.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 00:15:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Padniety amortyzator czy spręzyna jak poznać
PostNapisane: 24.lip.2005 10:34:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ostatnio zauwazylem ze na wiekszym dolku dobija przednie lewe kolo tak jakby nie trzymal amorek takze na zakretach auto bardziej przechyla sie w jedna stone. Bylem na diagnostyce lewy amorek sprawnosc 78 prawy 76. Co może byc przyczyną amorek czy spręzyna jak to sprawdizc. Audi 89 B3 91r 2.0. Dodam ze amorek jest suchy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 10:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2004 19:23:20
Posty: 41
Lokalizacja: Świętochłowice
Odkręć koło i zobacz jak wygląda sprężyna. Potem sprawdź gniazdo amoryzatora (cały kielich).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 11:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
a probowales rozbujac przod recznie? 10-15 sek.Jak ci bedzie latac jak pilka do kosza z coraz wieksza amplituda to amory do kosza. Dawno temu kupilem prz. amorki do ascony i po zalozeniu na pierwszym zakrecie mi auto malo nie stanelo na 2 kolach - wracam do warsztatu a mechanik na to AMORKI DO WYMIANY :zly: 2-3km na nich zrobilem byly suche i wizualnie ok. na trzesawce 85%

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 13:39:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
No własnie w tym rzecz ze jak prubuje go rozbujac to jest ok i ladnie trzyma. Obejrze jutro sprężyne jak poznac że jest z nia coś nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 13:42:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to moga byc wywalone gumy w zawieszeniiu , sprezyna jakby byla padneita czyli peknieta to halasowalaby , amorek mialby wyciek oleju

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 16:57:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jesli kolo na zakretach sie "lamie" to obstawiam sforzen kulisty wachacza a nie sprezyne bo by stukala i nie amorek bo tez by stukal i moglbys rozbujac samochod jak pileczke ze juz nie wspomne o wycieku oleju o ktorym wspominal Hans.
Jak bedziesz sprawdzal wahacz zerknij odrazu na gumy stabilizatora. koszt niewielki <do 90 jakies 20 zlotych sztuka> a robota jedna

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 02:55:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Dzięki za rade wybiore sie dis do mechanika i przejze dokladnie zawieche. Zobaczymy co wyjdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: