Nie było mnie tu od pierwszego zimowego zlotu Audi w Bydzi . Teraz jednak wracam
MODEL:
Audi A3 1,9 TDI ASV, 110 KM
Modyfikacje
Silnik:
-wałek Grundler Motorsport
-duuuuże turbo Smile
-pompa 11
-wtryski 260
-układ dolotowy by Compsport
-big IC by Compsport
-obróbka głowicy stage 1 byc Compsport
-inne modyfikacje silnika by Compsport
-wydech Ulter
Elektronika:
-program i strojenie by Compsport
Zawieszenie:
-hamulce 312 mm z audi TT
-zawieszenie Koni Sport Kit-regulowana twardość
-opon TOYO PROXES T1-R
body kit i inne gadgety nie wpływające na to, jak auto jest szybkie Smile:
-skóra Java Car Design
-powstające audio-Extreme Car Audio
-BK miał być Neodesign ale ta firma ostatnio chyba dmucha wszystkich więc nie ma. Chwilowo jest SHIT LOOK by Ktoś Pod Supermarketem
PODZIĘKOWANIA:
-Patryk i Szymon z Compsportu za pomysł,cierpliwość i kawał fachowej roboty. Jesteście wielcy!!!
-żona. Za cierpliwość.
-Daniel z TTC za całodzienne niedzielne strojenie
-TOYO za super opony
-ci co wiedzieli, za kibicowanie i trzymanie kciuków
Moc po modyfikacjach 215 KM/414 nm czyli ponad 113 KM z litra. Czyli jest to najmocniejsze auto z tym silnikiem w naszym kraju.
Pomiar został przeprowadzony na hamowni obciązeniowej MAHA w firmie TTC z Krakowa
Samochód na najmocniejszym setupie (tym z wykresu) zrobił 600 km i niestety poddało się sprzęgło więc zjechaliśmy chwilowo na 170 KM.
jeździ się super bo moment jest przy 3075 więc zasuwa jak dziki a mało buksuje. Maksymalna moc zmierzona przy 4405 i dalej idzie w górę . Na tych gratach jest potencjał na dużo więcej. Trzeba tylko wzmocnić silnik.
Czas w PG 14,9 ET z płonącym srzęgłem.