.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:32:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:14:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ciekawi mnie jak zachowuje sie 2.8 30v w stosunku do 2.8 12v...??ma ktoś jakieś doswiatczenia..??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 18:37:44
Posty: 66
Lokalizacja: Gorlice (małopolska)
zuru napisał(a):
5.) Jazda rekreacyjna cheel out...przy duzych predkosciach fajne jest odczuwalne przyspieszenie - nawet przy 200KM/H czuc jak sie wdusi, ze Smok jeszcze ciagnie...przegrala vectra 2.2 DTI

z tą vectrą to chyba jakiś żart
co to za v6 co by takiej vectry nie objechala - ona musi to zrobic
moj ojciec ma taka vectre z 2002 z przebiegiem 50tkm ale wcale rewelacji w niej nie ma
ja obecnie mam 100 2.5 TDI z 91' i do vectry to jej niewiele brakuje. a jak zrobie chipa to pewnie bedzie lepiej
jak czytam te posty to sie ciesze że kupilem diesla, bo jedzie chyba niewiele gorzej, a przynajmniej na stacji nie ma szoku
a wracając do vectry to V bieg w mojej secie jest duzo lepszy niz w vectrze.
pozdrawiam :): :): :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 22:32:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
te 6.9 na 100 to prawda tyle mi spaliła jak ciągnełem auto z niemiec przy stałej max 105-110km/h na autostradzie i niemieckim paliwie super . jeśli chodzi o osiągi to na razie poległem w starciu z jaguarem 4.2(dosłownie mnie połknął przy 180 ),bmw 750 i leonem cuprą oraz pare innych .
na pewno nie były to punto czy yarisy ani golfy gti .jest prawdą żę jak przesiadłem się z 1.8 to był szok teraz też wydaje mi się żę jest zamulony ale pasażerowie tego nie potwierdzają .no i te 2 sek. do 100-ki uciekły przez mieszalnik ale mimo tego mało aut się tak zbiera powyżej 100-ki

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 08:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Hans napisał:
Cytuj:
jezdze juz 4 rok 2.8 q i dopoki nie wsiadlem w 2.3 20V i 2.2T 20V to bylo sympatycznie ... niemniej jednak z czasem zawsze zaczyna brakowac mocy i stad moje zdanie ze to auto nie nadaje sie do wyscigow po ulicach ... ot poprostu wygodna limuzyna ... Wowo , z tym ucieraniem nosa to chyba zartowales ? ... nie sadzilem ze ma to dla Ciebie az tak wielkie znaczenie ?

Dokładnie. Do wyścigów V6 sie nie nada. 2.3 20V jest zdecydowanie lepszym silnikiem do tych celów, ale do codziennego użytku...
... co do ucierania nosa.. wielkiego znaczenia może i nie ma, ale wiem jak jeździ w miare sprawna V6 i jak dotąd z 2.3 20V sobie radziła.
Dlatego nie rozumiem wypowiedzi że silniki V6 to pomyłka etc. które pomimo swojej wagi robią sporo zamieszania, a elastycznością bija na głowe nawet nowoczesne klekoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 21:57:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Dzisiaj udalo mi sie zarejestrowac moja niunie :-). Dlatego moglem oficjalnie porobic troche testow na miescie :-).

Teraz mam 100% pewnosc - w tym aucie nie ma tego czegos na co liczylem. Mimo rozpedzenia w 4 osoby ( stoper i licznikowo do 100 w ciagu okolo 9s - oczywiscie zdaje sobie sprawe z bledow przy takich pomiarach ) mam swiadomosc, iz zapewne idzie tak jak powinno. Auta szybko znikaja w lusterkach, ale to nie jest to :(. Mnustwo aut majac znacznie gorsze parametry dotyczace przyspieszania sprawia duzo lepsze wrazenie oraz potwierdza w praktyce podczas wyprzedzania. Jesli ktos sie z tym nie zgodzi to oznacza nie jezdzil zbyt wiele innymi autami - wowczas popytac znajomych czy ktos jest gazownikiem i spytac go co sadzi o tym silniku na tle setek innych aut - zostanie wowczas brutalnie sprowadzony na ziemie :-) .

Poniewaz planuje tym autem duzo pojezdzic na trasach to tam docenie jego inne walory a zwlaszcza na autostradzie gdzie nie sa az tak wazne przyspieszenia :-).

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 22:23:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Dla Ciebie w takim razie jedynym rozwiązaniem będzie RS4 :diabel:


...choć też się zastanawiam, czy przypadkiem nie będzie za wolny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2005 22:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Zdecydowanie przesadzasz, ja moze troche tez :D... Niemniej na 1/2 chcialbym, aby naprawde asfalt sie zwijal a nie przyspieszal na suchym jak by mial ESP :D...

Jeszcze zaleje jej 98 oktanow a moze to pomoze :D...

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 06:22:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Timm: Vorsprung - Do You Have It? if not, buy another car (proponuję cinquecento 1,1 , oraz obowiązkowo dwa spojlery , do tego ciemne okulary i rękę za oknem, no i nie zapomnieć, aby siedzieć nad lewarkiem zmiany biegów (albo przynajmniej skrzywić kręgosłup)), jakiś chipek, i autko będzie śmigało (i pierdziało) - bez obrazy, ale chyba ta marka nie pasuje do Ciebie...

(sorry klubowicze, może mnie opier... ale brakło mi cierpliwości)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 07:36:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
timm napisał(a):
Zdecydowanie przesadzasz, ja moze troche tez :D... Niemniej na 1/2 chcialbym, aby naprawde asfalt sie zwijal a nie przyspieszal na suchym jak by mial ESP :D...

Jeszcze zaleje jej 98 oktanow a moze to pomoze :D...


Jak masz dobre opony to przytrzymają.... a jak strezlisz ze sprzęgła i dobrze technicznie pojedziesz to i na dobrych oponkach na "3" będzie Ci jeszcze piszczało z kół...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2005 09:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 10:57:47
Posty: 54
Lokalizacja: LODZ/Warszawa
Trzeba sprawdzić silnik i jego moc.
V6 w dobrym stanie masakruje seryjne autka typu Vectra, itp. jeśli masz wątpliwości to możemy porównać przyśpieszenie do 100 i od 100 do np. 230. Ostatnio sprawdzałem osiągi swojego B4 (oś) versus Pasat 1.8 T KILL, Audi A3 sportblack 2.0 KILL ( może był dupowaty kierowca ale przy quattro to powinien mnie wciągnąć - tego się spodziewałem ), Audi A6 4,2 zgilotynował mnie na starcie, Mondeo 2.0 TDCI KILL.
Nie ma problemów z elastycznością, ulubiony zakres 4-6 tyś obrotów, przyśpieszenie na 5 biegu od 130 do 220 rewelacja - Musisz sprawdzić silnik i wszystko się wyjaśni.
Pozdrawiam
Lester


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 00:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Wlasnie wrocilem. Pierwsze testy po wycieciu rozsypanych katalizatorow.
Wszystko stoperem i licznikiem czyli z pewnoscia obarczone bledami.( 3 proby i wyciagnieta srednia).

0-100 8.1s
60-100 IV 7.1s
80-120 V 9.2s
100-140 IV 9.2s

Ten model chyba tak ma miec ;-p jak dla mnie nie idzie :D - nie tyle mam na mysli czasy co odczucia :-).

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 07:39:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
timm napisał:
Cytuj:
Wlasnie wrocilem. Pierwsze testy po wycieciu rozsypanych katalizatorow.
Wszystko stoperem i licznikiem czyli z pewnoscia obarczone bledami.( 3 proby i wyciagnieta srednia).

0-100 8.1s
60-100 IV 7.1s
80-120 V 9.2s
100-140 IV 9.2s

Do tych czasów dodaj po około 1s i będziesz miał git, bo teraz to nawet od danych katalogowych jesteś szybszy :)

Dla ciekawości pomierz jeszcze następujące czasy:
3000obr/min - 5000obr/min II
4000obr/min - 6000obr/min II
3000obr/min - 6000obr/min III


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 13:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
timm napisał(a):
Wlasnie wrocilem. Pierwsze testy po wycieciu rozsypanych katalizatorow.
Wszystko stoperem i licznikiem czyli z pewnoscia obarczone bledami.( 3 proby i wyciagnieta srednia).

0-100 8.1s
60-100 IV 7.1s
80-120 V 9.2s
100-140 IV 9.2s

Ten model chyba tak ma miec ;-p jak dla mnie nie idzie :D - nie tyle mam na mysli czasy co odczucia :-).


Kolego moze zecz polega na tym ze masz wygodne siedzenia :peace: i dlatego nie czujesz takiego gniecenia w kregoslup :peace: w Koncu Audi 100 to wygodna limuzyna i nie ma tam nic ugniatac tylko wygodnie sie jechac :D . A pozatym mozesz mi napisac co to za auta tak Cie gniotly w kregoslup i miales takie mega odczucia, i jakie silniki mialy ?

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 14:10:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
tak czytam i czytam

tak wam za mało mocy , koni , za wolno .....
g:hmm czyżby jakies kompleksy ??

Timm ile ty masz latek ?? g;)

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 15:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
timm napisał(a):

0-100 8.1s
60-100 IV 7.1s
80-120 V 9.2s
100-140 IV 9.2s



łooooo ja pierdziu - zamień się ze mną :diabel:

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 16:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
od razu mówiłem, że to jakiś dzieciak, co chce bosmana przyrżnąć, jakimi to brykami nie jeździ. jak by go na prawde miało 9s do setki rozczarowywac, to by kupił przyjamniej S2 albo BMW M3, jak by było go stać na utrzymanie. a nie marudził, jak to 2,8 fatalnie przyspiesza. (mówiłem, ze żółte cinquecento miał sobie kupić, ciemne okulary, obrączke z remusa i nakleic PIONEER na tylną szybę.)... no i oczywiście jakiegoś wystrzałowego diabeka z kolektorem w gębie nakleić. Full MuscleTuningRacingSuperWóz ;)

Sorry Timm, ale jakoś odnoszę (i widze, że po kolei coraz więcej osób) wrażenie, że Matka Boska skarała Cie Audi i jego tak marnym przyśpieszeniem, jak napisałeś - 8,1 (i to średnia ;) ciekawe, jaka była niższa ;) ), ale wg mnie to 9,0s do 100. Zmień to auto jak Ci się nie podoba i tyle, kup RS'ę - podasz nam wtedy wyniki Twoich pomiarów może będą również krótsze o 1 s ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 18:30:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Vanderlei napisał(a):
od razu mówiłem, że to jakiś dzieciak, co chce bosmana przyrżnąć, jakimi to brykami nie jeździ. jak by go na prawde miało 9s do setki rozczarowywac, to by kupił przyjamniej S2 albo BMW M3, jak by było go stać na utrzymanie. a nie marudził, jak to 2,8 fatalnie przyspiesza. (mówiłem, ze żółte cinquecento miał sobie kupić, ciemne okulary, obrączke z remusa i nakleic PIONEER na tylną szybę.)... no i oczywiście jakiegoś wystrzałowego diabeka z kolektorem w gębie nakleić. Full MuscleTuningRacingSuperWóz ;)

Sorry Timm, ale jakoś odnoszę (i widze, że po kolei coraz więcej osób) wrażenie, że Matka Boska skarała Cie Audi i jego tak marnym przyśpieszeniem, jak napisałeś - 8,1 (i to średnia ;) ciekawe, jaka była niższa ;) ), ale wg mnie to 9,0s do 100. Zmień to auto jak Ci się nie podoba i tyle, kup RS'ę - podasz nam wtedy wyniki Twoich pomiarów może będą również krótsze o 1 s ;)


Masz rację... 9,0 to już fajnie przyspiesza i nikt mi nie powie że to muł!!
Wczoraj natomiast jak leciałem na spota podczepila się do mnie Yariska i powiem szczerze, że mimo kupy spojlerów długo się trzymała... prawie do 160, później odpuściliśmy bo się ciasno zrobiło... małe to, a potrafi ;)


@Timm - właśnie to jest najpiękniesze w tym aucie, że lecąc 160-180km/h tej prędkości nie czuć a fotele są tak wygodne, że tylko jak się porządnie depnie czuć wgniatanie... Twoje odczucia będą zupełnie inne jak usiądzesz na fotelu pasażera i ktoś, kto będzie prowadził zmieniał biegi będzie przy 6500rpm...


Ostatnio edytowano 23.cze.2005 18:35:27 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 18:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 09:59:49
Posty: 43
moze spodzxiewał sie 6 sek ? nie wiem Jak dla mnie to wyniki są rewelka wkrecac go na dobrych obrotach i bendzie git a nie narzekac i narzekac Nie wiem jak inni ale dla mnie osiągi bdb .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 18:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Dużo robi w przyspieszeniu waga pojazu, lecz przy wiekszych prędkościach (180 i more) zaczyna się zacierac. Choć mi osobiście podoba się 'stały ciąg' jaki dają widlaki, no i ten dźźwięęęk...(a raczej gwizd) - nic tego nie zastąpi , nawet o 1 sek. czy więcej lepsze w przyśpieszeniu rzedowe 4 ;), sama rzadkość, unikalność posiadania bruyczki oznaczonej V6 , i najlepiej do tego w Quattro, napędzie , który tyle i tak dużo zdziałał w motoryzacji ;) miód malina satysfakcja z posiadania takiego auta, nawet żadnego żalu nie odczuwam, gdy mnie jakiś młynek do kawy 9np. civic) bierze, bo wiem, że zimą to może mi jedynie różowymi rękawiczkami pomachać ze łzami w oczach i głową pełną marzeń o lepszym napędzie ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 18:49:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Johny napisał(a):
timm napisał(a):
Wlasnie wrocilem. Pierwsze testy po wycieciu rozsypanych katalizatorow.
Wszystko stoperem i licznikiem czyli z pewnoscia obarczone bledami.( 3 proby i wyciagnieta srednia).

0-100 8.1s
60-100 IV 7.1s
80-120 V 9.2s
100-140 IV 9.2s

Ten model chyba tak ma miec ;-p jak dla mnie nie idzie :D - nie tyle mam na mysli czasy co odczucia :-).


Kolego moze zecz polega na tym ze masz wygodne siedzenia :peace: i dlatego nie czujesz takiego gniecenia w kregoslup :peace: w Koncu Audi 100 to wygodna limuzyna i nie ma tam nic ugniatac tylko wygodnie sie jechac :D . A pozatym mozesz mi napisac co to za auta tak Cie gniotly w kregoslup i miales takie mega odczucia, i jakie silniki mialy ?



Zaczelo sie od porshe 944 potem jego wlasciciel zamienil sie na rs2. A tak to mercedes 500 i bmw 850. Ostatnio czesto mam przyjemnosc jezdzic cdi270 i bez porownania lepsze odczucia a siedzenia tez wygodne.

Vanderlei dzieciak timm nie majacy pieniedzy, ktorego na nic nie stac jedynie na sportinga znalazl wszystko co posiada dzieki Tobie pare lat po skonczeniu studiow - zadowolony :-) ?

Nie spodziewalem sie 6 sekund, ale powtarzam mialem w zyciu przyjemnosc podrozowania naprade duza iloscia aut i te, ktore elastycznosc maja bez porownania gorsza oraz sprint do 100 sprawiaja znacznie wiecej radosci. Nawet zwykla siena 1.6 16v jak chce sie nia wyprzedzic wrzuci odpowiedni bieg to momentalnie sie wkreci a tu jest jeden ciagly cug...

Chyba rozumiem niektorych co sie im wydaje 8s z groszami to ma kopyto. Sam swego czasu nie rozumialem co znaczy golf vr6 majacy okolo 8s nie idzie... (ale ja wtedy mialem malucha...)

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: