napisze co wiem ..... i raczej nie podchodzi to pod know-how  polskim gazownikom  nawet nie chce sie poszukac pozadnego mixera....... sytacja przedstawia sie tak jest to urzedzenia  dzialajac3e dokladnie tak jak wtrysk mechniczny  czyli wraz ze  wzrostem predkosci przeplywu powietrza przez dolot ( a tym samym wlasnie przez ten"mixer") wzrasta ilosc podawanego gazu......  dziala to tak ze jest nazwijmy to jakis wlot do "pudelka" w ktorym jest rurka zaslonieta przez klapke  klapka jest tak zbudowana ze im powietrze szybciej plynie tym ona sie bardziej podnosi i odslania wlasnie ta rurke ktora to jest dysza podajaca gaz , wiec wraz ze wzrostem obrotow zwezka jest mniejsza
zalety chyba latwo samem wymyslic  :
- nie ma stalej zwezki bo gaz nie jest wyciagany podcisnieniowo
- miesznaka w calym zakresie obrotow jest  OK a nie tylko przy 3500 tak jak sie to  ustawia przy klasycznym mixerze ( ponizej bogato powyzej ubogo)
 bawilem sie kilkoma samochodami z blosem zawsze moc na LPG byla taka jak na Pb  (roznica 1-2 KM na kozysc Pb albo LPG  jeszcze nie wiem od czego to zalezy  moze zaplon)
co do turbo to jezdzila taka inastalacja w golfie kumpla 1.8 GTI z dolozona turbina  jezdzilo to tylko na LPG !! i bylo szybkie 

  jaka jest wydajnosc BLOSA w samochodach turbo nie wiem widzialem to juz w A200 2.2 T wlasciciel tez byl zachwycony  mowil ze lepiej niz na PB 
najmilszym  zasskoczeniem jest ze samochod na LPG ciagnie do samego konca tak jak na PB  no i na PB nie traci ani konia po zalozeniu tego w dolot
acha  zapomnilem jessli jest to dobrze zalozone i ustawine  ...ZAPOMNIJCIE O CZYMS TAKIM JAK STRZAL W DOLOT!!
pozdrawiam