.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lip.2025 10:35:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemik z silnikiem 2,8
PostNapisane: 13.cze.2005 23:15:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
a mianowicie:
rano po zapleniu autka na paliwku silnik nie chce za bardzo śmigac tak jak by go coś blokowało (zimny motor), nieraz nierówno pracuje :<
jak się rozgrzeje objaw zanika ale nieraz się pojawi.

a drugi problem to :
nieraz jadąc na gazie jak dam na luz obroty silnka spadną, albo się podniosą na normalne albo silnik zgasnie :/ są dni że chodzi cały czas OK a nieraz opadanie zdaża się czesto :/

bylem w warsztacie próbowałem podpiać auto pod kompa ale cos gościowi się nie udało :/

p.s.
instalka zwykla nie sekwencja, plis tylko nie Piszcie że zwykla instalka w 2,8 jest kijowa :) wiem o tym ale śmigalem 2,8 innymi i na zwyklej instalce nie bylo tego problemu :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 23:23:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
2.8 i niżej jak III generacja to kiła :P

A na poważnie sprawdź przepływomierz i dolot (czy jest szczelny) bo może Ci strzelił gaz i masz nieszczelność...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2005 23:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
GrzesB napisał(a):
2.8 i niżej jak III generacja to kiła :P

A na poważnie sprawdź przepływomierz i dolot (czy jest szczelny) bo może Ci strzelił gaz i masz nieszczelność...
co w przepływce sprawdzić ?? o którym doloćie mowisz to co na czerwono na focie zaznaczyłem :?: Obrazek

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 00:07:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Przepływkę (jej błąd) sprawdzisz na VAGu. Co do dolotu to rura którą zaznaczyłeś, puszka z napisem V6 (często odpada tylna ścianka po strzale), może być jeszcze nieszczelność w miejscu, gdzie się ją nakłada na przepustnicę...

P.S. - gdzie są u Ciebie klapki antywybuchowe, bo nie widzę?! Bo chyba są?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 07:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
GrzesB napisał(a):
Przepływkę (jej błąd) sprawdzisz na VAGu. Co do dolotu to rura którą zaznaczyłeś, puszka z napisem V6 (często odpada tylna ścianka po strzale), może być jeszcze nieszczelność w miejscu, gdzie się ją nakłada na przepustnicę...

P.S. - gdzie są u Ciebie klapki antywybuchowe, bo nie widzę?! Bo chyba są?!
klapki antywybuchowe sa z tylu, puszka z napisem V6 wymieniona po reanimacji przez kolesia co spawa plastik (napewno szczelna) bo poprzedni własciciel tak pokleił że nie szło na nia patrzeć :/ kurcze w suie to objaw mam jak ściągnołem tą puszke, może źle na przepustnice ją załozyłem :/ ja ja tylko wsunołem i dokręciłem dwie śruby od góry :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 08:12:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tą puszke przykręca sie tylko tym 2 śrubkami, a dodatkowo wsuwa sie na 2 bolce ustalające pozycje. Co do klap antywybuchowych ja mam dodatkowo jeszcze w mikserze jakąś klape i od dołu w kolektorze ssącym również.
Co do twoich objawów to może być też czujnik położenia przepustnicy i czujnik temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 09:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
GrzesB napisał(a):
2.8 i niżej jak III generacja to kiła :P


Grzesiu, ja mam II generacje (taka już niestety była w aucie) i jak narazie nie miałem z nią żadnych problemów :P (odpukac)

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 15:14:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Pablo Wa-wa napisał(a):
GrzesB napisał(a):
2.8 i niżej jak III generacja to kiła :P


Grzesiu, ja mam II generacje (taka już niestety była w aucie) i jak narazie nie miałem z nią żadnych problemów :P (odpukac)


Po:
1. Ty masz jakiś zaklenty samochód, bo i na II generacji dobrze chodzi :P
2. Też kiedyś żyłem tą nieświadomością...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: