.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 13:33:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MAM ZAMIAR KUPIĆ 100, POTRZEBUJE PORADY
PostNapisane: 28.wrz.2005 06:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2005 06:48:02
Posty: 5
MAM ZAMIAR KUPIĆ 100, KTÓRĄ ZAGAZUJE. SŁYSZAŁEM RÓZNE OPINIE NA TEMAT SPALANIA TEGO SAMOCHODU ORAZ DZAIŁANIA INSTALACJI GAZOWYCH. CHCIAŁEM KUPIĆ SILNIK 2,3 ALE RADZONO MI BYM KUPIŁ 2,6 LUB 2,8 BO PONOC 2,3 NIE TRAWI GAZU (DOSTAJE CZKAWKI ITP) A PALI TYLE SAMO CO TE WIEKSZE. PROSZE O INFO NA TEMAT SPALANIA TYCH SILNIKÓW I PORADE CO KUPIĆ!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:00:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Wyłącz CAPS LOCK

Edit:
1. Było niedawno na Forum, nawet nie trzeba włączać szukaczki
2. Posty można edytować zamiast wstawiać 2 razy ten sam temat
3. Wykasuj drugi topic na ten sam temat
4. Witamy w Klubie - przywitaj się na NEWBIE i uzupełnij profil

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Ostatnio edytowano 28.wrz.2005 07:48:45 przez wordeck, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10366
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kup nissana nissany lubia gaz :(:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:17:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Mi ostatnio w trasie 2,3 zezarlo przy pelnym ladunku i duzej ilosci wyprzedzania 12l gazu :| w miescie pewnie z 14 lyknie, choc na pierwszej butli 50l zrobilem 410 :): kilosow 260km w trasie i 150km w miescie, ale w trasie nie szarzowalem tylko spokojnie 100-130 lecialem czyli w "mieszanym wyszlo 12,1 litra :D jednak dodam ze silnik swiruje po dluzszej jezdzie w trasie zdarza sie ze po wrzuceniu na luz gdy dojezdzam do skrzyzowania gasnie :(: dodam ze instalacje mam dopiero niecale 2 tygodnie, i juz swiruje na benzynie podczas odpalania jak nie potrzymam go na obrotach rzedu 1500 to gwaltownie spadaja praktycznie do 0 silnikiem telepie i przez ok 3 sek wogule nie reaguje na pedal gazu, jak przygazuje do 2000 i silnik sie przelaczy na gaz to jest luz :) choc po dluzszej jezdzie i postoju obroty faluja od 400-1000 ale to wina zjechanej sondy lambda to chyba tyle

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:42:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli chcesz mieś w DOBRY silnik, to moim zadaniem w Audi 100 masz do wyboru:
- 2,5 TDI, lub
- 2,5 TDI ewentulanie....
- 2,5 TDI. :)
poczytaj opinie innych właścieli i zrozumiesz dlaczego tak wielbią ten motorek :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:46:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
cygaro-avant napisał(a):
Jeśli chcesz mieś w DOBRY silnik, to moim zadaniem w Audi 100 masz do wyboru:
- 2,5 TDI, lub
- 2,5 TDI ewentulanie....
- 2,5 TDI. :)
poczytaj opinie innych właścieli i zrozumiesz dlaczego tak wielbią ten motorek :peace:


Nie każdy lubi klekot :peace: Nie wspomnę już o kosztach np. wymiany rozrządu w 2,5 TDI a np. 2,3 benz.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:49:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
2,5 TDI z wirusem :623: jednak jest troche drozszy :) a barylki znowu ida w gore[/list]

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 07:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Ale na przykład 2,5 TDI "1T" 120 KM bez wirusa jest w sam raz, a jesli nie ma się cegły pod prawą stopą, to jeździć można na pradwę tanio - patrz post Baskeciora (pozdrawiam, Przemcio) o tankowaniu oplału. :!!:
No i nie paskudzisz pięknego autka "komorą gazową"

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 17:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Witam
Obojętnie jaki silnik benzynowy wybierzesz - musisz założyć wtrysk gazu. Odpadna problemy ze strzałaami gazuu, będzie palił mniej, niż instalacje II generacji i (po ułożeniu się - cokolwiek by to znaczyło) silnik nie będzie wariował na obrotach. Poza tym eksploatacja wyjdzie Cię taniej, niż Diesla (na sentkę Dieslem średnio 6 litrów x 4 zł = 24 zł, gaz średnio 12 litrów x 1,80 zł = 21,60 zł).
Pozdrawwiam

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 18:19:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Gdzie jest gaz po 1,80 chyba jakis chlam na orlenie 1,93 na bp juz 2,02 :(

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 01:10:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Eeee wcale nie, bo u nas na wschodzie BP cena z dzisiaj to jeszcze 1.89 PLNow :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 07:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2005 06:48:02
Posty: 5
pablicito napisał(a):
Witam
Obojętnie jaki silnik benzynowy wybierzesz - musisz założyć wtrysk gazu. Odpadna problemy ze strzałaami gazuu, będzie palił mniej, niż instalacje II generacji i (po ułożeniu się - cokolwiek by to znaczyło) silnik nie będzie wariował na obrotach. Poza tym eksploatacja wyjdzie Cię taniej, niż Diesla (na sentkę Dieslem średnio 6 litrów x 4 zł = 24 zł, gaz średnio 12 litrów x 1,80 zł = 21,60 zł).
Pozdrawwiam


ile założenie takiego wtrysku kosztuje???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 07:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
2.3 2.6 czy 2.8 jeden grzyb wszystko zalezy od instalacji i stanu motoru, koles ma pierwsza a6 2.3 z gazem smiga nia jak zły bez jakichkolwiek problemów i nienazeka i czkawki niedostaje, ostatnio smigalim nad moze wyszło mu 11-12 l. niepolecam napewno 2.0 do tego bo niema siły. wybór nalezy do ciebie! moze traktorek znajdziesz 2.5 TDI najlepsze rozwiazanie na ekonomie jak masz dostep do ropy. powodzenia

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 08:04:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2005 06:48:02
Posty: 5
Schadow.u688 napisał(a):
2.3 2.6 czy 2.8 jeden grzyb wszystko zalezy od instalacji i stanu motoru, koles ma pierwsza a6 2.3 z gazem smiga nia jak zły bez jakichkolwiek problemów i nienazeka i czkawki niedostaje, ostatnio smigalim nad moze wyszło mu 11-12 l. niepolecam napewno 2.0 do tego bo niema siły. wybór nalezy do ciebie! moze traktorek znajdziesz 2.5 TDI najlepsze rozwiazanie na ekonomie jak masz dostep do ropy. powodzenia

może i dostęp do ropy by był, ten 2,5 tdi jaką ma pojemność zbiornika????nie moge tego nigdzie znaleźć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 08:11:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
80litrow

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 10:50:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Mnie założenie wtrysku gazu kosztowało 3500 zł. Jakie są teraz ceny - nie wiem, za to wiem, że są dłuuuugie kolejki.
Faktycznie litr gazu nie 1,80 a 1,90 zł. Ale i tak wychodzi taniej, niż w Dieslu

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 13:28:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2005 06:48:02
Posty: 5
cygaro-avant napisał(a):
Jeśli chcesz mieś w DOBRY silnik, to moim zadaniem w Audi 100 masz do wyboru:
- 2,5 TDI, lub
- 2,5 TDI ewentulanie....
- 2,5 TDI. :)
poczytaj opinie innych właścieli i zrozumiesz dlaczego tak wielbią ten motorek :peace:

poczytałem troche na temat tego dieselka i mocno sie nad nim teraz zastanawiam. Ile to auto na prawde pali?????widze starszne rozbieżności w tym co ludzie piszą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 15:13:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Bo kazdy jezdzi inaczej :)

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 18:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 07:04:48
Posty: 98
Lokalizacja: Płock
Tesciu ma 2.5 tdi z 94 roku. Na miescie bierze mu 8 - 8,5 litra ale sa to krotkie trasy nawet sie nie rozgrzeje. W trasie jechałem nim w 4 odoby z bagazami przewaznie 120 km/h nieraz 130 km/h to wyszło 6,1 l. (Strsznie ciezko tym tak jechac bo to za wolno jak na ten wóz) Jak ciąlem z 4 osobami szybciej, miejscami 150, 170 km/h to wziela 7,4l /100 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2005 13:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
pamiętaj, że 2,5 TDI, to jeszcze nie pełne oznaczenie silnika. Masz do wyboru:
- 2,5 TDI "1T" 120 KM, najekonomicznejszy (jeszcze bez przepływomierza). Ten silnik osiągalny był od stycznia do listopada '1990, tylko w modelu C3
- 2,5 TDI "AAT" 115 KM, nieco słabszy, bardziej paliwożerny, za to bezproblemowy, jesli chodzi o trwałość. Osiągalny od stycznia '1991 w C4
- 2,5 TDI " AEL" 140 KM, najmocniejsza rzędowa piątka, osiągalna również z "jedynym słusznym napędem" quattro. Ten silnik pali najwięcej, ale jest to adekwatne do mocy i osiągów.
Ja z silnikiem "1T" pojechałem latem do Chorwacji. Ruszając z Łodzi miałem 75 litrów w baku, 1260 km później tankowałem w Rijece, a do rezerwy brakowało jeszcze kilka litrów. :D To genialny silnik :!:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: