.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 11:39:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABT2.0]Obroty - Pomocy
PostNapisane: 07.paź.2005 14:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 22:28:48
Posty: 9
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam serdczenie, Panowie od pewnego czasu zaobserwowalem bardzo dziwna rzecz. Dzieje sie to nie za kazdy razem, ale po przejechaniu powiedzmy paru km, jak dojezdzam do skrzyzowania i wrzucam na luz, to obroty spadaja, nie jestem w stanie powiedziec do jakiej dokladnie wartosci bo nie mam obrotomierza, ale jak dodam gazu to wtedy wracaja do normy, po czym znowu spadaja. W nocy problem jest o tyle ciekawy ze przy spadku obrotow, wlaczone swiatla jakby przygasaja lekko. Problem jest o tyle powazy, ze dzisiaj jadac do domu, kiedy skrecalem juz w swoja droge z glownej ulicy, na wpol zakretu zgaslo mi nagle auto, (nagly brak wspomagania) i jakbym nie depnal na hamulec to bym zaliczyl slup WN. W aucie jest nowa ( 1 miesiac) instalacja II gen, z sterownikiem Bingo -M. Prosze serdecznie o pomoc jako ze jest to moj pierwszy post na tym forum, pomijajac Newbie. Z gory dziekuje za odpowiedzi.

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT '92 + lpg II gen. Bingo -M


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 16:10:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Z Twojego postu wnioskuję, że gaśnie Ci podczas jazdy na LPG. Jeśli tak to trzeba porządnie wyregulować instalkę. Jak masz interfejs i laptopa to spoko, możesz to zrobić sam, jak nie, to czeka Cię wizyta u gaziarza (tylko dobrego, a nie partacza, jeśli ten u którego zakładałeś sobie nie może poradzić).

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 20:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 13:58:48
Posty: 162
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: AUDI 80 B4 92r ABT Sprzedane :(
Spróbuj zciągnąć węża z kanału dolotowego powietrza, z tzw. "wiatrołapu", do filtra powietrza. Jest on po lewej stronie przy filtrze powietrza.
Samochód gaśnie, bo po wrzuceniu na luz zostaje zdławiony powietrzem które dostaje się do filtra tym wężem. Jeśli nie chcesz zciągnąć tego węża to nie wrzucaj na luz przy szybkości większej niż 50-60 km i zobaczysz czy zgaśnie.
Miałem ten sam problem po założeniu gazu i jest to dość uciążliwe zwłaszcza jak się skreca i nagle zgaśnie silnik.........
Albo dalej męczysz gazownika żeby jeszcze to wyregulował....;-)

_________________
AUDI 80 2.0 B4 92/93r ABT + LPG Sprzedane 2015 :(
VW PASSAT B5FL 02r AWX TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 18:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Ja tam u siebie, żadnego węża ściągać nie musiałem, a na luz mogę wrzucać przy każdej prędkości (nawet 150km/h) i nic nie gaśnie (na marginesie dobrze założona i wyregulowana instalka w tym silniku nie ma prawa zgasnąć). Wiem bo mam. Natomiast każda ingerencja w resztę dolotu itp. to partyzantka.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 09:10:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Ja sobie zdjąłem ten wąż z tej plastikowej puszki i obecnie leży sobie swobodnie nabierając powietrze spod maski. Rzeczywiście po rozpędzeniu do 120km/h nie zauważyłem takiej tendencji jak poprzednio do spadania obrotów. Co prawda nie gasł mi przy zakrętach tylko dopiero przy 100-120km/h –przy tej prędkości raczej nie jeździ się na luzie więc może założę go z powrotem żeby nie było tej partyzantki o której pisze Danek.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 01:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 22:28:48
Posty: 9
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam, bylem u gaziarza podregulowal instalke, zalalem gaz na shell'u, zmodyfikowalem dolot....ale problem dalej wystepuje, co wiecej problem pojawia sie takze jak przelacze auto na benzyne, tak wiec to nie jest tylko kwestia instalacji g. Z tego co zauwazylem problem ostatnio jakos sie nasilil, ogolnie w trakcie jazdy problem ogolnie nie przeszkadza, tylko jak stoi sie na skrzyzowaniu, to oborty wolne jakby mial zaraz zgasnac, oraz na luzie lubi zgasnac jak w zakret ostry wchodze. Bede wdzieczny jeszcze za jakies propozycje/sugestie.Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT '92 + lpg II gen. Bingo -M


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 06:43:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Sondę lambda Masz w porządku? Jeśli tak, to sprawdź czy gdzieś nie łapie lewego powietrza (szczególnie lubi pękać ta guma na podstawie wtrysku). Na wolne obroty ma też wpływ nastawnik przepustnicy (silnik krokowy), czujnik temperatury, oraz TPS (czujnik położenia przepustnicy).

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 08:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Proponuje sprawdzić silnik krokowy(reguluje bieg jałowy) z reguły to jest przyczyną falowania obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: