.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 00:05:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 2,8 193 KM raz jeszcze.(wymiana paska rozrzadu)
PostNapisane: 14.cze.2005 18:39:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 12:38:18
Posty: 4
Witam raz jeszcze!

Chcę wszystkim podziękować za bardzo szybkie i dokładne odpowiedzi na moje poprzednie pytanie. Teraz nasunęło mi się jeszcze jedno. Dotyczy paska rozrządu. Wiadomo, że przy dużych silnikach czasem są problemy z wymianą paska rozrządu, bo taki silnik zajmuje dużo miejsca. Czy audi A4 z silniczkiem 2,8 będzie wymagało rozbiórki przodu, żeby wymienić taki pasek?

Pozdrawiam wszystkich

_________________
Audi quattro, i tylko audi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2,8 193 KM raz jeszcze.
PostNapisane: 14.cze.2005 18:48:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
akamyszek napisał(a):
Witam raz jeszcze!

Chcę wszystkim podziękować za bardzo szybkie i dokładne odpowiedzi na moje poprzednie pytanie. Teraz nasunęło mi się jeszcze jedno. Dotyczy paska rozrządu. Wiadomo, że przy dużych silnikach czasem są problemy z wymianą paska rozrządu, bo taki silnik zajmuje dużo miejsca. Czy audi A4 z silniczkiem 2,8 będzie wymagało rozbiórki przodu, żeby wymienić taki pasek?

Pozdrawiam wszystkich


a co wg Ciebie znaczy PRZOD??
jezeli chodzi o oslony plastykowe to musisz zdjąć, jeżeli o wyjecie chlodniczki to nie bo przeciez "Polak potrafi..." :diabel:

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Ostatnio edytowano 14.cze.2005 18:52:57 przez kubus, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 18:49:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Niepotrzebnie zakladasz oddzielny watek a do tego tytul nie naprowadza w ogole na poruszany w nim problem.
Odnosnie rozrzadu to nawet w mojej Audicy nie obylo sie bez rozebrania przodu.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 18:54:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Kowicz napisał(a):
Odnosnie rozrzadu to nawet w mojej Audicy nie obylo sie bez rozebrania przodu.


Moi magicy potrafia wszystko i jeszcze nie widzialem zeby który kolwiek z nich rozbierał cokolwiek z przodu w jakimkolwiek autku.
Czyli z serii " Polak potrafi..."

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 19:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 12:38:18
Posty: 4
Kowicz napisał(a):
Niepotrzebnie zakladasz oddzielny watek a do tego tytul nie naprowadza w ogole na poruszany w nim problem.
Odnosnie rozrzadu to nawet w mojej Audicy nie obylo sie bez rozebrania przodu.


Przepraszam za nowy wątek :( .

_________________
Audi quattro, i tylko audi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2,8 193 KM raz jeszcze.
PostNapisane: 14.cze.2005 19:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 12:38:18
Posty: 4
kubus5429 napisał(a):
akamyszek napisał(a):
Witam raz jeszcze!

Chcę wszystkim podziękować za bardzo szybkie i dokładne odpowiedzi na moje poprzednie pytanie. Teraz nasunęło mi się jeszcze jedno. Dotyczy paska rozrządu. Wiadomo, że przy dużych silnikach czasem są problemy z wymianą paska rozrządu, bo taki silnik zajmuje dużo miejsca. Czy audi A4 z silniczkiem 2,8 będzie wymagało rozbiórki przodu, żeby wymienić taki pasek?

Pozdrawiam wszystkich


a co wg Ciebie znaczy PRZOD??
jezeli chodzi o oslony plastykowe to musisz zdjąć, jeżeli o wyjecie chlodniczki to nie bo przeciez "Polak potrafi..." :diabel:


Cóż. Koleś mechanik mówił, że musi zdjąć cały zderzak i generalnie wypatroszyć auto od przodu, zeby to wymienić i kasuje za to ok 2000, jak to usłyszałem, to stwierdziłem, że naciąga mnie na kasae!

_________________
Audi quattro, i tylko audi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2,8 193 KM raz jeszcze.
PostNapisane: 14.cze.2005 19:14:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
akamyszek napisał(a):
kubus5429 napisał(a):
akamyszek napisał(a):
Witam raz jeszcze!

Chcę wszystkim podziękować za bardzo szybkie i dokładne odpowiedzi na moje poprzednie pytanie. Teraz nasunęło mi się jeszcze jedno. Dotyczy paska rozrządu. Wiadomo, że przy dużych silnikach czasem są problemy z wymianą paska rozrządu, bo taki silnik zajmuje dużo miejsca. Czy audi A4 z silniczkiem 2,8 będzie wymagało rozbiórki przodu, żeby wymienić taki pasek?

Pozdrawiam wszystkich


a co wg Ciebie znaczy PRZOD??
jezeli chodzi o oslony plastykowe to musisz zdjąć, jeżeli o wyjecie chlodniczki to nie bo przeciez "Polak potrafi..." :diabel:


Cóż. Koleś mechanik mówił, że musi zdjąć cały zderzak i generalnie wypatroszyć auto od przodu, zeby to wymienić i kasuje za to ok 2000, jak to usłyszałem, to stwierdziłem, że naciąga mnie na kasae!


na 100% chciał naciagnąc
Jeszcze nie slyszalem zeby za rozebranie przodu ktos wzial 1000 PLN bo zakaldam ze rozrzad bedzie kosztował 1000PLN wiec chyba chciał wziac wiecej niz blacharz z lakiernikiem razem biora za rozebranie buzki... Moi robia bez rozbiurki.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Ostatnio edytowano 14.cze.2005 20:06:22 przez kubus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2,8 193 KM raz jeszcze.
PostNapisane: 14.cze.2005 20:04:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2005 16:25:52
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
akamyszek napisał(a):
kubus5429 napisał(a):
akamyszek napisał(a):
Witam raz jeszcze!

Chcę wszystkim podziękować za bardzo szybkie i dokładne odpowiedzi na moje poprzednie pytanie. Teraz nasunęło mi się jeszcze jedno. Dotyczy paska rozrządu. Wiadomo, że przy dużych silnikach czasem są problemy z wymianą paska rozrządu, bo taki silnik zajmuje dużo miejsca. Czy audi A4 z silniczkiem 2,8 będzie wymagało rozbiórki przodu, żeby wymienić taki pasek?

Pozdrawiam wszystkich


a co wg Ciebie znaczy PRZOD??
jezeli chodzi o oslony plastykowe to musisz zdjąć, jeżeli o wyjecie chlodniczki to nie bo przeciez "Polak potrafi..." :diabel:



Cóż. Koleś mechanik mówił, że musi zdjąć cały zderzak i generalnie wypatroszyć auto od przodu, zeby to wymienić i kasuje za to ok 2000, jak to usłyszałem, to stwierdziłem, że naciąga mnie na kasae!


Buhaha :diabel: 2000 PLN za wymiane paska rozrzadu. Mechnik chyba jest z kosmosu. Nawet w najlepszym i najdroszym ASO tyle nie wezma.

_________________
B3 '90 1.6
A4 '97 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 20:11:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Kowicz , Kubus , wasza wiedza jest mizerna ... w 2.3 w B4 MUSI byc zdeity pas rpzedni do wymiany paska
w 2.8 niekoniecznie poniewaz silnik ma dlugosc 3 cylindrow a nie 5 ... poza tym w A4 nie ma zbyt wiele miejsca na wykonanie czynnosci wymiany paska i niektorzy wolo zdemontowac pas przeni ale ostatecznie wszystko zalezy od narzedzi jakimi dysponuja warsztaty

a co do kosztow wymiany rozrzadu to proponuje powstrzymac puste komentzrze bo guzik wiecie za co takie pieniadze sa placone , czesci sa drogie , robocizna tez kosztuje wiec lacznie moze to wyniesc 1000 pln a nawet wiecej jezeli robil to prawdziwy fachowiec a nie partacz ktory polowe rzeczy zostawia niewymienionych tylko dlatego ze nie ma zielonego pojecia o danym silniku czy tez liczy na to ze wiecej zarobi

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 20:32:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Dlatego tez to Ty jestes moderatorem Technicznym :peace:

Ja sie interesuje mechanika od czasu zakupu Audicy czyli prawie niewiele ponad pol roku wiec moja wiedza jest mizerna w porownaniu z Twoja.

A co do Twojej wypowiedzi to w zupelnosci sie zgadzam ze to zalezy w duzej mierze od narzedzi jakimi sie dysponuje.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2005 20:55:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie myl funkcji moderatora (sprzetaczki) z ewentualnymi wypowiadziami ktore rozsrzygaja lub pomagaja ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: