Czemu cytujesz mi fragmenty o podciśnieniu w gardzieli, kiedy ja pisze o podciśnieniach w kolektorze ssącym ? 

  Wróć do mojej 3 wypowiedzi 
to chyba wiele wyjaśnia nie ? 
  
mechitro napisał(a):
Ale to już nie - obroty nie mają nic z wspólnego z podciśnieniem w tym przypadku - zależy ono od obciążenia!
Tu fakt głupio to napisałem heheh 

 Chciałem zwrócić uwagę, że nie należy patrzeć na "podciśnienie" w aspekcie obrotów (bo przecież hamując na V mogą być takie same, więc z Twojego p-ktu widzenia wynikałoby, że i podciśnienia muszą być te same) a raczej przez obciążenie
tj. pracy na biegu jałowym i pracy przy hamowaniu co bezpośrednio przekłada się na podciśnienie.
Nie wiem po co ta dygresja na temat dyszy przyśpieszenia ? - chcesz skomplikować rozważania 
  
 
Dobra pozwoliłem sobie zapodać fachowego linka - zwróć szczególną uwage na 4 pierwsze podpunkty wyróżnione kropkami 

 Myśle, że to rozwieje Twoje wątpliwości 
 
Jeśli nie to ja pasuje 
 
http://www.skrzelinski.com/ wchodzisz w WARSZTAT, a potem w PODCIŚNIENIE.