.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 00:06:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 10:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Wentylator włącza się tak gdzies około 88-89 st ale trzeba troche stać żeby wskazówka tam powędrowała.

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 10:31:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to wszystko wskazuje ze masz zafalszowanie o 10 st lub nawet wiecej ... wez sprobuj wykrecic czujnik tempearatury cieczy i go wyczyscic , byc moze jest na nim osad , druga sprawa , kiedy wymeniales plyn chlodzacy ? ... czy takie wskazania byly od samego poczatku po zakupie auta ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 12:22:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Sprostowanie do wyżej napisanego postu dziś sprawdzałem dokładnie temperatura w mieście wacha się miedzy okolo 78-82 st a wentylator załącza się około 83-84 st , czy silnik jest niedogrzany czy tylko wskazania są błedne???
Jak kupiłem auto to też tak było ,płyn wymieniłem na ARAL bo tam był jakiś delikatny syf cztery razy płukałem jakims płynem nie pamiętam nazwy , az leciała czysta woda(płyn wymieniłem miesiąc temu).
Rano jak zapalam to obroty idą na 1000 przejade kawałek ok (1-1.5 km) i obroty idą na 850 , spalanie w mieście(bo przewaznie tam jeżdze) 10,5 litra , w autku szybko robi się ciepło(narazie). Jak by był niedogrzany to by wiecej palił chyba.

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 21:39:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Jezeli temperatura jest za niska a powinno byc na wskazniku 90 stopni, czyli normalna temperatura pracy silnika podczas jazdy, to nalezy wymienic termostat. Sam termostat powinien byc wymieniony ale jezeli dalej jest tak samo czyli temperatura na wskazniku jest zbyt niska to dodatkowo powinno sie wymienic czujnik temperatury plynu chlodzacego.
Ja tak mialem u siebie w B4. Wymienilem termostat i zaraz dodatkowo ten czujnik. Teraz pokazuje 90 stopni. wentylator wlacza sie powyzej 92 stopni ;)

:!!: Jedyna rada to wymien tylko czujnik plynu chladzacego i bedzie git. Silnik jest dogrzany tylko czujnik zle pokazuje. :!!: no bo w sumie termostat jest nowy i plyn chlodniczy tez wiec zostalo tylko to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 21:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
....

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Ostatnio edytowano 30.kwi.2006 15:43:57 przez arekbp, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 08:30:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Masz uszkodzony przewód do czujnika na dole w chłodnicy, opornicę albo przekaźnik. Te trzy elementy odpowiadają za 1 bieg wentylatora. Co do tego, że wcześniej załączał się się went. przy 100stopniach do w zasadzie normalne - czyjnik wentylatorów jest na dole w chłodnicy z czujnik od zegarów za lewą głowicą (czyli wysoko) i stąd różnica temperatur. Jeśli padnięta jest opornica to szukaj drugiej a w międzyczasie możesz przepiąć II bieg na I i będzie Ci się załączał od razu II przy 100 - nie zagotujesz chociaż silnika. Jak poszperasz fukcją szukaj to znajdziesz dokładny opis tej kostki (sam to pisałem na forum).

EDIT: Poszukaj opisu tej kostki - przeczytałem jeszcze raz Twój post i moja diagnoza w pierwszym zdaniu wydajemi się oczywistą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 09:45:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Dziekuje za odpowiedz.
Ku mojej rozpaczy polaczenie na krotko przewodow powoduje wlaczenie 1 i 2 biegu. Czyli nie ma problemu z opornica. Wlasnie zalalem plynem do plukania chlodnic mimo ze wydaje sie czysta , zbiorniczek tez. Sprobuje go odkamienic ale cos czuje ze marne to skutki daje. Zalozylem dobry termowylacznik wyjety z jezdzacego samochodu. Dalej bylo to samo 110st zallaczenie 1 biegu tym razem. Przewody twardnieja a na wskazniku jest II kreska po 90st. Moze ktos mi objasni jaka to temperatura? Domyslam sie ze 105-110st?
Prosze bardzo o sugestie.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 10:56:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Znalazłeś opis kostki o którym pisałem?? Jak nie to go znajdź a nie szukaj dziury w całym... Przewody w kostce możesz mieć zamienione miejscami i już... Tam jest masa i dwa biegi...

Kurcze... to może nagrzewnicę wyjmij... będzie szybciej niż szukanie opisu... :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 11:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
cisnienie mi skoczylo...
Jak mam poszukac opisu w wyszukiwarce???
Po wpisaniu opis kostki nie znalazlem
Po wpisaniu opis termowylacznika to samo...
Mam przejrzec wszystkie twoje kolego posty?????
Pozdr.
Arek.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 12:38:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arekbp napisał(a):
cisnienie mi skoczylo...


To ile pokazało na zegarze?? :peace: One często oszukują :peace:

arekbp napisał(a):
Jak mam poszukac opisu w wyszukiwarce???


Np. wpisując "Drugi bieg" i zaznaczając, by szukało wszystkich wyrazów...

arekbp napisał(a):
Po wpisaniu opis kostki nie znalazlem
Po wpisaniu opis termowylacznika to samo...
Mam przejrzec wszystkie twoje kolego posty?????


Ta ostatnia myśl jest całkiem wporzo - może byś się czegoś dowiedział :): jak nie z moich postów to z postów kolegów... Sorki za uszczypliwość, ale każdy kto wpada na forum chce tylko rozwiązać swój problem i to najlepiej by mu na tacy podać... bo szukać się nikomu nie chce... to dlaczego ma mi się chcieć szukać?? Chyba naświetliłem Ci sprawę... A teraz po tych moich wywodch kliknij po prostu tutaj :peace:

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... 3&start=20

Sprawdź tą kostkę - jak masz cokolwiek inaczej to masz źle :): a zakładam, że kostkę masz źle podłączoną bo wszystko na to wskazuje... Jak to nie pomoże to weź miernik w rękę i pomierz między którymi pinami w czujniku masz zwarcie gdy powinien sie załączyć I bieg...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 14:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
no wlasnie....
jezeli podlacze tak :
wypust od dolu i od lewej
masa - I bieg - II bieg. wlacza sie pierwszy bieg przy II kresce na wskazniku.
jezeli polacze inaczej jak w twoim opisie wogole sie nie wlacza.
Jakis pomysl?\
Narazie podlaczylem II bieg na srodku zeby sie nie zagotowal i nadal nie wiem co z tym fantem poczac.
Jaka funkcje spelnia opornica? u mnie jest umieszczona na podluznicy obok chlodnicy. Dolaczone sa do niej dwa kableprzy E2 i drugim , na E1 jest puste miejsce. Nie widac sladu ingerencji.
Help :(

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 15:43:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arekbp napisał(a):
no wlasnie....
jezeli podlacze tak :
wypust od dolu i od lewej
masa - I bieg - II bieg. wlacza sie pierwszy bieg przy II kresce na wskazniku.
jezeli polacze inaczej jak w twoim opisie wogole sie nie wlacza.
Jakis pomysl?\
Narazie podlaczylem II bieg na srodku zeby sie nie zagotowal i nadal nie wiem co z tym fantem poczac.
Jaka funkcje spelnia opornica? u mnie jest umieszczona na podluznicy obok chlodnicy. Dolaczone sa do niej dwa kableprzy E2 i drugim , na E1 jest puste miejsce. Nie widac sladu ingerencji.
Help :(


Masz klimę?? Według mojej najlepszej wiedzy do opornicy powinny schodzić 3 przewody. Opornica jak sama nazwa wskazuje stwarza opór prądu i dzięki temu masz pierwszy bieg (niższe napięcie na wiatrakach). Jeśli masz więc tylko dwa przewody do niej dociągnięte to coś IMHO jest nie tak... czegoś brakuje... Może Hans się wypowie bo ja klimkę mam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 16:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
ano mnie to rowniez zdziwilo. Klimatronic dziala bez zarzutu. Gdy go wlacze wiatraki startuja na II biegu( chyba ). Na opornicy nie ma sladu grzebania czy odkrecania przewodow lub luzem przewodow. Sa one owiniete jeszcze bodajrze orginalna biala tasiemka sluzaca do oznaczania przewodow. Na wyswietlaczu klimatronika temp. zatrzymuje sie na 90st. kod51. i dalej nie idzie. Problem polega na tym ze temp. teraz utzymuje sie w okolicy pierwszej kreski podczas jazdy. Nawet gdy troche go pokrece. Rosnie na postoju. Probowalem podlaczyc kostke jak w opisie kolegi wyzej ale wcale sie nie wlaczaly. Podmienilem tez dwa przekazniki znajdujace sie na podszybiu oznaczone luft.... i niestety nie dalo to efektu. Po wlaczeniu wentylatora dosc dlugo on pracuje ale temperatura wlaczenia teraz zaczyna sie na II kresce. Po wlaczeniu wentylatorow cisnienie w przewodach maleje. Wylaczenie wentylatorow nastepuje ponizej I kreski ale nadal sporo ponad 90st.
Sam nie wiem co o tym myslec.
Wczesniej ktos zapewne walczyl z tym tematem skoro zalozony bym termowylacznik 87st i jednostopniowy ( byly zmostkowane dwa biegi razem ). Zastanawiam sie nad przeniesieniem termowylacznika na jakis przewod chlodnicy bo nic madrego nie przychodzi mi juz do glowy.
chetnie poczytam jakies sugestie...
Pomalu sklaniam sie ku niedroznej chlodnicy... ale : kazalem ja odkamieniaczem potraktowac i leciala czysciutka woda. ( w instr. bylo zeby odkamieniac i plukac woda ). Z drugiej strony w koncu spada temperatura.... :zly:

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 17:13:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arekbp napisał(a):
ano mnie to rowniez zdziwilo. Klimatronic dziala bez zarzutu. Gdy go wlacze wiatraki startuja na II biegu( chyba ). Na opornicy nie ma sladu grzebania czy odkrecania przewodow lub luzem przewodow. Sa one owiniete jeszcze bodajrze orginalna biala tasiemka sluzaca do oznaczania przewodow. Na wyswietlaczu klimatronika temp. zatrzymuje sie na 90st. kod51. i dalej nie idzie. Problem polega na tym ze temp. teraz utzymuje sie w okolicy pierwszej kreski podczas jazdy. Nawet gdy troche go pokrece. Rosnie na postoju. Probowalem podlaczyc kostke jak w opisie kolegi wyzej ale wcale sie nie wlaczaly. Podmienilem tez dwa przekazniki znajdujace sie na podszybiu oznaczone luft.... i niestety nie dalo to efektu. Po wlaczeniu wentylatora dosc dlugo on pracuje ale temperatura wlaczenia teraz zaczyna sie na II kresce. Po wlaczeniu wentylatorow cisnienie w przewodach maleje. Wylaczenie wentylatorow nastepuje ponizej I kreski ale nadal sporo ponad 90st.
Sam nie wiem co o tym myslec.
Wczesniej ktos zapewne walczyl z tym tematem skoro zalozony bym termowylacznik 87st i jednostopniowy ( byly zmostkowane dwa biegi razem ). Zastanawiam sie nad przeniesieniem termowylacznika na jakis przewod chlodnicy bo nic madrego nie przychodzi mi juz do glowy.
chetnie poczytam jakies sugestie...
Pomalu sklaniam sie ku niedroznej chlodnicy... ale : kazalem ja odkamieniaczem potraktowac i leciala czysciutka woda. ( w instr. bylo zeby odkamieniac i plukac woda ). Z drugiej strony w koncu spada temperatura.... :zly:



Powiedz mi w takim razie co ma niedrożna chłodnica do tych wiatraków bo nie łapię... Zrób test - podaj masę na złączkę I biegu i zobacz czy wentylatory się kręcą... a jak się kręcą dołącz do tego II bieg i posłuchaj, czy pracują głośniej... To może coś nam powie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 17:28:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
wymienilem chlodnice i jest ok.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Ostatnio edytowano 30.kwi.2006 15:54:47 przez arekbp, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 18:16:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ale kowalstwo :zly:

Nie prościej znaleźć przyczynę tylko drutować wszystko?? Ktoś kiedyś coś tam widocznie w tym aucie podrutował i dlatego masz teraz problem... ale takie są niestety polskie realia - wąż od opla, śruba od nissana, koło od zastawy... ale masz zajefajne audi... Kurde - coraz więcej takich osób... :( Smutna konkluzja ale prawdziwa :zly:



...jak stare przysłowie głosi: "Największą wadą Audi jest jego poprzedni właściciel..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 18:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
j.w.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Ostatnio edytowano 30.kwi.2006 15:55:16 przez arekbp, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 19:49:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arekbp napisał(a):
Panie Grzegorzu pan normalnie chce mi podniesc cisnienie zamiast zaproponowac jakies sensowne rozwiazanie problemu.
Bawie sie juz w interesie 10 lat z okladem ( ostatnie pare lat prowadze serwis w ogolnopolskiej sieci ) , koledzy w firmie 15 lat i wiecej i nikt nie podal mi sensownego rozwiazania problemu gdy :
- chlodnica jest drozna
- termowylacznik rowniez sprawny
- pompa oraz termostat nowe oraz sprawne ( termostat wyprobowalem 3szt ) tutaj prosze sobie wyobrazic naklad pracy przy wlkadaniu wyjmowaniu tych podzespolow
- korek od zbiorniczka nowy czy stary taki sam rezultat-
- wszystkie biegi dmuchawy sprawne
- ogrzewanie , klimatyzacja sprawne
- uszczelki pod glowica sa nowe ( problem istnial przed wymiana rowniez )
- uklad nie jest zapowietrzony
A TEMPERATURA NADAL JEST ZA WYSOKA.
Nieocenione beda wszelkie rady....
A kowalstwo... hmm :) uratowalo juz wiele samochodow przed inwetycjami zycia czyli dolozeniem 100% wartosci samochodu.
Dla ciekawostki powiem ze w S6 z podobnym objawem koniec koncow rozerwalo nagrzewnice... od za wysokiego cisnienia. Pan od S6 wymienil wszytsko i nadal nic nie pomoglo.
Prosilbym nadal o rady , sugestie :)


Tutaj się nie "Panuje" - ale to tak na marginesie ;-) To co próbujesz zrobić z tym autem dla dla mnie i kowalstwo i druciarstwo za razem! Już wolałbym mieć jeden (drugi) bieg niż takie hopki... Nie toleruję takich rozwiązań jakie proponujesz i już. A to, że z takim doświadczeniem nie możesz sobie z tym poradzić to... nie świadczy dobrze... dlatego też mimo, że nie jestem mechanikiem wolę sam dłubać przy samochodzie bo jak coś zrobię to wiem, że jest to dobrze zrobione... a jak jestem zmuszony oddać do mechanika to już napewno nie do takiego, co wierzy jedynie w młotek, przecinak i części od opla :P Dlasza dyskusja jest bezcelowa więc nie będę brał w niej udziału... Oczywiście to tylko moje stanowisko :peace:


P.S. Moim zamierzeniem nie jest podnoszenie Twojego ciśnienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 20:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
...

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Ostatnio edytowano 30.kwi.2006 15:51:59 przez arekbp, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 10:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Pozdrawiam
Arek.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Ostatnio edytowano 30.kwi.2006 15:52:30 przez arekbp, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron