.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lip.2025 01:06:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: "ŻABKA " PRZY HAMOWANIU SILNIKEM.........
PostNapisane: 05.lip.2005 14:53:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
mam efekt (tzw żabki - sam to nazwalem) , tzn przy redukcji biegu na nizszy samohód raz to przypiesza raz to zwalnia. nie drastycznie .....ale czuje sie to. odczuwam to po zimie i naasta coraz bardziej.........

i do tego (moze ma to zwiazek) przy ruszaniu z 1 biegu od pewnego czasu musze dodawac wiecej gazu, bo nieraz zgasnie...

czy to ma cos wspolnego ze soba?

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 17:13:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
a co Ci VAG powiedział??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: NIE WIEM CO MOWI VAG :(
PostNapisane: 05.lip.2005 18:36:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
NIE MA MI GO KTO PODPIAC :(

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2005 19:24:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
to stwierdzenie czegokolwiek "ot tak" bedzie bardzo trudne...

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dodatkowo
PostNapisane: 06.lip.2005 14:53:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
dodatkowo dodam ze to zabkowanie pojawia sie tez przy jezdzie np na 2 i 3 biegu na obrotach powyzej 2500 (przyt stałej predkosci), kiedy przyspieszam to nie czuc tego tylko autoko smialo ciągnie ale jak odpuszcze gaz po "kopie" to zaczyna żabkowac

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2005 00:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
nieznam sie zbyt na majzlach ale cos tu jest przytkane powymieniaj filtry moze :!!:
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: FILTRY SA POWYMIENIANE
PostNapisane: 09.lip.2005 22:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
nie ma roznicy czy filtr ma 2000 czy 8000 tys przejachane, a wymienim co 10 tys firtry paliwa oleju powietrza i pyłkowy i wszystko BOSCH'a to poprostu staje sie coraz baziej uziazliwe , tak jakby slilnik skakal , a wszytkie poduchy wymienialem 15 tys temu

......hmmmm .... moze ktos wymysli co to?, sprzegło?????

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2005 22:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Czy nie jest to przypadłość 1zetów - potencjometr??

p.s uzupełnij profil ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2005 22:25:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
Czy nie jest to przypadłość 1zetów - potencjometr??

tylko tych starszych - w nowszych jest indukcja :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: hmmm
PostNapisane: 12.lip.2005 15:17:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
a 1995 rok to stary czy nowy 1zetor? i co to za potencjometr???

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: hmmm
PostNapisane: 12.lip.2005 16:57:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
R_S_POLAND napisał(a):
a 1995 rok to stary czy nowy 1zetor? i co to za potencjometr???

teoretycznie powinienes miec nowszego typu nastawnik - indukcyjny.
starszego typu 1Z mialu potencjometryczny.
rozpoznasz po przeplywomierzu:
stary - przeplywomierz boscha
nowszy - przeplywomierz pierburg

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: aha
PostNapisane: 12.lip.2005 23:19:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
a czy mozecie napisac cos o tym blizej?

co powoduje ten nastawnuik indukcyjny i z czym to sie je:)

bo jestem pan zielonka

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieki
PostNapisane: 22.lip.2005 23:55:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
dzieki :(

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2005 10:20:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 09:59:49
Posty: 43
jak mowisz ze ci silnik skacze a poduchy nowe to ja bym patrzył na kable zapłonowe i swiece moze juz sie koncza i niedopala czego efektem dziale sie ze czasem szarpie nierowne praca silnika , nie ma takiego kopa jak powinien .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odpala
PostNapisane: 24.lip.2005 10:49:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
odpala odpala ......na dotyk, sa tylko problemy z ruszaniem z 1 biegu. tzn zaden problem ale musze od pewnwgo czasu dawc wiecej gazu bo jak dam mniej lub nie dam wogole to moze zgasnac:) a te skakanie silnika - żabkowanie czuc bardziej na 2 3 4 biegu podczas gdy leko nacisne gaz nie przyspieszajac a starajac sie utrzymac stala predkosc, jesli natomiast zaczne przyspieszac to auto zaczyna ciagnac i nic nie zabkuje- kanguruje:),

wiec co moze byc przyczyna? sprzegło?

aha a jesli to wina wtrysków pompy itd to jakie sa ceny

czy w 1Z wymienia sie tylko koncówki wtrysków czy caly zestaw?

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: