1. Coupe z silnikiem 2.3 10v jest ok, w chwili obecnej poruszam się na takiej. Silnik stosunkowo dynamiczny, 9.2 sekundy do setki, piękny dźwięk.
2. Spalanie przy oszczędnej jeździe w mieście (bez nadmiernego wciskania gazu, jazda do 2,5 tys obrotów z kilkoma wyjątkami np. przy wyprzedzaniu) na poziomie 11-12 litrów, przy dynamicznej (do 4 tys. obrotów) do 13 litrów. W trasie spalanie na poziomie ,8,5-9 litrów przy 120-140 km/h.
3. Jeśli zakupisz model zadbany w dobrym stanie (szansa 1%) poniesiesz jedynie koszty podstawowe (paski, filtry itp.), jeśli w stanie tradycyjnym (szansa 99%) - utopisz "nieco" więcej grosza (jak w każdym innym aucie).
4. Szanse na znalezienie w miarę trzymającego się silnika 2.3 20v (wiem bo sam szukałem) są niewielkie, więc nastaw się na 10v choć warto poświęcić nieco więcej czasu na ten pierwszy.
5. Quattro jest przereklamowane, choć warto je mieć podobnie jak inne dodatki w postaci ABS-u czy klimatyzacji - wszystko wpływa na jakość i bezpieczeństwo jazdy (opinia z autopsji).
6. Jeśli będziesz już na 99% zdecydowany co do zakupu odwiedź 1 lub 2 WYBRANE PRZEZ SIEBIE stacje kontroli pojazdów. Lepiej wydać te 100 czy 200 zł teraz niż 2-3 tys. później.
7. Koszty instalacji gazu 2 generacji - 1900 zł (różne problemy + osłabienie silnika), sekwencja to już wydatek około 3500 tys. zł. (zdecydowanie lepsze rozwiązanie) warto obliczyć czy i kiedy Ci się zwróci.
To chyba wszystko

jeśli się w czymś pomyliłem to dajcie znać.
