.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 18:29:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: po podłączeniu sondy pod amperomież, rezultaty??
PostNapisane: 21.lut.2005 14:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
po podłączeniu amperomieża pod sonde napięcie wskazuje 0,4 v ale to sie dzieje odrazu po przekręceniu klubczyka na pierwszą pozycje jeszcze przed zapaleniem i po zapaleniu nie zmienia swojej wartości, po za tym próbowałem odłączyć grzałke od sondy 2 białe kabelki i wtedy sonda nie wysyłała żadnego sygnału, i powiedzcie czy sonda jest do wymiany czy może to coś innego (sonde wymieniałem jakiś miesiąc temu) i objawy pojawiły sie nagle narazie odłączyłem sonde ale to jest wyjście na krótką mete ponieważpewnie spalanie wzrośnie znacząco,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 14:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
jak dobrze podpiołes to masz walnięta sonde , po zapaleniu silnika powinieneś miec skoki napięcia w granicach 0,1-do 1V jak tylko przekręcisz kluczyk to powinno być napięcie na grzałce 12V a na tym sygnałowym to chyba 0,5 V ale po zapaleniu ta wartość się zmiena w tym zakresie co ci pisałem jak stoi w miejscu to walnięta na bank :peace:

aaa i Amperomierz mierzy ampery czyli natężenie prądu a napięcie mierzy Voltomierz , ale i tak pewnie masz multimetr :P

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 14:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Na początek dwie uwagi natury technicznej ;-) amperomierz służy do pomiaru przepływu prądu (jednostka w Amperach) a do pomiaru napięcia służy voltomierz (jednosta Volty) amperomierz łączymy szeregowo w układzie natomiast voltomierz równolegle. Napięcie na sondzie powinno zawierać się w przedziale 0 - 1V w zależności czy mieszanka jest uboga czy za bogata a po ,,chłopsku to zmieniaj obroty to powinny następować wachania napięcia". Gdzieś na forum , ktoś kiedyś pisał, (tak mi się coś kojarzy), że miał padnięty bezpiecznik i lambda nie chodziła. Poszperaj w starszych postach bo ja nie jestem tego pewny. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2005 15:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
ale w b3 bezpiecznik od lambdy jest to ten od motoru te dwa główne i one są ok, a co to amperomież to będe wiedział na przyszłość :)

_________________
w126 560SEC
r129 600SL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: