznice sa minimalne a przy stalej predkosci w trasie np.140 spalanie jest praktycznie identyczne jak w osce :)

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 09:09:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Moja rada jesli nie chcesz quattro kup TDI (najlepiej B4) (mowimy tu o pieniazkach, które mozesz wydac na 100 2.8 lub inne audi)Jesli chcesz 2.8 to kupuj z quattro.Reasumujac albo oszczednosc i TDI albo esencja audi czyli quattro z wybranym przez Ciebie silnikiem 2.8!!2.8 oska to taki niedosyt :P :P

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 09:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Posłuchaj się Gajer kolegów, bo zrobisz największą wtopę, jaką można zrobić, nie wybierając Q, mając je do wyboru..... bardzo wiele osób, które nie miało pojęcia przed zakupem co to Quattro, i skusiło się na pozorne oszczędności z ośki, mając później okazję posmakować Quattro doszło do wniosku że popełnili największy błąd, jaki mogli popełnić..... to im ciąży cały czas.... ;) Niech dotrze do Ciebie ten chóralny głos szczerej i bezinteresownej pomocy ...

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 11:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
A ja bym chętnie zamienił quattro na ośkę w większym wypasie, jeżdżę juz ponad 5 lat quattro i nie widzę w nim nic szczególnego, poza tym w ośce są moim zdaniem lepsze odczucia co do przyśpieszenia, miałem okazje przejechać sie focusem 2.0 133 KM i mimo że do setki idziemy prawie równo to w fordzie są o niebo lepsze przeciążenia, tak samo w innych autach. Quattro to taki czołg, skrzynia ma krótkie przełożenia, ale widzę że Hans wykonał przez te kilka lat niezłą robote na forum i teraz każdy zachwyca się tym napędem :D ;-)
Moim skromnym zdaniem Quattro ma sens jeżeli dysponuje się mocą powyżej 200 KM, gdy rusza się ze świateł z 5 tys obr i jak ktoś lubi ryzykować na zakrętach albo w zimie :peace:
Jak się trafi to może być, dla mnie quattro nie byłoby wyznacznikiem przy kupowaniu auta.

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 12:51:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
jest w tym troszke prawdy co piszesz. Moim zdaniem oska mozna poszalec i ,,czuc,, te przeciazenia tylko jak jest sucho przy gorszej pogodzie oska traci swoje walory....na rzecz quattro...moim zdaniem im gorsze warunki jazdy tym wieksza frajda z posiadania audi quattro....i teraz zalezy kto co lubi....jedni wybiora oske inni quattro i niech juz tak zostanie!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 14:22:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Zoltar napisał(a):
A ja bym chętnie zamienił quattro na ośkę w większym wypasie, jeżdżę juz ponad 5 lat quattro i nie widzę w nim nic szczególnego, poza tym w ośce są moim zdaniem lepsze odczucia co do przyśpieszenia, miałem okazje przejechać sie focusem 2.0 133 KM i mimo że do setki idziemy prawie równo to w fordzie są o niebo lepsze przeciążenia, tak samo w innych autach. Quattro to taki czołg, skrzynia ma krótkie przełożenia, ale widzę że Hans wykonał przez te kilka lat niezłą robote na forum i teraz każdy zachwyca się tym napędem :D ;-)
Moim skromnym zdaniem Quattro ma sens jeżeli dysponuje się mocą powyżej 200 KM, gdy rusza się ze świateł z 5 tys obr i jak ktoś lubi ryzykować na zakrętach albo w zimie :peace:
Jak się trafi to może być, dla mnie quattro nie byłoby wyznacznikiem przy kupowaniu auta.

Pozdrawiam


tak tak :-D ... a swistak siedzi bo sreberka byly kradzione :P .... probujesz siac propagande zeby posiadaczy quattro bylo jak najmniej ... z jednej strony to oczywiste .... to Ty bedziesz wzbudzal zainteresowanie na drodze :P ...a tak , jak sie co drugi toczy z napedem na 4 kola to nawet nie poszpanujesz :D

prawda jest taka ze quattro to mozliwosci a nie korzysci ... Ci ktorzy mysla inaczej , przy pierwszym poslizgu koncza na drzewie ... quattro daje mozliwosc szybszego i sprawnieszego a co za tym idzie bezpieczniejszego radzenia sobie na drodze ale do tego trzeba jeszcze posiadac umiejetnosci prowadzenia auta w sytuacjach ekstrewmalnych.

co do tych roznic o ktorych piszesz Zoltar to powiem Ci ze nie sam naped robi taka roznice miedzy tym fordem a Twoim autem a masa obu aut ... poprostu B4 jest duzo ciezsze no i to zupelnie nie ta wielkosc aut . dlatego focus bedzie zawsze bardziej dynamiczny ale jak sobie pojedziesz w trase to uwierz mi ... niewazne czy Audi bedzie z quattro czy nie , bedzie sie prowadzilo stabilniej ... dlaczego ? bo jest ciezsze ...

inna sprawa. w focusie , jako jedynym w swojej klasie jest niezalezne zawieszenie tylu ... to duzo daje ... Audi ma takie zawieszenie tylko w quattro i to tez duzo daje. sam naped to juz wyzej opisywalem ... a wlasnie niezalezne zawieszenie daje duza poprawe przyczepnosci

reasumujac , mozecie pisac co chcecie i jak chcecie, faktu ze quattro w Audi jest lepsze od oski nie zmienicie choc byscie nie wiem jakie argumenty przytaczali ... i nie probujcie mi tego przypadkiem udowadniac ze jest inaczej :): .

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 14:50:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
quattro jest lepsze nie ulega zadnej wadpliwosci ...tylko jest pytanie czy kazdy potrafi to docenic....moim zdaniem nie.... i dlatego jeden kupi oske a inny kupi quattro!!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 15:54:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie tyle czy potrafi docenic tylko czy potrafi sie do tego przyznac a tymbardziej do bledu w momencie kiedy okaze sie ze dokonal zlego wyboru

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: