.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 00:44:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 08:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2005 16:49:44
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
idzie to jakoś wyregulować ?

_________________
pozdrawiam

MrDadi

---------------------------------------------------
Audi 80 B4 2,3E '94 + gazik BRC Just
Audi 80 B3 1,8E '87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 08:53:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mrdadi napisał(a):
idzie to jakoś wyregulować ?


Niestety obawiam się że nic na to nie poradzisz. Jedynym skutecznym i pewnym sposobem pomiaru jest odczyt via GPS ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 09:54:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Wicie tak czytam i czytam i wszyscy macie po trochu racji.!

Bo tak w te 220km/h w 1.8 wierze.. ale trzeba tu zaznaczyć kilka szczegółów.!!

po pierwsze i najważniejsze 1.8 to gażnik a nie wtryski.!!!! a wiec Vmax może mieć wiekszy.! po drugie brak kataloizatora.!!!! po trzecie mniejsza waga.!!!

Do tego dobra gurka i brak sumienia kierowcy moze dać Vmax 220 (biedny silnik jakie to już musiało mieć obroty.)

Zejde troche z marki.. w swoim życiu mialem 3 polonezy.! począwszy od 1.6 GLE
potem 1.6 GLI Abimex i 1.6 GLI BOSCH ciągle to ten sam silnik i ta sama buda.!! czyli zmiany konstrukcyjne można wykluczyc, opory itp..

pirwszy zamykał szafe 180km/h do osiagniecia drugi z wiekimi bulami 170km/h trzeci to juz był mół do potegi 150km/h to to już chciało wyskoczyć z pod maski.! jak widziecie im postep techniczny był wiekszy tyk kurde osiągi spadały.. z ciekawostek raz jedyny w Niemczech na autobanie szlifujac gary za mercedesem wskazówka staneła nam pionowo w dół ale to było 5 km z górki może niemocnej ale zawsze to z górki czyli wyliczając coś koło 200km/h dodam że coś takiego tylko udało mi się zrobić pierwszym gażnikowym polonezem.! ale był uba poldek 200 kurde normalnie do ginesa powinni nas zapisać oczywiście prędkość licznikowa... aa te oczy gościa z merola poprostu szczeny na podłodze szukał jak go poldas wyprzedzał przy naddzwiekowej.!!!:D:D:D tu nalezy jeszcze dodać że to było na niemieckim paliwie.:( zanzczyć nalerzy jeszcze coś poldka nieogranicznału obroty bo 180km/h to było jakieś 5,5 tys takze moc go tu blokowała nie obroty.

W audi skrzynie biegów są tak zestrojone że Vmax to jest również max obrotów silnika.:( moje 2.6Q poszło maxymalnie 230km/h ale to było z lekkiej górki na prostym odcinku autostrady potrafi rowno ciągnąc 220km/h i to też jest początek czerwonego pola brotomierza także wszystko zgodnie z fabryką.!

Zapominacie tu taż o jednej ważnej kwesti... dane fabryczne to Vmax jaki potrafi samocód osiągnąc na prostym odcinku drogi przy pełnym ociążeniu.!

czyli zgodnie z normą ilośc ludzi zgodnie z homologacją liczona jako osoba-75kg + 50kg bagażu i to jest Vmax.. jeśli wasze furki lecą ponad fabryczny Vmax to nieoznacza że trafił wam sie jakiś ponadprzecietny egzęplaż.!!! załadujcie auto normowo i sprawdzcie powiem wam że mało który samochód dojdzie do Vmax przy prawidłowym ociążeniu.

Następna kwestia to przeciążalność silnika przy wtryskach komputer niepozwala na przeciązanie dawkując paliwo tak aby niebyło zabogate co oczywiście ma odbicie w osiągach, przy gażniku tego niema ciągnie ile może i nic tam nie pilnuje zeby nie było zabogato a co zatym idzie osiągi mogą być wyższe niź powinny. W takim przypadku pozostaje tylko kwestia obrotow silnika i dlatego w przeszłości przekręcenie silnika było poważnym problemem bo dało się to zrobić dlatego ktoś wymyślił odciecie zapłonu.!! Obecnie wtryskowe silniki mają takie sterowanie że ich przeciążanie praktycznie niewystępuje ile by niewciś na gaz to komputer podejmuje decyzje ile oktualnie paliwa dostanie silnik. przy gaźniku po gwałtownym wciśnieciu gazu robilismy mocny prysznic silnikowi dając mu wieciej niż potrzebuje i to znacznie.

porównywanie osiągów silników gaznikowych i wtrysków w taki sposób jak to robicie jest bezsensowne bo zawsze wyjdzie wam ze stare b3 bedzie szybsze od b4 nawet z większym silnikiem wynika to oczywiście z postępu technologicznego niestety dodanie komputerów i wtryskiwaczy niepoleprzyło dynamiki silników a emisje spalin.! do tego jeszcze dochodzi zwiekszająca się waga samochodu i to dość znacznie co w efekcie daje kiepskie wyniki i potrzebe montowania takich silników jak 2,6 i 2,8 w autach sredniej kalsy co wcale nie robiło z tych samochodów bolidów.

Chcecie potwierdzienia .? spróbujcie sie ścignać z Golfem I 1.8 GTI ciekawe czy ktoś wygra..????

pewnie dopiero S-ka mu da rade...:D:D:D:D

to tyle mam nadzieje że troche rozjaśniłem wam pojęcie dlaczego macie takie a nie inne Vmax.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 10:16:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Esperak napisał(a):
Wicie tak czytam i czytam i wszyscy macie po trochu racji.!

Bo tak w te 220km/h w 1.8 wierze.. ale trzeba tu zaznaczyć kilka szczegółów.!!

po pierwsze i najważniejsze 1.8 to gażnik a nie wtryski.!!!! a wiec Vmax może mieć wiekszy.! po drugie brak kataloizatora.!!!! po trzecie mniejsza waga.!!!

Do tego dobra gurka i brak sumienia kierowcy moze dać Vmax 220 (biedny silnik jakie to już musiało mieć obroty.)

Zejde troche z marki.. w swoim życiu mialem 3 polonezy.! począwszy od 1.6 GLE
potem 1.6 GLI Abimex i 1.6 GLI BOSCH ciągle to ten sam silnik i ta sama buda.!! czyli zmiany konstrukcyjne można wykluczyc, opory itp..

pirwszy zamykał szafe 180km/h do osiagniecia drugi z wiekimi bulami 170km/h trzeci to juz był mół do potegi 150km/h to to już chciało wyskoczyć z pod maski.! jak widziecie im postep techniczny był wiekszy tyk kurde osiągi spadały.. z ciekawostek raz jedyny w Niemczech na autobanie szlifujac gary za mercedesem wskazówka staneła nam pionowo w dół ale to było 5 km z górki może niemocnej ale zawsze to z górki czyli wyliczając coś koło 200km/h dodam że coś takiego tylko udało mi się zrobić pierwszym gażnikowym polonezem.! ale był uba poldek 200 kurde normalnie do ginesa powinni nas zapisać oczywiście prędkość licznikowa... aa te oczy gościa z merola poprostu szczeny na podłodze szukał jak go poldas wyprzedzał przy naddzwiekowej.!!!:D:D:D tu nalezy jeszcze dodać że to było na niemieckim paliwie.:( zanzczyć nalerzy jeszcze coś poldka nieogranicznału obroty bo 180km/h to było jakieś 5,5 tys takze moc go tu blokowała nie obroty.

W audi skrzynie biegów są tak zestrojone że Vmax to jest również max obrotów silnika.:( moje 2.6Q poszło maxymalnie 230km/h ale to było z lekkiej górki na prostym odcinku autostrady potrafi rowno ciągnąc 220km/h i to też jest początek czerwonego pola brotomierza także wszystko zgodnie z fabryką.!

Zapominacie tu taż o jednej ważnej kwesti... dane fabryczne to Vmax jaki potrafi samocód osiągnąc na prostym odcinku drogi przy pełnym ociążeniu.!

czyli zgodnie z normą ilośc ludzi zgodnie z homologacją liczona jako osoba-75kg + 50kg bagażu i to jest Vmax.. jeśli wasze furki lecą ponad fabryczny Vmax to nieoznacza że trafił wam sie jakiś ponadprzecietny egzęplaż.!!! załadujcie auto normowo i sprawdzcie powiem wam że mało który samochód dojdzie do Vmax przy prawidłowym ociążeniu.

Następna kwestia to przeciążalność silnika przy wtryskach komputer niepozwala na przeciązanie dawkując paliwo tak aby niebyło zabogate co oczywiście ma odbicie w osiągach, przy gażniku tego niema ciągnie ile może i nic tam nie pilnuje zeby nie było zabogato a co zatym idzie osiągi mogą być wyższe niź powinny. W takim przypadku pozostaje tylko kwestia obrotow silnika i dlatego w przeszłości przekręcenie silnika było poważnym problemem bo dało się to zrobić dlatego ktoś wymyślił odciecie zapłonu.!! Obecnie wtryskowe silniki mają takie sterowanie że ich przeciążanie praktycznie niewystępuje ile by niewciś na gaz to komputer podejmuje decyzje ile oktualnie paliwa dostanie silnik. przy gaźniku po gwałtownym wciśnieciu gazu robilismy mocny prysznic silnikowi dając mu wieciej niż potrzebuje i to znacznie.

porównywanie osiągów silników gaznikowych i wtrysków w taki sposób jak to robicie jest bezsensowne bo zawsze wyjdzie wam ze stare b3 bedzie szybsze od b4 nawet z większym silnikiem wynika to oczywiście z postępu technologicznego niestety dodanie komputerów i wtryskiwaczy niepoleprzyło dynamiki silników a emisje spalin.! do tego jeszcze dochodzi zwiekszająca się waga samochodu i to dość znacznie co w efekcie daje kiepskie wyniki i potrzebe montowania takich silników jak 2,6 i 2,8 w autach sredniej kalsy co wcale nie robiło z tych samochodów bolidów.

Chcecie potwierdzienia .? spróbujcie sie ścignać z Golfem I 1.8 GTI ciekawe czy ktoś wygra..????

pewnie dopiero S-ka mu da rade...:D:D:D:D

to tyle mam nadzieje że troche rozjaśniłem wam pojęcie dlaczego macie takie a nie inne Vmax.


Jest prawdą to co piszesz, moim starym Poldziem 1,5 GLE na niemieckiej autobahnie z mocnej góry zasuwałem prawie 190 , ale już mni wyrywało kierownice z ręki a Niemiaszki pukali się w głowy :P
Normalny v-max to było ok 165 km/h i zależał mocno od jakości paliwa, które się wlało.

Nie pisz natomiast że wprowadzenie wtrysku nie spowodowało wzrostu dynamiki, bo spowodowało i to znacznie. Przyspieszenia są lepsze a zużycie paliwa mniejsze.
Porównaj sobie zuzycie paliwa przez silnik gażnikowy a wtryskowy oraz porównaj ich moce i momenty. Jeśli przy tej samej pojemności w silniku wtryskowym nie podniesiesz mocy ale spadnie zużycie paliwa to już oznacza że jego sprawność (moc pobrana do mocy oddanej) jest wyższa.
Co do zgolfa GTI to masza rację ale istniał jeszcze Golf VR6 i kilku moich kolegów , którzy nie opanowali maszyny zaraz po jego zakupie wakacje spędzali za nogami w gipsie :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 10:42:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Ja jeszcze swojej 2.3 na maxa nie sprawdzalem. Poki co lecialem 190 na gazie.

W chwili obecnej mam problem z predkosciomierzem, raz mi wskazuje OK a raz dochodzi do 130 i sie zatrzymuje, moze wiecie co to moze byc :?: :?:

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:14:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Kowicz napisał(a):
Ja jeszcze swojej 2.3 na maxa nie sprawdzalem. Poki co lecialem 190 na gazie.

W chwili obecnej mam problem z predkosciomierzem, raz mi wskazuje OK a raz dochodzi do 130 i sie zatrzymuje, moze wiecie co to moze byc :?: :?:

tak masz słaby silnik i wiecej nie poleci :diabel: :diabel:
ja natomiast swoją C3 Q w ostatnią środę leciałem 200 na Armii Krajowej z Lejkersem i Vanilką jak się ścigaliśmy , natomiast mój V-max to 215 jaki udało mi się wykręcić 2 osoby kupa bagażu około 150 może trochę więcej kilo więc myślę że to by się przekładało na jakieś 4 osoby +10 kilo bagażu.(leciałem na PB 95) na gazie jeszce nie sprawdzałem ale myślę, że nie przekroczę 200 mimo iz mam licznik do 280. O takich prędkościach już nawet nie mażę u siebie :) opory powietrza masa i moc już na to nie pozwolą :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:22:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Dred: jak zawsze bardzo dowcipny jestes ;-)
Problem jest w tym ze obroty rosna czyli auto "chyba: przyspiesza natomiast licznik zatrzymuje sie na 130 i dalej nie chce :(

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:25:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kowicz napisał(a):
Dred: jak zawsze bardzo dowcipny jestes ;-)
Problem jest w tym ze obroty rosna czyli auto "chyba: przyspiesza natomiast licznik zatrzymuje sie na 130 i dalej nie chce :(


Najprawdopodobniej masz usterkę g:DD
Podejrzewam uszkodzenie prędkościomierza ... może wskazówka dociśnieta zbyt mocno, albo był dzwonnik wcześniej ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:29:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
baskecior napisał(a):
Kowicz napisał(a):
Dred: jak zawsze bardzo dowcipny jestes ;-)
Problem jest w tym ze obroty rosna czyli auto "chyba: przyspiesza natomiast licznik zatrzymuje sie na 130 i dalej nie chce :(


Najprawdopodobniej masz usterkę g:DD
Podejrzewam uszkodzenie prędkościomierza ... może wskazówka dociśnieta zbyt mocno, albo był dzwonnik wcześniej ;)


No nie wiem ale czasami dziala dobrze a czasami sie zawiesza, dodam ze tylko przy 130 sie zawiesza.
Licznik ma wlozone biale tarcze i podejrzewam ze to one cos blokuja.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2005 16:49:44
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
na białych szybciej idzie ?

:D

_________________
pozdrawiam

MrDadi

---------------------------------------------------
Audi 80 B4 2,3E '94 + gazik BRC Just
Audi 80 B3 1,8E '87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kowicz napisał(a):
baskecior napisał(a):
Kowicz napisał(a):
Dred: jak zawsze bardzo dowcipny jestes ;-)
Problem jest w tym ze obroty rosna czyli auto "chyba: przyspiesza natomiast licznik zatrzymuje sie na 130 i dalej nie chce :(


Najprawdopodobniej masz usterkę g:DD
Podejrzewam uszkodzenie prędkościomierza ... może wskazówka dociśnieta zbyt mocno, albo był dzwonnik wcześniej ;)


No nie wiem ale czasami dziala dobrze a czasami sie zawiesza, dodam ze tylko przy 130 sie zawiesza.
Licznik ma wlozone biale tarcze i podejrzewam ze to one cos blokuja.


Może przy podmianie tarcz coś zostało źle złożone, obstawiam zbyt mocno dociśniętą wskazówkę albo wykrzywioną ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 11:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Ja maluchem tesciowej 180km/h :D

A tak powaznie moim C4 220-225 km/h (na liczniku)

B5 ADR Avant - okolo 210 km/h

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 12:42:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
baskecior napisał(a):
Kowicz napisał(a):
baskecior napisał(a):
Kowicz napisał(a):
Dred: jak zawsze bardzo dowcipny jestes ;-)
Problem jest w tym ze obroty rosna czyli auto "chyba: przyspiesza natomiast licznik zatrzymuje sie na 130 i dalej nie chce :(


Najprawdopodobniej masz usterkę g:DD
Podejrzewam uszkodzenie prędkościomierza ... może wskazówka dociśnieta zbyt mocno, albo był dzwonnik wcześniej ;)


No nie wiem ale czasami dziala dobrze a czasami sie zawiesza, dodam ze tylko przy 130 sie zawiesza.
Licznik ma wlozone biale tarcze i podejrzewam ze to one cos blokuja.


Może przy podmianie tarcz coś zostało źle złożone, obstawiam zbyt mocno dociśniętą wskazówkę albo wykrzywioną ...

możę po prostu tarcza troszkę odstaje w tym miejscu bo np się odkleiła albo coś takiego . najlepiej rozkręcić i sprawdzić!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 13:02:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Poczekam az sie cieplo zrobi i wtedy bede kombinowal.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 01:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
o ile sie nie myle to Golf I Gti mial silnik 1.6 na wtrysku mechanicznym boscha a nie 1.8 i mocy to mialo 110 koni ale smigal swietnie,sam takim 200 lecialem, stare dzieje, szkoda ze nie uchowaly sie te autka jakos u nas. te same silniki byly montowane w b2 np rocznik 81' i tez fajnie smigaly bo mialem takiego :D .

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 03:54:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
s2power napisał(a):
o ile sie nie myle to Golf I Gti mial silnik 1.6 na wtrysku mechanicznym boscha a nie 1.8 i mocy to mialo 110 koni

To byl na 100% silnik 1,8 110 km.
Teraz wezcie sobie Panowie wage tego autka ( ok 1000 kg) i juz sie wyjasni skad jego dynamika ;)
Fakt faktem, mialem kiedys okazje przejechac sie takim GTI w wersji Pirelli, to naprawde potrafilo zadziwic niejednego- wlacznie ze mna, kiedy to kolega objezdzal nim jak chcial moje Coupe GT 2,2 :!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 12:45:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
W golfach było 1,6- 110 km, 1,8- 112 km i pirelli edition 1,8 -140 km :P . Marcin czy pirelli o ktorym piszesz to taki zielony metalik :?:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 13:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
emte napisał(a):
W golfach było 1,6- 110 km, 1,8- 112 km i pirelli edition 1,8 -140 km :P . Marcin czy pirelli o ktorym piszesz to taki zielony metalik :?:


140 to napewno nie bylo (to nie bylo 16V), ale masz racje- 112.
A tamten to byl taki bordowy metalik, ale z towarzystwa "oponiarzy" :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 19:37:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2005 22:27:37
Posty: 29
Lokalizacja: Lublin
golf 1.8 GTi 16V moc 107KM a to wasze pirelli edition to silnik 1.8 tzw KR 136KM

_________________
AUDI COUPE QUATTRO 2.3 20V Perełka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 20:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2005 08:13:59
Posty: 18
Lokalizacja: www.dvb-z.net
Autko jak w podpisie 205/h na autobanie.

_________________
Best Regards aro_w
_______________________________________

Audi A4 1,9 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: