.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:24:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Najmocniejsza pompa w PL by Compsport
PostNapisane: 02.sie.2005 15:32:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Nie było mnie tu od pierwszego zimowego zlotu Audi w Bydzi . Teraz jednak wracam :)


MODEL:
Audi A3 1,9 TDI ASV, 110 KM

Modyfikacje


Silnik:
-wałek Grundler Motorsport
-duuuuże turbo Smile
-pompa 11
-wtryski 260
-układ dolotowy by Compsport
-big IC by Compsport
-obróbka głowicy stage 1 byc Compsport
-inne modyfikacje silnika by Compsport
-wydech Ulter

Elektronika:
-program i strojenie by Compsport

Zawieszenie:
-hamulce 312 mm z audi TT
-zawieszenie Koni Sport Kit-regulowana twardość
-opon TOYO PROXES T1-R

body kit i inne gadgety nie wpływające na to, jak auto jest szybkie Smile:
-skóra Java Car Design
-powstające audio-Extreme Car Audio
-BK miał być Neodesign ale ta firma ostatnio chyba dmucha wszystkich więc nie ma. Chwilowo jest SHIT LOOK by Ktoś Pod Supermarketem

PODZIĘKOWANIA:
-Patryk i Szymon z Compsportu za pomysł,cierpliwość i kawał fachowej roboty. Jesteście wielcy!!!
-żona. Za cierpliwość.
-Daniel z TTC za całodzienne niedzielne strojenie
-TOYO za super opony
-ci co wiedzieli, za kibicowanie i trzymanie kciuków




Moc po modyfikacjach 215 KM/414 nm czyli ponad 113 KM z litra. Czyli jest to najmocniejsze auto z tym silnikiem w naszym kraju.
Pomiar został przeprowadzony na hamowni obciązeniowej MAHA w firmie TTC z Krakowa :D :D :D

Obrazek

Samochód na najmocniejszym setupie (tym z wykresu) zrobił 600 km i niestety poddało się sprzęgło więc zjechaliśmy chwilowo na 170 KM.

jeździ się super bo moment jest przy 3075 więc zasuwa jak dziki a mało buksuje. Maksymalna moc zmierzona przy 4405 i dalej idzie w górę . Na tych gratach jest potencjał na dużo więcej. Trzeba tylko wzmocnić silnik.

Czas w PG 14,9 ET z płonącym srzęgłem.

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Najmocniejsza pompa w PL by Compsport
PostNapisane: 02.sie.2005 15:48:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Bardzo fajnie :)
P.S. Jestes pewny ze to najmocniejsze TDI..? Stawales z ACQ 1,9TDI chlopaków z 2B

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Każdy by chciał mieć taką 1.9TDi i to jeszcze audi!

A chłopali z 2B mają ten sam program :) podobno :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:02:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A jak wyglada sprawa napedu ? Sa problemy z trakcja ?? :):

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:36:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
welcome back :peace:


MOD: bez OT prosze ktore musialem kasowac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:05:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
martab99 napisał(a):
P.S. Jestes pewny ze to najmocniejsze TDI..? Stawales z ACQ 1,9TDI chlopaków z 2B


Nie napisałem najszybsze. A czy najmocniejsze? Prawdobnie tak. Podejżewam jednak, bo ciągle coś grzebią, że niebawem ta sytuacja może się zmienić.


Leo napisał(a):
A chłopali z 2B mają ten sam program


Ten sam jeżeli chodzi o najwazniejsze parametry. Pozbawiony został tylko kilku funkcji, które na ulicy się przydają a na torze są zbędne.



zuru napisał(a):
A jak wyglada sprawa napedu ? Sa problemy z trakcja ??


Mam Toyo PROXES T1R. Na setupie 170 KM sprawdzają się w 100%. Na mocniejszym zależnie od ilości gazu :D
Jednak na pewno są to najlepsze gumy na jakich kiedykolwiek miałem okazję jeździć.

hans napisał(a):
welcome back


welcome, welcome. Wróciłem bo się jakiś zlot szykuje...miałem na nim być służbowo ale wolę prywatnie :D


W najbliższych dniach pojawi się spiek i przełącznik z opcją CRUISE i DRAG. More info soon

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:10:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
:galy: jestem pod wrazeniem... TDI RULES ... !!!! :D :D :D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:30:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
czy to dalej to samo A3 z ktorym jechalem w polfinale klasy diesel na torze w bydzi (wowczas to smigalem jeszcze B4)?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:38:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Dokładnie. Puchar, który wtedy zdobyłem wciąz stoi na honorowym miejscu

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 23:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
a nie lepiej było sprzedać to i zrobić coś ala E-36 3.0d :?: . Wiele problemów samych by się rozwiązało (sprzęgło i nie tylko) nie wspominając o tym, że przy takich mocach ważnym jest jak auto się prowadzi (rozłożenie mas, konstrukcja nadwozia-zawieszenia).

Co to za magiczne przeróbki głowicy stage 1 :?: :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 23:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Rogal napisał(a):
a nie lepiej było sprzedać to i zrobić coś ala E-36 3.0d


nie bluźnij :)

Tak naprawdę to miałem to auto i postanowiliśmy coś nim zrobić. Miało być mocne i jest. Jeżeli będe zmieniał samochód to tylko na 4x4. Z tylnego napędu i BMW kręci mnie tylko M3 ale w mojej sytuacji tylko jako drugie auto.


Rogal napisał(a):
Co to za magiczne przeróbki głowicy stage 1 :?: :)


www.compsport.pl <---zadzwoń, może Ci powiedzą. Mi nie chcieli :). Zresztą zaprosiłem tu już Patryka, który jak się pojawi chętnie odpowie na wszystkie pytania

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 06:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Rogal napisał(a):
a nie lepiej było sprzedać to i zrobić coś ala E-36 3.0d :?: . Wiele problemów samych by się rozwiązało (sprzęgło i nie tylko) nie wspominając o tym, że przy takich mocach ważnym jest jak auto się prowadzi (rozłożenie mas, konstrukcja nadwozia-zawieszenia).

Co to za magiczne przeróbki głowicy stage 1 :?: :)


Rogal. No wiesz :] To nie forum Beemwe ;) nawet w AKP sie jakaś czarna owca znajdzie, co woli szachownicę od gekona ;) Popraw się! :diabel:

Darksmile, fajne auto, chętnie kiedyś się przejadę jako pasażer, chciałbym z chęcią porównać jak to idzie ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 07:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
darksmile: powiedz jak jest ze spalaniem po takich modyfikacjach :?: . Wiem, że seryjne czy to zrobione samym programem TDi można powiedzieć, że "nie pali wogóle". Chciałbym prawdziwe informacje :)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 07:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Na wykresie widać małą "dziurę" w mocy pomiędzy 2000-2200 obr. Będziesz coś poprawiał ?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 13:27:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:03:04
Posty: 16
Lokalizacja: Milanówek
Rogal pali tyle, że za 100 PLN wróciłem znad morza i dojechałem do pracy ( czyli pokonałem około 400 km-moim zdaniem pali mało)

Będziemy nad dziura pracować, ostatnio nie było czasu. Wiadomo ci trzeba zrobić i w weekend chłopaki to zrobią

_________________
215KM/414nm-najmocniejsza pompa w PL by www.compsport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 21:13:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
a nie lepiej było sprzedać to i zrobić coś ala E-36 3.0d :?:

nie blużnij... :P ...... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 07:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
spanky napisał(a):
nie blużnij... :P ...... :peace:


Gwarantuje Ci, że po 10min przejażdzce zrozumiałbyś wyższość tego rozwiązania.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 07:26:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
spanky napisał(a):
nie blużnij... :P ...... :peace:


Gwarantuje Ci, że po 10min przejażdzce zrozumiałbyś wyższość tego rozwiązania.

pewnie nawet wczesniej :D ........ ale nie porownujmy silnika 1.9 TDI z 3.0 d BMW ............. poza tym jest to forum Audi ... ;-) :peace:
dobra koniec OT....... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 10:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 00:01:22
Posty: 173
Lokalizacja: Kalisz
no to ja zadam jedno pytanie - koszty?? :diabel: chodzi mi o same koszty przerobek mechanicznych.

_________________
1995 A4 2.6q -> 1998 A4 1.8Tq -> 1997 S8 D2 manual -> 1999 320d Touring -> 1995 320i Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 11:32:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
u mnie w miescie smiga skoda octavia tdi. przerobiona, z pomiarow wynika za ma 180KM i 410Nm momentu. niby troche cisnie, szczegolnie na 2gim biegu. ale z miejsca seryjna A200 20V oraz S4 2.2t odjezdza, tak ze po 100m jest juz miedzy nimi 20 metrow roznicy.

ciekawe ile taki silnik czasu wytrzyma.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: