.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:46:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z silnikiem
PostNapisane: 27.lip.2005 13:50:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 00:23:24
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Hej, mam taki problem. Audi 100C4, silnik 2.0 AAD, tylko benzyna. Po uruchomieniu zimnego silnika, silnik pracuje nie rowno, wahluje obrotami, gasnie, zeby nie zgasl musze trzymac go na obrotach. Nie chce wkrecic sie powyzej okolo 2000obr, dlawi sie, jak mu powoli wciskam gaz to wkreca sie. Jak puszcze gaz, to obroty spadaja prawie do 0, trzesie silnikiem i odzywa wkrecajac sie na okolo 900obr i tak sobie wahluje. Na swiecach jest czarny nagar, z wydechu leci dalikatna smuga czarnego dymu, nie ma mocy. Jak zlapie temperature powyzej 90C to juz go nie odpale. Wymieniony filtr paliwa, filtr powietrza, swiece. Jakies sugestie?

Pozdrawiam ALL

_________________
--> Audi 100 C4 2.0 E Ciemno zielony <--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 14:37:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
za obroty biegu jałowego jest odpowiedzialny silnik krokowy, jego wymiana jest dość kłopotliwa ze wzgledów finansowych ;-)

możesz spróbowac wydostać go z silnika i sprobować wyczyścić mocząc uprzednio w benzynie

jeśli się nie mylę

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 14:51:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
mam taki sam silniczek i myśle że mam już po kłopocie:
po pierwsze - mogą być zapieczone wtryski i np. nie domykają się i leją lub dają za mało benzyny, ale raczyj wydaje mi się że leją a nie dają takiej mgiełki jak powinny (chociaż nie wiem czy mogą się zapiec na samej benzynie bez gazu)
po drugie - sprawdź lambde, może być winna
po trzecie - sprawdź potencjometr pod przepustnicą

u mnie był walnięty potencjometr, po wymianie był spokój przez około 2 lata, później była padnięta lambda i prawie to samo (gasł, nie chciał wchodzić na obroty).
stawiam na lambde, daj znać jak rozwiążesz problem :)

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problemy z silnikiem
PostNapisane: 27.lip.2005 15:01:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Robert napisał(a):
Hej, mam taki problem. Audi 100C4, silnik 2.0 AAD, tylko benzyna. Po uruchomieniu zimnego silnika, silnik pracuje nie rowno, wahluje obrotami, gasnie, zeby nie zgasl musze trzymac go na obrotach. Nie chce wkrecic sie powyzej okolo 2000obr, dlawi sie, jak mu powoli wciskam gaz to wkreca sie. Jak puszcze gaz, to obroty spadaja prawie do 0, trzesie silnikiem i odzywa wkrecajac sie na okolo 900obr i tak sobie wahluje. Na swiecach jest czarny nagar, z wydechu leci dalikatna smuga czarnego dymu, nie ma mocy. Jak zlapie temperature powyzej 90C to juz go nie odpale. Wymieniony filtr paliwa, filtr powietrza, swiece. Jakies sugestie?

Pozdrawiam ALL


Może tu coś znajdziesz -> Forum FAQ
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=7295
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=7192
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6619
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6950
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6679
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6499
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6691
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6591
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6503
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6363
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=5866
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=5594
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=5396
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=5244
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1976
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4189
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=3909
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=3426
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=3257

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 11:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 00:23:24
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za podpowiedzi. Jak narazie zmienilem czujnik temperatury, wymylem silnik krokowy, sprawdzilem czy nie lapie lewego powietrza. Wszystko wydaje sie oki, a problem dalej istnieje. Nie mam kanalu i nie moge za bardzo odstac sie do sondy lambda, by sprawdzic ilo przewodowa jest. Moze ktos wie jaka powinna byc i jakies oznaczenia? Slyszalem ze pasuje od jakiejs wersji silnikowej poloneza, ale czy to prawda to nie mam pojecia. Co Wy na to?

_________________
--> Audi 100 C4 2.0 E Ciemno zielony <--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 07:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 00:23:24
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Hejka, sonda tez wymieniona, ale to nie to. Juz wiem, gdzie jest problem. Mam K-Jetronic i na rodzielaczu paliwa dzieja sie dziwne rzeczy. W przewodzi ktorym dochodzi paliwo do rozdzielacza (z filtra paliwa ) jest paliwo, w przewodzie ktory odchodzi do wtrysku rozruchowego tez jest paliwo, ale paliwa nie ma juz w przewodach ktore ida do wtryskiwaczy, we wszystkich czterech. Auto odpala na chwile i gasnie, pewnie paliwo jest tylko z wtrysku rozruchowego, a potem susza :). Co moze byc tego przyczyna? Z prawej strony jest jakies ustrojstwo plastikowe, do ktorego podlaczona jest jakas wtyczka, co to jest?

Help :)
Pozdrawiam All

_________________
--> Audi 100 C4 2.0 E Ciemno zielony <--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 00:45:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Ja mysle, ze jak masz tam podłaczenie (powinno byc z boku i z tylu) to masz KE-jetronic ;-)

Z boku potencjometr (regulacja), a tylu regulator cisnienia paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 11:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 00:23:24
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Autko juz chodzi, winnowajca to rozdzielacz paliwa, a dokladnie to jakas membrana ( brak zamiennikow ). ADISIWY dzieki za pomoc!!

Pozdrawiam
Robert

_________________
--> Audi 100 C4 2.0 E Ciemno zielony <--


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: