.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 00:07:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 07:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W orginalnym okablowaniu masz przewody do obrotmierza. Tylko podpiąć i śmigać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 12:25:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Wowo ma racje, tak naprawde z obrotomierza wystaja 4 piny, ktore ladnie pasuja w zlacza plyty glownej zegarow oraz 2 piny do zasilania zegarka - tez jest na nie miejsce w plytcie glownej. Niestety u mnie nie bylo "gniazdek" na te piny - czyli byly tylko dziurki w plycie i podprowadzone do nich sciezki - musialem wlutowac tam takie metalowe gniazdka, zeby dobrze pasowalo, ale nie sprawilo mi to problemu :-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 13:26:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zuru napisał(a):
Wowo ma racje, tak naprawde z obrotomierza wystaja 4 piny,

a w obrotomierzu od dizla sa tylko 3 piny .... ktos wie dlaczego ????

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: