.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 00:25:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: znow klima <vag screen>
PostNapisane: 30.maja.2005 18:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
caly czas walcze ze swoja klima, ludziki, ktorzy mi sprawdzaja twierdza ze na 100% uszkodzony jest panel sterujacy, przekaldalem inny panel i tez nie dzialalo, fakt ze ja mam klime pod automat a przekladalem z manuala.
tak czy inaczej czy istnieje mozliwosc, sposob sprawdzenia tego panela?

_________________
AEL POWER


Ostatnio edytowano 03.cze.2005 14:27:50 przez Pablos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 18:40:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie ma znaczenia jaka masz skrzyni ebiegow bo klima niezaleznie od skrzynie ma funkcje kick down i tylko to laczy klime ze skrzynia i to sygnal idzie ze skrzyni do klimy a niue na odwrot ...a na moje , zmien szpecow od klimy skoro nie potrafia sobie z tym poradzic ... ponoc tam w Olsztynie nie ma dobrych fachocow od Audi :>

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 19:01:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
no niestety nie ma tu dobrych fachowcow od czego kolwiek
co do klimy to po podlaczeniu do Vaga u kolegi Darp pokazal klime z wyszczegolnieniem ze to klima ma jakis zwiazek z automatem, postaram sie wrzocic screen z vaga po najblizszym podlaczeniu
zreszta w instrukcji jest opisane, ze np. przy duzym obciazeniu silnika moze sie wylaczyc sprezarka
k**** mnie zacyzna brac z ta klima, gdyby nie radosc plynaca z jazdy tym samochodem sprzedal bym go:)

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 20:28:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
spoko luzik ... daj screena , opisz jak sa jakies bledy , przypomnij jakie sa objawy , bedziemy radzic :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 22:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Pablo, to nie o automat chodziło tylko ..jak to było hm uślizg paska sprężarki czy jakiś tak... zresztą mam ten Twój błąd teraz w moim sterowniku po zamianie więc sprawdzę i napisze o jaki kod błędu dokładnie chodzi :-)
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 15:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
screeny wrzoce jak je dostne tylko,
jezeli chodzi o objawy to jest tak, sprezarka sie wlacza, dosloweni na chwilke i sie wylacza, czasem jest tak, ze waczy sie, sekunde pochodzi i wylacza, i tak cyklicznie, czasem po probie wlaczenia sprezarki gasnie gwiazdka na panelu i nie wiecej nawet nie proboje wystarotwac., poza tym gwiazdka pokazuje sie przy wlaczonym obiegu wewnetrznym i przy ustawach recznych (ale sprezarka sie nie zalacza)
bledy jakie wyrzuca na vagu:
01270 - A/C cluth n25 42-10 speed deviation too high - intermited - ale sprzeglo jest sprawdzone, zalacvza sie i trzyma
na panelu klimatyzacji to bledy 29.2, 29.3, 29.4 w roznej konfiguracji.

jezeli chodzi o fachowcow to powiedzieli: jeden ze albo sprezarka pada, albo uklad jest zapchany, drugi ze napewno uszkodzony jest panel
co z tym robic....

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 15:24:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz na panelu klimy kanaly od 55 do 60 , to sa czujniki temperatury ... sprawdz jakie tam sa wartosci , poza tym sprawdz czujnik wysokiego cisnienia na chlodnicy , zewrzyj go grubym drutem i wtedy odpal auto , to jest czerwony czujnik , ten zielony to cisnieniowy wlacznik wentylatorow wiec on nas nie interesuje , czujniki powinny znajdowac sie gdzies na bokach chlodnicy klimy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 21:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
oto dzisiejsze zrzuty z Vag, dzieki uprzejmosci kolegi Darp
Obrazek

to jest rodzaj i typ klimy


Obrazek

a to blad na klimie, w sumie nie do konca prawdziwy bo sprzegielko wlacza sie i trzyma, spotkalem sie z opinia, ze udszkodzenie moze pochodzic od innego czujnika i tak pokazywac tylko

jezeli chodzi o kanaly klim 55-60 to rozbierznosc jest w granicach 14-20 wiec chyba w miare stabilne,m jezeli dobrze rozumuje( nie ma duzego rozrzutu pomiedzy poszczegolnuymi wartosciami)

jeszcze sprawdze czujnik wysokiego cienienia, z rtym, ze jeszcze go nie zlokaliowalem

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 21:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Masz odlaczony sygnal obrotow sprezarki, ale to pikus, mozesz to olac. A najwazniejsze to masz albo walniety czujnik cisnienia (tak jak napisal hans) albo brak czynnika chlodzacego lub jego za mala ilosc. Niech sprawdza cisnienie w ukladzie ci magicy. Moze byc jeszcze zapchana, ale to juz wiekszy problem - czego nie zycze.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 14:31:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
MariuszD napisał(a):
Masz odlaczony sygnal obrotow sprezarki, ale to pikus, mozesz to olac. A najwazniejsze to masz albo walniety czujnik cisnienia (tak jak napisal hans) albo brak czynnika chlodzacego lub jego za mala ilosc. Niech sprawdza cisnienie w ukladzie ci magicy. Moze byc jeszcze zapchana, ale to juz wiekszy problem - czego nie zycze.


po czym wnioskujesz, ze mam odlaczony sygnal obrotow sprezarki?
co do czynnika chlodzacego to jest na pewno tyle ile powinno byc, sprawdzane w dwoch warsztatach ( i w sumie na tym ich kompetencje sie konczyly :) )
mam nadzieje, ze jest jedna z podanych przez Ciebie przyczyn, lepsze to wiedziec co jest u moc to zrobic nie nie wiedziec co i nie miec co robic
dzieki i pozdro

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2005 21:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Pablos napisał(a):
po czym wnioskujesz, ze mam odlaczony sygnal obrotow sprezarki?

po tym bledzie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 15:27:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
czujnik wysokiego cisnienia sprawdzilem, jest sprawny czyli to nie to,
co jeszcze sprawdzic przez spuszczeniem czynnika i szukaniem ewentualnego miejsca, gdzie moze byc zapchana?

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 15:34:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zwierales na krotko styki we wtyczce od czujnika ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 15:39:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
hans napisał(a):
zwierales na krotko styki we wtyczce od czujnika ?


tak, mimo to wylacza

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 20:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
jedz do mechanikow i niech sprawdza cisnienie gdy chodzi sprezarka. Niech podadza na minute +12V na elektromagnes z akumulatora.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 20:44:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
+12 to moze sam podac ... Mariusz , wez wyjdz z zalozenia ze w Olsztynie nie ma kompetentnych szpecow ... trzeba to tak wydumac coby Pawel sam to zrobil albo wiedzial co jest nietak ...

tak mysle i poza pomiarem cisnienia po zwarciu sprezarki nic mi nie pozostaje ... chyba ze wymiana samego przekaznika sprezarki

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 15:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
ciesnienia na chodzacej sprezarce sa dobre, sprawdzali mi,
czyli co pozostaje, sprawdzenie czy jest zapchana? z tym ze gdyby byla zapchana to po zwarciu czujnika wysokiego cisnienia sterownik by nie wylaczal klimy, a w tym przypadku mimo, ze czujnik wysokiego cisneinia jest zwarty to objaw jest ten sam, pochodzi i wylacza sie...
moze jednak ten czujnik obrotow podaje sygnal i klima wylacza?

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 15:57:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a ile masz przewodow idacych do sprezarki ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 16:45:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
hans napisał(a):
a ile masz przewodow idacych do sprezarki ?


dwa napewno (w tym jeden od sprzegielka) a czy wiecej, raczej nie

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 16:49:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to sprzwdz na kimatronicu czy na kanale 29 pokazuje jakas wartosc , jezeli tak to jaka , sa to obroty kompresora wiec sprawdzaj przy odpalonym silniku , wtedy sprobuj zalaczyc sprezarke i zobacz czy pojawi sie jakas wartosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: