.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 22:33:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: porada w kwestii C4 2,5 TDI???
PostNapisane: 29.wrz.2003 23:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
jezdzilem jakis czas temu C4 tylko ze 2,3 benz a teraz powaznie rozwazam zakup auta jak w tytule, mam konkretny egzemplarz na oku, z 1992r przebieg ok 350kkm silnik 115KM, auto pewne jesli chodzi o przeszlosc wypadkowa, tylko moje watpliwosci:
jakiej awaryjnosci mozna sie spodziewac, z tego co slyszalem to ostatnio wlasciciel borykal sie z roznymi usterkami, sprawdze jakie to napisze konkretniej

na co w zwiazku z tym zwrocic uwage przy zakupie

i jak wygladaja osiagi tej wersji silnikowej

przyjmijcie zyczliwie, nowego na forum :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 06:31:25 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Z jakim silnikiem? 2.0 benzynka(ABK) czy 2.5 turbognojek (AAT)???

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 07:17:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2003 23:11:54
Posty: 107
Lokalizacja: Monachium
Hans: Maridk, troszke nieuwaznie czytasz :wink: ... Kozmin , pogadaj z Atamanem , a jak chcesz wiecej technicznych szczegolow to zajzyj na http://www.diagtronik.pl/forum/ lub http://www.forum.streetracing.pl/viewforum.php?f=8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 09:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
zajob napisał(a):
Hans: Maridk, troszke nieuwaznie czytasz :wink: ... Kozmin , pogadaj z Atamanem , a jak chcesz wiecej technicznych szczegolow to zajzyj na http://www.diagtronik.pl/forum/ lub http://www.forum.streetracing.pl/viewforum.php?f=8


ok ok :D
a etke skad mozna zdobyc???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 09:25:24 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Faktycznie sorki :oops:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 09:31:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:13:03
Posty: 439
Lokalizacja: Katowice
Kozmin napisał(a):
ok ok :D
a etke skad mozna zdobyc???


jak masz stale lacze to mozesz sobie sciagnac:

http://fs2.viniti.ru/download/

_________________
pozdrawiam cBr - Grzesiek
Audi 100 C3 (1990) 1,8 (PH) + LPG (2003 - 2014)
Audi 100 C3 (1989) 2,0 (RT) (2000 - 2003)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 10:08:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2003 20:56:54
Posty: 74
Lokalizacja: Lodz
cBr napisał(a):
Kozmin napisał(a):
ok ok :D
a etke skad mozna zdobyc???


jak masz stale lacze to mozesz sobie sciagnac:

http://fs2.viniti.ru/download/


mam i wlasnie sciagam, THNX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2003 10:20:41 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Gdybyś miał jakiekolwiek problemy z tym plikiem to TUTAJ <-klik jest wszystko napisane

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2003 09:57:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2003 15:27:53
Posty: 34
Lokalizacja: Zielona Góra
Mialem taki egzemplarz 2,5 TDI silnik AAT. Zrobiłem nim około 280 000 km.
Zalety:
1. zużycie paliwa od 6,8 do 9,5 (nowe modele audi TDI nie są bardziej oszczędne !!!)
2. niezła dynamika
Wady
1. tzw. dziura turbo (poniżej 1900 obr/min silnik sie dławi) w nowszych modelach audi nie ma tej niedogodności
2. problemy z rozrządem (to auto chyba nie lubi ciągać przyczepek)
3. problemy ze skrzynią biegów (łożysko na wałku głównym przy przebiegu około 180 000) to chyba tez efekt ciągania ciężkich przyczep


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 22:22:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Podpinam się:

Pytanie do właścicieli C4 AAT - przy jakich obrotach dmucha turbinka, i czy jest to odczuwalne, czy raczej autko przyspiesza liniowo.
Dzisiaj miałem małą przejażdżkę tym dizelkiem i żadnego momentu wciskającego w fotel niestwierdziłem :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 23:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Mauzer napisał(a):
przy jakich obrotach dmucha turbinka,

Dmucha i przy 800 obrotach ale niemrawo...
Mauzer napisał(a):
czy jest to odczuwalne, czy raczej autko przyspiesza liniowo.

Od 2k zaczyna dmuchac mocniej i wtedy ciagnie konkretniej...do 2k jest megaturbodziura :D
Mauzer napisał(a):
Dzisiaj miałem małą przejażdżkę tym dizelkiem i żadnego momentu wciskającego w fotel niestwierdziłem :P

A to dziwne...bo te 265Nm powinno troche pociagnac....hmm

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: