.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 23:07:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gazik i zaplon
PostNapisane: 17.wrz.2005 11:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Witam! smigam B4 z 2litrowym silnikiem 115konnym i mam pytnko czy po zainstalowaniu gazu a raczej w trakcie instalacji trzeba przestawiac zaplon jakos inaczej? prawdopodobnie gazowcy to zrobili i odrazu sie zamula wszystko a c o gorsza wali woda z wydechu! :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 12:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Zapłonu to w zasadzie nie trzeba ruszać, a woda z wydechu to normalka, produktem spalania gazu jest m.in. woda - stąd przyśpieszona korozja układów wydechowych w autach zasilanych LPG. Natomiast zamulenie Twojego bolidu może wynikać niekoniecznie z przestawienia zapłonu ale np. z powodu zbyt wąskiego miksera, albo jakichś kombinacji montażystów.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 12:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
dzieki wielkie ale mixer jest wlozony do 140koni wiec musi byc dobry!najpierw wlozylui do 100 koni ale musieli poprawic! co do zaplonu po instalicji to jeszcze jedna rzecz bo wczesniej przy 3tys obrotow mialem rowno 120kilometrow a teraz mam kolo 110 a mechaniorowi zmieniajacemu pasek rozrzadu ufam ze nic nie przestawil!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 12:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

nie mikser do 140 kw tylko reduktor

gaz raczej nie ma nic do przełożeń skrzni biegów :P
wiec przy 3 tys masz dalej taka samą predkosć :P
chyba ze cos ci nie łączy lub cos z zegarami sie zaczyna dziac

z punktu widzenia mechaniczniego jedyne co to mozliwe ze ci sie slizga sprzegło

co do zpłonu zostaw serie bo pozniej jak bnedziesz smigal na paliwie mozesz miec spalanei sutkowe a to nie ciekawe

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 13:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
dzieki Jauer ale wlasnie nie ma juz serii! mam jeszcze ten problem ze moja furka pali kolo 18 gazu w miescie a na trasie spada do jakis 12 czyli jak nic za duzo! drugi problem ktory byl poruszany to bicie kierownicy przy hamowaniu z jakichs 130 do 80 wali ostro i cala furka trzesie! a tak ogulnie furka zaje.... tylko te gumy wachaczy!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 13:40:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

no to kurde ustaw zapłon seryjnie

jak ci pali normalnie bezny a gaz zle no to jedz do gazownikow i powiedz ze cos zle zrobili
w tych silnikach raczej duzych problemow z gaznem
nie ma

a bicie kierownicy moze byc od kol tarcz ham tulejek i podonych rzeczy

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 14:13:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
dzieki wielkie ale benzyny tez zaczal wiecej palic no jestem prawie na 100 procent pewien ze to zaplon bo dziwnie chodzi i na tym i na tym! najpierw myslalem ze to juz katalizator tak zapchal ale go juz nie ma i nic sie nie poprawilo i spalanie nie spadlo.jak go kupilem i przed montarzem gazu palil kolo 7/8 w trasie!Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 15:37:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

ustawienie zaplonu kosztuje 5 zl max 15 zl

ale ja obstawiam ze to raczej nie to
możliwe ze to cos z ukladem zpłonowym np złe kable albo swiece

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 15:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Ustaw zapłon na serię, to na pewno. A reszta, jednak podejrzewam, że masz nieodpowiedni mikser i dolot Ci za bardzo dusi. Mikser i reduktor to jak już ktoś pisał dwie różne rzeczy mikser masz przy przepustnicy na silniku. Sprawdź jeszcze czy Ci gazownicy wlotu powietrza nie przysłonili jakimś "gównem". Jeśli nie i mikser jest na pewno ok. to zostaje regulacja, ale najpierw zapłon.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 08:00:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Witam! gazowcy zapchali a raczej zamkneli dolot zimnego powietrza i dlawil sie juz przy 3tys ale juz odetkalem no i idzie owiele lepiej! swiece mam ngk ale 3elektrodowki wiec tez nie wiem czy dobrze a co do wody w wydechu to jest rowniez jak chodzi na benzynie! zaplon bede musial ustawic napewno bedzie lepiej a przynajmniej mam taka nadzieje! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 14:33:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
PawelBog napisał(a):
Witam! gazowcy zapchali a raczej zamkneli dolot zimnego powietrza i dlawil sie juz przy 3tys ale juz odetkalem no i idzie owiele lepiej! swiece mam ngk ale 3elektrodowki wiec tez nie wiem czy dobrze a co do wody w wydechu to jest rowniez jak chodzi na benzynie! zaplon bede musial ustawic napewno bedzie lepiej a przynajmniej mam taka nadzieje! :)


Kolejni magicy-gazownicy. Świece 3 elektrodowe mogą być, nie słuchaj bajek że muszą być na 1 elektrodzie. Od 300 tys. km nie stosuje innych niż 3-4 elektrodowe i to prawie zawsze na gazie.
Woda w wydechu na zimnym silniku OK, ale po rozgrzaniu świadczy o zbyt bogatej mieszance (niższa temp. spalania - na benzynie też). Przy prawidłowej regulacji woda po prostu odparowuje, ew. zobaczysz biały dymek. Powodzenia w dalszej walce.
Co do obrotów, to albo coś z obrotomierzem, albo sprzęgło się ślizga, albo podmienili skrzynię biegów :539:
Pozdrawiam

edit: zapłon do serii, każde inne ustawienie będzie gorsze.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 19:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
Witam!!dzieki wordeck! co do podmianki skrzyni do niezly numer by byl!! ale nie mieli jak bo stalem obok! a co do gazownikow to masz racjie magicy i moge odrazu odradzic "Gas-pol" no powazkowskiej niby mili i przyjazni ale wala akcjie jak moga- poprostu trza isc na latwizne!
co do sprzegla to sie nie slizga ale szkoda ze nie mam w nie wgladu bo kurcze hydrauliczne! niby fajne bo bez obslugowe ale przy kuonie urzywki fury niewiadomo co sie ma a tak linka i odrazu widac!
zaplonek jeszcze nie ustawiony bo praca i praca i praca ale moze juz w weekend!
pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: