.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 22:52:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wibracje kabiny od 50-90 km/h przy dodawaniu gazu.
PostNapisane: 08.lut.2005 13:48:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Dwa tygodnie temu oddałem autko do małego remonciku. Na poczatek powiem co było zrobione - zrobiony silnik góra i dół, 4 nowe poduchy silnika, nowa poducha skrzyni, nowe amory bilstein na przodzie (tył tez bilstein nowe dwa miesiące temu zakładane). Nowe łozyska amorów, nowe łacnziki stabilizatorów, nowe silentblocki, nowe gumy mocowania wydechu (wydech dzisiaj ustawiany był u tłumikowca) zrobiona zbieznośc, wyważone koła, wymienione opony. Ocyzwiście nowe tarcze przód już są też od dwóch miechów. Nowe tuleje tylnej belki, wymienione przeguby wewnętrzne i zewnętrzna. Półosie są proste. Teraz mały zonk - przed naprawa auto jeździło w miare odbrze - tzn troszke pływało i nie wybierało dziur jak trzeba. Teraz jest super sztywne, silnik chodzi równiutko, zero przechyłów i myszkowania. Jest jedno duże ale jadąc 50km/h rozpędzajac sie kabina zaczyna wpadać w wibracje i trwa to do 90km/h wibracje są dośc mocno odcuzwalne (przed wymiana poduch i ustawieniem tłumika ,az pod podłoga skakała). Wibracje pojawiaja sie tylko przy równomiernym rozpędzaniu - jak puszczam pedal gazu momentalnie ustają. Przy ostrym napierdzielaniu - czyli cegła na gazie ,auto rozpedza isę bardzo szybko i wibracji śa dużo mniej odczuwalne. Wibracje czuć tylko na prostej , równiuteńkiej drodze.
Nadmieniam iż przed naprawą ich nie było więc komentarz w stylu żeby inaczej zmieniać biegi co poniektórzy moga sobie darować. Kto ma rozwiązanie ,które się sprzawdzi wygrywa browca ,albo nawet dwa :)
Mechanicy rozkładają ręce :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 14:03:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hehehe u mnie powyzsze drganie zostało wyeliminowane poprzez prawidłowe założenie łapy pod skrzynia biegów (brawa dla Kinya :peace: ). Mój genialny poprzedni mechanik, ktory składał skrzynie biegów założył odwrotnie łapę pod skrzynią a wibrowało tak że aż mrówki szły po plecach. :D
Do teo zgubił kielich pod poduchę (którego szukam do dziś z miernym skutkiem) a na razie mam coś zastępczego . :)

PS: browary akceptuję tylko w 4-pakach. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2005 14:15:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Nie omieszkam dziś albo jutro sprawdzić jak jest ta łapa założona. Niech strace 4pak moze być :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2005 09:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Basket niestety nie wygrałeś browara. Sprawdzilem dizsiaj razem z Etką - poducha skrzyni i jej wszystkie elementy są kompletne i przymocowane tak jak trzeba. Szlag mnie trafia od tych wibracji. Dziś powinienem dostac komplecik nowych wtrsyków - może te wibracje biorą się z tego że jeden gar kuleje jak jest duży moment obrotowy? Czekam na dalsze sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wibracje kabiny od 50-90 km/h przy dodawaniu gazu.
PostNapisane: 10.lut.2005 15:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
BOZZ napisał(a):
nowe gumy mocowania wydechu (wydech dzisiaj ustawiany był u tłumikowca)


stawiam na wydech... po zmianie gum mam to samo...
nie spawali Ci tam czegos dodatkowo?

stara guma była rozciagnieta jak w majtkach u przedszkolaka a nowa
jest bardzo twarda skutkiem czego wydech siedzi bardzo sztywno...
do tego u mnie jak sadzę dokłada się zbyt krótkie podspawanie jednego
z wieszaków... będę poprawiał może w przyszłą środę to dam znać...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 11:56:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
EUREKA!

Niestety nikt (oprócz mnie) nie wygrał piwka. Będe je musiał wypić sam do lusterka :) - nalezy mi się za 2 tygodnie nerwów, szukania i tracenia kasy. Wydech sprawdziłem - tłumikarz przy mocowaniu rozerwał nową gumę :/. Wymieniłem sam - okazało się ,ze to nie to.
Czekałem juz od paru tygodni na nowe wtryski od AFN, czekałem , czekałem i się doczekałem ale wtrysków od AGR (gwoli ścisłości to osobiście myśle, że oprocz numerów na korpusie od AFNowskich niczym się nie różnią). Podszedłem do nich z lekką nieśmiałością :) tolerancje ciśnienia mają 190-300 - bałem się ,ze pompa mi się w przedział nie załapie. Rozpakowałem moje nowiutkie wtryski pachnące fabryczna świeżością, zamontowaliśmy w traktorku (troche rzeźbienia z kablem do sterującego), i ....
Odpalanko - odpalił :) no to jazda:
Po pierwsze Primo ;) zero wibracji (wymieniłem wszystko co się dało w aucie wymienić - a to wtryski były he he)
Po drugie Primo zbiera się ładnie już od 2000 obrotów, jeszcze zanim suszarka zacznie działać
Po trzecie lepsza dynamika na każdym biegu włacznie z piątką, której wcześniej nie używałem prawie wcale
Po czwarte silnik chodzi ciszej o około 40% - jest teraz głośne mruczenie, a nie urywający głowe klekot
Po czwarte, piąte, szóste i siódme patrz na pierwsze primo :)

Teraz tylko 10centtuning, za miesiąc czips i odkładam kase na hamownie
Suszarka ma teraz 1bar, ale chyba do 1,2 ja podkręce - zobacze ile wyrzeźbie mechaniką bez czipsa.

P.S.
Gdyby ktoś chciał do swojego 1Z takowe wtryski w ciągu tygodnia jestem w stanie załatwić nówki za cene dużo niższą niż w serwisie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 11:59:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
BOZZ napisał(a):
włacznie z piątką, której wcześniej nie używałem prawie wcale


:galy: :galy: :galy: :galy:

miło słyszeć że wszystko w porządku...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 12:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
:) w porzadku w porzadku - tyle ,że mnie teraz zaczeło korcić i chodzić w kółko po głowie ,żeby przy nastepnej sposobności przełożyć te od AFN i zobaczyć czy będzie jeszcze dynamiczniej i elastyczniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 12:13:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
BOZZ napisał(a):
:) w porzadku w porzadku - tyle ,że mnie teraz zaczeło korcić i chodzić w kółko po głowie ,żeby przy nastepnej sposobności przełożyć te od AFN i zobaczyć czy będzie jeszcze dynamiczniej i elastyczniej.

bedzie :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 14:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Możmey znaleźć we wrocławiu jakiś kawałek prosteog pasa i zobaczymy AFN vs AGR ;) , czip kontra podwyższone ciśnienie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: