.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 15:14:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spadek mocy w mojej a4 1.9 tdi
PostNapisane: 22.lip.2005 14:49:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Witam wszystkich!! Mam problem z moim audi. Auto od kilku dni przestało jeździć tak dynamicznie jak do tej pory. Są momenty gdzie ta moc powraca lecz jest to tylko chwilowe. Początkowo myślałem że jest to wina filtra paliwa. Wydało mi się to możliwe gdyż nie był on wymieniany jakies 15 000 km. Po jego wymienia auto jednak zachowuje się tak samo. Nie wiem co dalej robić. Czy może być to spowodowane ostatnim zatankowaniem paliwa na stacji BP??? Dotychczas robiłem to na Shellu. Proszę o pomoc w tej sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 15:48:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Przepływomierz.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 17:07:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
A jaki jest mniej wiecej koszt naprawy tej usterki i czy wiaze sie to z wizyta w serwisie????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 18:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
spokojnie....najpierw jedź na diagnostykę zmierzyć dane z przepływki, będziesz wiedział czy wymiana czy co innego.
Zobacz okolicę turbiny jeszcze.

Może to być również gówniane paliwo jak sugerujesz ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 21:30:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Ok!!! Dzięki panowie. Jutro jadę na diagnostyke i się wszystko okaże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spadek mocy w mojej a4 1.9 tdi
PostNapisane: 25.lip.2005 23:16:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzycht999 napisał(a):
Witam wszystkich!! Mam problem z moim audi. Auto od kilku dni przestało jeździć tak dynamicznie jak do tej pory. Są momenty gdzie ta moc powraca lecz jest to tylko chwilowe. Początkowo myślałem że jest to wina filtra paliwa. Wydało mi się to możliwe gdyż nie był on wymieniany jakies 15 000 km. Po jego wymienia auto jednak zachowuje się tak samo. Nie wiem co dalej robić. Czy może być to spowodowane ostatnim zatankowaniem paliwa na stacji BP??? Dotychczas robiłem to na Shellu. Proszę o pomoc w tej sprawie.

A czy te spadki mocy nie rozpoczely sie wraz z nastaniem upałów i ustaja gdy robi sie chlodniej ? ? Moze najpierw watro ic z lisci oczyscic, a pozniej szukac dziury w d... ?
Jakosc paliwa tez moze miec znaczenie, tankuj tam gdzie jakosc najlepsza i odczucia tez.
Przyjrzyj sie rowniez filterkowi powietrza, w ostatecznosci diagnostyka i jazda z VAGiem na kolanach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 16:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Spadek mocy w moim audi nie ma zwiazku z temperatura. Tez na początku o tym myślałem. Filtr powietrza został wymieniony razem z filtrem paliwa kilka dni temu. W sobote byłem na diagnostyce i koles powiedzial mi, że nawet nie ma sensu podpinać komputer bo to na pewno jest przepływomierz. Mimo to chciałem sprawdzic czy nie ma jakiś innych błedów silnika. Wyskoczyła różnica ciśnień na wężach. Mechanik powiedział, że to może mieć związek z tym przepływomierzem. Teraz nie wiem czy warto kupic regenerowany czy nowy??? Regenerowany jest co prawda 100 zlotych tanszy ale czy jest sens wkładać coś takiego i być może za kilka tysiecy kilometrów robić to ponownie?? Napiszcie co o tym sądzicie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 18:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Jakbym miał taki samochód to bym bez zastanawiania sie kupił nową część. Lepiej zrobić raz a dobrze niż po łepkach i ciągle mieć kłopoty :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 18:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
krzycht999 napisał(a):
Spadek mocy w moim audi nie ma zwiazku z temperatura. Tez na początku o tym myślałem. Filtr powietrza został wymieniony razem z filtrem paliwa kilka dni temu. W sobote byłem na diagnostyce i koles powiedzial mi, że nawet nie ma sensu podpinać komputer bo to na pewno jest przepływomierz. Mimo to chciałem sprawdzic czy nie ma jakiś innych błedów silnika. Wyskoczyła różnica ciśnień na wężach. Mechanik powiedział, że to może mieć związek z tym przepływomierzem. Teraz nie wiem czy warto kupic regenerowany czy nowy??? Regenerowany jest co prawda 100 zlotych tanszy ale czy jest sens wkładać coś takiego i być może za kilka tysiecy kilometrów robić to ponownie?? Napiszcie co o tym sądzicie

kupuj nowy ... 100 zeta to zadna roznica......... nie ma sie nad czym zastanawiac.... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 21:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2005 18:42:32
Posty: 66
Jaki koszt przepływomierza do tego TDi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 21:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzycht999 napisał(a):
Spadek mocy w moim audi nie ma zwiazku z temperatura. Tez na początku o tym myślałem. Filtr powietrza został wymieniony razem z filtrem paliwa kilka dni temu. W sobote byłem na diagnostyce i koles powiedzial mi, że nawet nie ma sensu podpinać komputer bo to na pewno jest przepływomierz. Mimo to chciałem sprawdzic czy nie ma jakiś innych błedów silnika. Wyskoczyła różnica ciśnień na wężach. Mechanik powiedział, że to może mieć związek z tym przepływomierzem. Teraz nie wiem czy warto kupic regenerowany czy nowy??? Regenerowany jest co prawda 100 zlotych tanszy ale czy jest sens wkładać coś takiego i być może za kilka tysiecy kilometrów robić to ponownie?? Napiszcie co o tym sądzicie

Moja rada jest taka. Skoro mechanik twierdzi ze to przeplywka a nie podpiera tego wydrukiem z lista bledow to niech podklada swoje przeplywki (najlepiej gdybys podjechal do jakiegos warszattu ktory ma takie rzeczy na stanie) , bo moze sie okazac ze to wina czegos innego. Ale jesli juz zdecydujesz sie samodzielnie go kupic to tylko nowy i najlepiej z pewnego źródła (bo moze okazac sie regenerowany - czesto ASO tak robi - sprzedaja i zabieraja stary - cena promocyjna ale dostajesz regenerowany).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: