.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:31:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie amortyzatory do A6 po 98 Sachs? jesli tak to jaki?
PostNapisane: 16.sie.2005 08:49:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
Jesli ktos sie orientuje prosze o podpowiedz jakie amory zanabyc?
Stawiam na gazowo-olejowe SACHSa tylko slyszalem ze sa rozne rodzaje gazowo olejowych tej firmy... orientuje sie ktos???

aha ... w seriii jakie montuja... gazowo-olejowe? czy olejowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 08:54:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
z tego co sie wlasnie dowiedzialem to sa serie
SUPER TOURING
ADVANTAGE
UNLIMITED

mhmm... jakie wybrac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 15:05:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
super touring- olejowe
advantage -gazowe
performance- zestaw amor + spręrzyna do sportu (szaleństwo cenowe :diabel: )
napisz na e-mail to sprawdzę wszystko doradze a nawet sprzedam :D
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 18:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
a te unlimited??? ciekawie sa opisan co to za cudo?

Amortyzatory Super Touring są przeznaczone do tzw. pierwszego montażu w aucie, czyli już w fabryce. Ten typ amortyzatorów powinni wybierać kierowcy, którzy często poruszają się w ruchu miejskim, ale od czasu do czasu udają w się w dłuższe podróże. Producent zapewnia, że amortyzatory spełniają surowe normy określone przez firmy samochodowe. Wykonane są z wytrzymałych materiałów, zaś surowe reżimy produkcji gwarantują wysoką jakość. Np. chromowane i wysoko polerowane tłoczyska oraz odporne na zużycie prowadnice tłoczyska zapewniają nie tylko szczelność amortyzatora, ale także wysoki komfort - dzięki niewielkiemu tarciu. Z kolei wykorzystywany w procesie produkcji tzw. lakier wodny chroni amortyzator od uderzeń kamieni, czy też gałęzi. Drugi typ amortyzatorów, to Sachs Advantage. Te przeznaczone są do samochodów, których właściciele kładą nacisk na bezpieczeństwo i komfort. Skonstruowano je i wyprodukowano według najnowszej technologii, m.in. zastosowano technikę rowka bocznikującego, przez co amortyzator optymalnie dopasowuje się do konkretnego pojazdu. Ustawienie siły tłumienia zapewnia najwyższą stabilność jazdy. W serii Advantage znajdują się wyłącznie amortyzatory gazowe jednorurowe lub dwururowe. Paleta produkcyjna obejmuje niemal wszystkie produkowane obecnie samochody, a także modele nie starsze niż 10 lat. Trzeci typ najnowszych amortyzatorów Sachs, to seria Unlimited. Są one adresowane do tych, którzy poszukują rozwiązań spełniających indywidualne wymagania, np. kompletnego zawieszenia do obniżenia samochodu oraz odpowiedniej regulacji poziomu. Rozwiązania techniczne, zastosowane w amortyzatorach Unlimited są stosowane w sporcie samochodowym. Amortyzatory Unlimited są produkowane w dwóch typach. Pierwszy to Unlimited-Nivomat. Konstrukcja tego produktu zapewnia w pełni automatyczną regulację poziomu - amortyzator sam dopasowuje się do różnych obciążeń. W trakcie drgania kół, powstających podczas jazdy, włącza się samoczynnie pompa hydrauliczna znajdująca się wewnątrz amortyzatora. W ten sposób już po przejechaniu kilkuset metrów następuje wyrównanie poziomu zawieszenia. Po wyjściu pasażerów lub po wyładowaniu auta amortyzatory ustawiają się automatycznie do prawidłowej wysokości. Drugi typ tych amortyzatorów, to Unlimited-Sporting. Przeznaczone są do samochodów, których kierowcy mają sportowe ambicje. Są to amortyzatory o twardszej charakterystyce, dzięki czemu pojazd ma polepszoną stabilność jazdy, np. przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Poza pojedynczymi amortyzatorami Unlimited Sachs proponuje jeszcze kompletny zestaw zawieszenia Unlimited-Sporting Set.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 19:04:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
duzo drozsze od Advantage sa te unlimited ???
Unlimited to gazowo-olejowe????

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 08:00:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Powiem że nie mam terminu "unlimited" w katalogu a tylko performance.
Być może jest to ten sam produkt ale pod starszą nazwą. Ja mam kat SACHSA na 2005/2006r.
A jeżeli masz ochotę na gazowo olejowe to z tego co wiem to tylko MONROE REFLEX.
jak wcześniej wspomniałem:
super touring- olejowe
advantage -gazowe
performance- zestaw amor + spręrzyna do sportu
taki zawsze mam opis :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 11:48:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
czyli brac AVANTAGE???????? co o tym sadzisz?

myslalem ze to gazowo-olejowe... wymienialem kiedy na takie w innym aucie...
jesli gazowki to lepiej... ;)

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 11:50:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
sa jakies rodzaje tych Advantage???

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 12:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
adventage jest tylko jeden i je zeli cenisz sobie wygodną jazdę to jak najbardziej.I ewentualnie napisz jakie masz autko to powiem ci ile mogą cię kosztować te amorki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 14:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
A6 2.5 TDI 110KW -150KM quattro rok 1999...

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 14:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
a ten UNLIMITED NIVOMAT???? by sachs??? co to za cudo? gazowka?

Generalnie chodzi mi o troszke sztywniejsze (nie sportowe) niz fabryczne... (preferuje dynamiczna jazde)

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 16:18:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
nivomat jest to zawieszenie sterowane hydraulicznie bądz pneumatycznie czyli góra i dół tak jak citroen ale to wymaga u ciebie fabrycznego układu NIVOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 16:33:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
przód 250zł za sztukę
a do tyłu potrzebny jest nr nadwozia
i może się zdarzyć ze sachsa nie dostaniesz
+koszty przesyłki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 16:34:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
a i jeszcze jedno 2 lata gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: